Byla jsem vzhůru zhruba hodinu a půl a nemohla se hýbat, protože mě Harryho silné paže držely u něj. Záda jsem měla pevně přitlačená k jeho hrudi. Pokaždé, když jsem se jemně zakroutila se jeho sevření podvědomě stáhlo. Dlouhé prsty jemně svíraly tričko, které jsem měl oblečené. Z úst mi vyšlo zachichotání, když mě vzal za boky a otočil tváří k němu. Oči měl pořád zavřené, ale věděla jsem, že je vzhůru. Tmavé kudrny se ledabyle prostíraly po polštáři.
„Bo." Zamumlal ranním chraplavým hlasem.
Harry několikrát zamrkal, než zaostřil na moji tvář. Strávila jsem ráno myšlením nad situací Harryho a jeho rodiny. Zabolelo mě srdce při pomyšlení na to, čím si Harry, jeho máma a sestra prošli. Nikdo si nezaslouží tento typ zacházení. Nemohla jsem si pomoct, ale myslím, že Harry částečně obviňoval sám sebe za ty příšerné událost. Cítil se bezmocný, neschopný zastavit svého otce.
„Harry."
Jeho zelené oči probodávaly moje, když se na mě podíval. Zakousla jsem se do rtu a v hlavě se pokoušela zformulovat větu. Netušila jsem, jak bude reagovat. Část mě se bála, že bude naštvaný, ale přinutila jsem se promluvit.
„M-myslím, že bys měl kontaktovat tvoji mámu."
Svraštil čelo a plné rty přitlačil pevně k sobě. Srdce mi hlasitě bilo, zatímco jsem čekala jestli něco poví, ale on zůstal v klidu.
„Měl bys jí zavolat." Řekla jsem potichu.
Frustrovaně si povzdychnul a zakroutil hlavou. Harryho velké dlaně odtáhly peřinu. Rychle vstal, natáhnul si své šedé běžecké tepláky a vyrazil přes dveře do chodby. V jistém bodě jsem věděla, že se bude chovat přesně takhle. Zavřela jsem oči a nabírala odvahu za ním jít. Vyhrabala jsem se z teplé postele a bosýma nohama kráčela po koberci ke dveřím. Nadskočila jsem, když jsem zaslechla hlasitý rachot, kterého zvuk se ozýval tichým bytem.
Pohled mi padnul na nepořádek z rozbitých talířů na kuchyňské podlaze. Harry byl otočený zády ke mně. Jeho hluboké dýchání bylo slyšet, zatímco jsem stála. Po špičkách jsem přešla okolo ostrých střepů porcelánu rozházených po dlaždicích a zastavila se za Harryho vysokou postavou. Váhavě jsem položila ruku na jeho rameno a prsty jemně zabořila do hladké kůže.
„Chtěly by to slyšet od tebe." Promluvila jsem.
Lekla jsem se, když se Harry prudce otočil. V tváři měl hněv, když se jeho zelené oči střetly s mými modrými. Tmavé kadeře mu všelijak padaly okolo tváře, zatímco jsem sledovala, jak se jeho čelist napnula a na krku mu vystoupla hrubá žíla.
„To nemůžeš vědět." Odseknul mi.
Sledovala jsem, jak se jeho mocná hruď zvedala a ztěžka klesala. Svaly na jeho břiše a rukách se napnuly.
„A ty taky ne, dokud to nezkusíš." Oplatila jsem mu to.
Zalapala jsem po dechu, když mě Harryho přitlačil na kuchyňskou linku. Můj vystrašený pohled se střetl s jeho, zatímco zatlačil svoje prsty do mých boků. Sledovala jsem, jak jeho črty postupně jemněly, než mě svýma velkýma rukama chytil za zadek stehen. Byla jsem donucená chytit se jeho ramen, když mě bez námahy nadzvednul a posadil na linku. Naše pohledy byly skoro ve stejné úrovni. Udržela jsem si jeho pozornost, než se pokusil otočit, ale já ho chytila za ruku.
„Harry." Zašeptala jsem.
Pomalu jsem si přitáhla jeho ruku blíž k tělu, tahajíc ho dopředu. On se poddal. Palcem jsem přešla po jeho tvrdých kloubech.
„Prosím, zkus to."
Jeho tělo odpočívalo mezi mými stehny. Nějakou chvíli jsme takhle byli a poslouchali, jak se Harryho dech zpomalil. Pravou rukou jsem ho chytila zezadu za krk. Naklonila jsem se k němu a Harryho oči byly zavřené, když jsem mu na tvář vtlačila jemný polibek. Rty jsem přesunula k jeho uchu.
„Stále jsou tvoje rodina... milují tě." Zašeptala jsem.
Usmála jsem se a odtáhla. Zatímco jeho mozek zpracovával moje slova, můj dotyk se přesunul. Prsty jsem přecházela po jeho vystouplé klíční kosti, než jsem přiložila dlaň na jeho hruď. Cítila jsem, jak mu silně bilo srdce. Mírně jsem pootevřela rty, když se jeho rychlost pod mým dotykem zvětšila. Harryho temný pohled putoval po mé tváři. Zamrkala jsem, když se ke mně blíž naklonil a nosem se otřel o můj.
„To je kvůli tobě." Zašeptal.
Stiskla jsem mu ruku, kterou jsem stále svírala, než jsem si ji přitáhla ke svojí hrud. Jeho levou dlaň jsem přiložila těsně nad levé ňadro, protože jsem chtěla, aby přesně cítil, co mi způsobuje. Krev mi pulzovala celým tělem, srdce bilo rychleji. Cítila jsem teplo jeho dotyku přes tričko, které jsem měla oblečené. Harry se usmál, ukazujíc svoje jamky, když mi dlaň z jeho hrudi sklouzla. Nahnul se ke mně, odstrčil mi hlavu na stranu a políbil mě na krk. Zalapala jsem po dechu, když mi začal sát a okusovat chvějící se kůži. Ozval se Harryho chraplavý smích a já věděla, že cítil, jak mi pod jeho dotykem začalo bít srdce jako o závod. Odtáhnul se a jeho plné rty zdobil úsměv.
„Miluju ten pocit, že to je kvůli mně."
Tváře se mi začaly červenat, když jsem se podívala dolů. Harryho dotyk putoval po mojí hrudi, jeho velká dlaň chytila moji bradu a nadzvednula ji k sobě. Cítila jsem, jak přecházel jemně palcem po mém spodním rtu.
„Slíbíš mi, že o tom budeš aspoň přemýšlet?" zeptala jsem se potichu.
Harry jemně přikývnul. Usmála jsem se, naklonila se dopředu a políbila ho dlouze na tvář.
„Pro zebe." Zašeptal.
Usmála jsem se, než jsem ovinula prsty okolo jeho ruky a pokusila se dostat dolů z jeho linky. Harry ale zabránil mým nohám, aby se dotkly podlahy, dlaněmi mě chytil za stehna. Jeho síla překonala moji, když mě lehce zvedl a znovu vysadil nahoru.
„Kam jdeš?" zeptal se.
„Uklidit ten nepořádek."
„Ne. Ty zůstaneš tam, já to udělám." Řekl Harry, než se otočil.
„Můžu ti pomo-„
„Nechci, aby sis ublížila. Zůstaň tam, Bo." Striktně mi rozkázal.
Naštvaně jsem zakroutila hlavou, když jsem sledovala, jak se sklání k rozbitým kouskům talíře. Jeho ochrana byla někdy ohromující. Teď mi ale nechtěl dovolit dělat nic. Seskočila jsem a opatrně k němu přešla, starostlivě se vyhýbajíc ostrým kouskům. Sklonila jsem se naproti Harryho a zvedala větší kousky.
„Bo, nech to."
„Přestaň Harry. Je to v pořádku."
Chvíli se na mě díval. Sledovala jsem, jak se jeho čelist pod mým vzdorem napnula. Věděla jsem, že byl zvyknutý dosáhnout svého. Ale musel se smířit s tím, že ne každý vyhoví jeho požadavkům. Harryho pohled padnul opět na rozbité talíře a začal znovu sbírat střepy.
Vlevo na podlaze bylo pohozených jen několik málo kousků. Natáhla jsem se, abych jeden sebrala a hodila do odpadkového koše. Ostře jsem sykla skrz zuby. Přitáhla jsem si ruku zpátky k tělu a trhla sebou, když krev vytékala z pořezané kůže.
„Já jsem to říkal." Promluvil Harry ostře.
Vzal mě za zápěstí, vytáhnul nahoru a zamířil ke dřezu. Dovolila jsem mu, aby mě tam vysadil, nohy mi visely přes okraj. Harry zapnul studenou vodu, než mi pod ni vložil ruku. Trhla jsem sebou, když mi voda smývala krev. Mračil se. Otáčela jsem rukou sem a tam, dokud rána nebyla vyčištěná.
„Nemůžeš mě uchránit před vším." Řekla jsem tiše.
Harryho výraz v tváři změkl, než se ke mně otočil. Upřel na mě svoje zelené zářící oči.
„Můžu to zkusit."