Chapter 16

364 17 2
                                    

Ze spánku mě vytrhnul zvuk hromu. Jasné blýskání osvětlovalo okno, přes které byla přehozená tenká vrstva záclony. Můj prudký pohyb způsobil, že se něco pode mnou pohnulo. Harry. Vydechla jsem a přešla mnou úleva, protože jsem byla ráda, že jsem se probudila ze zlého snu. Zatímco jsem spala, v hlavě se mi opakovaly události z večera.

Moje tělo se uvolnilo, když jsem byla ubezpečená, že neležel v tmavé uličce tak, jako v mojí noční můře. Najednou mě pochytila úzkost, když naštvané počasí venku nadále vysílalo výrazné záblesky světla. Harryho krásnou tvář osvítilo na pár sekund, než se místnost ponořila znovu do tmy.

Dokonce i v matném světla jsem viděla jeho kudrny, které byly rozházené po polštáři. Dlouhé řasy odpočívaly na vrchu jeho líček. Pohledem jsem se přesunula na jeho rty, spodní ret měl mírně opuchnutý od bitky, které se účastnil. Momentálně byl v nejklidnější stavu, v jakém jsem ho kdy viděla. Pravidelně se mu nadzvedávala hruď a sem tam mu škublo v prstech.

V myšlenkách jsem se vrátila zpátky k tomu, co mi řekl, než jsme usnuli. Zabolelo mě srdce při očividně bolestných vzpomínkách na jeho mámu a sestru. Prsty jsem se zvědavě dotknula jeho teplé kůže na břiše, které bylo odhalené stáhnutou peřinou. Jemně jsem se přesouvala k jeho hrudníku až ke krku. Konečky prstů jsem jemně přešla po jeho rtech. Než jsem mu z čela odhrnula kudrny.

Snažil se je chránit. Reakce jeho mámy ho vevnitř roztrhala. Zoufale se je snažil udržet v bezpečí, ale jeho násilné chování ženy v jeho životě spíš vyděsilo, než uklidnilo. Harry se jednoduše nemohl přenést přes další takový zážitek, jakého jsem byla svědkem u jeho otce a matky. To byl důvod, proč vyletěl na sestřina přítele.

Nechtěla jsem omlouvat jeho násilné chování, ale chápala jsem ho. Začínala jsem věřit, že Harryho chování vůči mně nebylo nic, čeho bych se měla bát. Stále tu byl jistý zastrašující obal. Z myšlenek mě náhle vyrušil Harry, který vyskočil, když ho hlasité počasí vytrhlo ze spánku. Jeho ruce okamžitě našly moje, tahajíc mě k sobě, zatímco prudce dýchal.

„Harry, je to jenom hrom." Zašeptala jsem a snažila se ho uklidnit. Jeho ruce se ochranně obtočily okolo mého těla. Prsty jsem malovala kruhy na jeho nahé kůži, ve snaze ho uklidit, a cítila jak se mu postupně uvolňují svaly.

***

Přimhouřila jsem mírně oři, když jasné světlo pokukovalo zpod okrajů záclon. Harry ještě spal s mírně otevřenými ústy, zatímco se jeho hruď nadzvedávala a klesala. Jemně jsem odmotala jeho silné paže t mého těla a vyklouzla z postele. Harry se převalil na břicho, tvář ponořil do polštáře, když zlehka zachrápal. Rukama jsem se potichu přehrabávala ve svých zásuvkách a vyndala oblečení na převlečení, až se osprchuju. Otočila jsem hlavu a pohled upřela na stále spící postavu v mojí posteli, než jsem zavřela dveře od koupelny. Umyla jsem se a rychle se převlékla. Zkontrolovala jsem svůj vzhled v odraze zrcadla, přehazujíc si moje dlouhé, mokré vlasy přes rameno. Prsty jsem sevřela rukojeť na dveřích, ale když mi pohled padnul na postel, byla jsem zklamaná. Na matraci byla jen rozházená peřina. Harry nikde nebyl. Odešel.

Posadila jsem se na konec postele a hodila sebou zpátky na peřinu. Uběhlo pár minut, než mi zavibroval mobil. Přehrabovala jsem se v tašce, kterou jsem nechala u dveří, vytáhla mobil a odblokovala ho.

Od: Harry

„Zítra večer v 9 buď připravená, beru tě znovu ven. Kvůli mně si obleč šaty. X"

*Další večer*

Harry mě vzal do jiného klubu na druhé straně města. Opět to vypadalo, že je tam pravidelným zákazníkem. Vyhazovač ho poznal a nechal nás vstoupit dovnitř před frustrujícím davem venku. Pevnou paži přehodil přes moje rameno, tahajíc si mě blíž k tělu.

DARK (CZ Překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat