Chapter 12

437 26 4
                                    

Z úst mi vyšel chraplavý sten a nechtěla jsem nic víc, než zůstat v mojí posteli. Rukama jsem se natáhla pro polštář, který jsem si chtěla přehodit přes hlavu. Zůstala jsem však zmatená, když jsem pod sebou cítila něco teplého a hladkého. Rychle jsem otevřela oči a uši mi zaplnil hluboký smích, zatímco mi tělem přešly vibrace.

„Dobré ráno i tobě, krásko."

Rychle jsem se zvedla a Harry se na mě ušklíbnul, když jsem si uvědomila, že jsem byla roztáhnutá přes jeho nahou hruď. Tmavé kudrny se rozprostíraly na polštáři, než si i on sednul, prohrábnul si vlasy a potom se opřel na loktech. Očima jsem zabloudila k tmavé značce, kterou jsem mu zanechala na krku. Stále vypadala, že bolí.

„Víš, jestli jsi mě chtěla znova cítit, stačilo říct." Řekl a mrknul na mě. Červeň se mi pomalu vkrádala do mojí tváře a události z minulé noci zaplnily moji mysl. Do myšlenek se mi dostávalo Harryho jemné sténání a následoval ho obraz jeho zoufale se zvedajících boků pod mým dotykem. Tyto vzpomínky způsobily, že se mi na tváři usadila červeň. Když mě moje myšlenky zaměstnávaly, nevšimla jsem si, že je Harry u mě blíž.

„Teda jestli nechceš, abych ti oplatil laskavost."

Naše blízkost mi skoro způsobila pád z pohodlné postele. Harryho dlouhé prsty přecházely po mojí odhalené ruce. Cítila jsem, jak mi přešel po kůži a jemně přiložil rty, což mi způsobilo husí kůži. Rychle jsem vyskočila z postele a trošku dezorientovaná jsem omylem vrazila do nočního stolu. Moje ruce vyletěly předtím, než spadla lampa na zem. Vzdychla jsem, když jsem ji vracela na místo kam patří. Otočila jsem se k Harrymu, který vypadal pobaveně sledováním mojí malé nemotorné scénky. Zvednul oboří, když se na mě podíval.

„Jsi v pořádku?"

Jemně jsem přikývla a nechala padat vlasy okolo mojí tváře, abych zakryla moje červenající se tváře. Posbírala jsem svoje oblečení poházené na zemi a ještě z minulé noci a nadskočila, když se přede mnou objevil Harry. Nebyla jsem si jistá, kam se mám dívat, protože byl stále jen v boxerkách. Zavřela jsem oči, když mě jeho velká dlaň chytila za bradu a znova je otevřela, když se moje tvář nakláněla k jeho. Palcem přešel po mém spodním rtu a dech se mi zaseknul v krku. Sledovala jsem, jak mu jazyk vyklouznul z úst a přešel po jeho spodním rtu. Odtrhla jsem od něho zrak, protože už jsem nebyla schopná se na něj dívat. Slyšela jsem jak mu z úst vyšel povzdych, když jsem přitlačila svoje oblečení těsněji k hrudi. Harry odtáhnul svůj dotyk a já jsem se od něj mírně vzdálila.

„Jestli chceš, můžeš si dát sprchu."

„Děkuji." Řekla jsem potichu.

Moje nohy rychle přešly přes koberec k otevřeným dveřím od koupelny. Položila jsem si oblečení, když jsem za sebou slyšela kroky. Obrátila jsem se a ve dveřích viděla Harryho s drzým úsměvem rozléhajícím se po jeho tváři. Jeho velkou dlaň měl položenou na dveřích nad mojí hlavou, čímž mi bránil, abych je zavřela. Když se na mě podíval, oči mu zářily.

„Stále se k tobě můžu připojit." Odmlčel se. „Abychom ušetřili vodu a tak."

Jeho drzý úsměv a hravý tón mi naznačili, že se vůbec nezajímá o vodu.

„Ne, myslím, že budu v pohodě, děkuju."

Jeho ruka sklouzla ze dveří, když se zasmál. Prsty mi přešel přes tváře předtím, než promluvil.

„Dej mi vědět, jestli si to rozmyslíš, lásko."
Zrak jsem upřela na svoje nohy čekajíc až zmizí a než to udělal zanechaly jeho plné rty polibek na mojí tváři. Zavřela jsem dveře, rychle zamknula zámek a několikrát to ještě zkusila jen, abych se ujistila, že jsou zamknuté. Rychle jsem si svlékla oblečení, vlezla do sprchy a nechala teplou vodu, aby mě umyla. Jen chvíli jsem stála pod proudem tekoucí vody, když se ozvalo klepání na dveře.

DARK (CZ Překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat