Chapter 2

565 27 2
                                    

Vylezla jsem z taxíku po tom, co jsem zaplatila za odvoz. Holky mi zamávaly, když jsem došla k předním dveřím našeho domu. Prakticky mě vyslýchaly o tom, co se stalo s Harrym a já jsem z toho byla stále nervózní. Jakmile jsem se dostala do mého pokoje, sundala jsem si šaty hodila je do koše na praní. Rychle jsem si pročísla moje tmavé vlasy a zamířila ke skříni. Přetáhla jsem si tričko přes hlavu a poskakovala do koupelny, zatímco jsem si natahovala kalhoty od pyžama. Unaveně jsem rozsvítila, vzala z držáku kartáček na zuby a nastříkala pastu na štětinky. Otevřela jsem pusu a začala si čistit zuby. Odhrnula jsem si vlasy z ramen a naklonila hlavu na stranu. Byla jsem šokovaná, když jsem viděla na kůži červený flek, který začal fialovět. Konečky prstů jsem se dotkla krku a mírně sebou škubla. Označkoval si mě. Otřásla jsem se z toho a snažila se ze sebe setřást ten pocit, když se jeho rty dotkly mojí kůže. Jeho slova 'teď jsi moje' mi neustále vrtaly v hlavě. Snažila jsem se vytlačit z hlavy myšlenky na Harryho a rychle se vrátila k čištění zubů. Když jsem skončila s chystáním se do postele, přikryla jsem se. Hlavu jsem otočila na stranu a pohladila peřinu, když jsem zacítila zavibrování. Natáhla jsem se pro telefon a dala si ho před obličej. Správa od Harryho. Moje srdce začalo tlouct rychleji, když jsem se donutila ji otevřít.

Od: Harry

„Víš, měla by sis zatáhnout závěsy, než se začneš svlékat. Díky za show, zlato. H x."

Vyskočila jsem z postele a přiběhla k oknu. Koukla jsem se ven a moje oči se zaměřily na velké černé auto na opačné straně cesty. Přešel mnou strach. Harry se opíral o auto a ruce měl překřížené přes jeho pevnou hruď. Dokonce i v té tmě byl vidět jeho arogantní úšklebek. Normálně se postavil, obešel předek svého auto, zalezl na místo řidiče. Než jsem se vzpamatovala auto zrychlilo a zmizlo mi z dohledu.

„Do čeho jsem se to namočila."

***

„Dobré ráno, Bo." Zakřičela na mě máma z kuchyně, když zaslechla moje kroky, které směřovaly dolů po schodech. Když jsem šla po chodbě koutkem oka jsem se podívala do zrcadla pověšeného na stěně. Musela jsem se podívat ještě jednou, když jsem si vzpomněla na strašnou modřinu na mém krku. Rychle jsem ji zakryla tím, že jsem si přes rameno přehodila moje dlouhé vlasy. Když jsem se ujistila, že jeho značka je zakrytá, zatlačila jsem na dveře do kuchyně a otevřela je.

„Dobré, ma-.." zůstala jsem stát jako sloup při pohledu na kštici tmavých, hnědých kudrlinek sedící u stolu. To se nemůže dít. S mámou otočenou zády k němu měl Harry výhled a jeho zelené oči běhaly po celém mém těle. Cítila jsem se rozpačitě, když jeho pohled přistál na mé tváři.

„Ach Bo, tento pohledný chlapec stál venku, tak jsem ho pozvala dovnitř." Po celé jeho tváři se roztáhl úsměv s hlubokými ďolíčky.

„Ahoj, Harry." Přinutila jsem se zdvořile pozdravit.

„Ahoj, Bo." Mrknul na mě.

„Mami, můžu s tebou chvilku mluvit o samotě?" zeptala jsem se se zatnutými zubami. Hodila jsem na Harryho nucený úsměv a zatáhla mámu do chodby. Když jsem si byla jistá, že nás nemůže slyšet, začala jsem mluvit.

„Proč jsi ho pozvala dovnitř?" naštvaně jsem zašeptala.

„Říkal, že je tvůj kamarád. Je strašně milý." Rozplývala se.

„Mami, mohl to být vrah." Pokárala jsem ji.

„Jasně, že není. Harry je rozkošný." Protočila jsem panenky. Byla jsem si jistá, že na ni použil svůj "šarm". Prsty jsem si třela spánky a snažila se vyřešit tuhle situaci. Nevěděla jsem na koho jsem byla víc naštvaná. Jestli na Harryho za to, že přišel bez pozvání, nebo na mámu, že ho nechala jít dovnitř.

„Udělala jsem ti snídani, pojď." Vzala mě za ruku a táhla zpátky do kuchyně, kde byl stále Harry. Usmál se, když jsem šla k němu a posadila se na židli vedle něj. Povzdychla jsem si, když se Harryho teplá ruka přesunula na moje stehno. Odtlačila jsem ji pryč, on se jen tiše zasmál. Měla jsem pocit, že si užívá, když se bráním. Máma se od nás otočila ke směsi v pánvi, aby ji nepřipálila.

„Mmmm." Harry si tiše pobrukoval. Začal se o mě opírat, já jsem ale položila ruku na jeho rameno, než se ke mně stačil přiblížit.

„Proč jsi tu?" zašeptala jsem ostře.

„Abych tě viděl," usmál se. Sundala jsem ruku z jeho teplého těla vůbec se mi nelíbilo, jak jeho oči udržovaly kontakt s těmi mými. Musel tu být ještě jiný důvod, proč se objevil bez pozvání. Sklopila jsem hlavu, protože už jsem nebyla schopná se na něj dívat. Trošku jsem nadskočila, když jsem cítila jak mě jeho ruka chytila za bradu a naklonila ji k sobě.

„Chci tě vzít zítra ven." Řekl. Zachvěla jsem se nad jeho slovy, které zněly spíš jako oznámení, než otázky. Moje oči se rozšířily a máma se na nás otočila s úsměvem na tváři.

„C-co?" zakoktala jsem

„Och, to by bylo úžasné, že Bo?" rozplývala se máma. Harry sundal ruku z mojí tváře, aby ji mohl položit na moje koleno pod pultem. Chystala jsem se namítat, ale moje matka znovu zasáhla.

„Ona půjde ráda."

„Proč jsi mi jednoduše nezavolal, ale přišel jsi sem?" zeptala jsem se frustrovaně.

„Protože bys řekla ne." Zašeptal.

„Proč si myslíš, že teď ne neřeknu?" zeptala jsem se drsně. Jeho oči přeletěly na mojí mámu, která vypadala trochu naštvaně, protože jsem hned neřekla ano. Opravdu jsem nikdy nebyla oblíbená mezi chlapci a můžu s jistotou říct, že máma musela být štěstím bez sebe, když se Harry objevil na našem prahu. Pro mě to ale byla nejhorší noční můra. Nejenom, že mi věnoval otřesnou modřinu proti mojí vůli, ale taky mě viděl ve spodním prádle a to všechno během několika hodin. A co bylo nejhorší, děsil mě svým chováním. Než jsem si uvědomila, co se děje, máma a Harry dohodli čas, kdy mě zítra večer vyzvedne. Otevřela jsem pusu dokořán a Harry se na mě jenom ušklíbnul.

„No, musím už jít. Děkuju za palačinky, paní Ellisová."

„Říkej mi Heather." Usmál se na ni, když sesednul ze židle. Byla jsem jako přimrznutá, když se naklonil a políbil mě na tvář.

„Bo, běž ho vyprovodit." Máme mě potichu povzbudila. Naštvaná na svoji matku jsem seskočila ze židle a šla za ním. Dveře od kuchyně byly zavřené, takže jsem zůstala na chodbě jenom s Harrym. Neztrácel čas a přitlačil mě ke stěně. Zavřela jsem oči, když se jeho tělo přitlačilo na moje a tím mě uvěznilo. Obě moje zápěstí byly uvězněné v jedné z jeho velkých dlaní. Viděla jsem, jak se usmívá, když jsem se snažila, zvětšit vzdálenost mezi námi, ale byl příliš silný. Jeho vysoká postava se nade mnou tyčila.

„Ne" zaprosila jsem. Harry ignoroval moji prosbu a prsty jemně přejel po mé tváři. Odhrnul vlasy z ramena, když si prohlížel modřinu, kterou mi způsobil a jeho rty se zvlnily do úsměvu.

„Vypadá na tobě dobře." Zašeptal mi do ucha. Trhla jsem sebou, když přitisknul rty na značku na mém krku. Dával si ale pozor, aby příliš netlačil. Trochu jsem se uvolnila, když se odtáhnul, doufajíc, že je to konec trápení a on odejde. Ale bohužel se to nestalo. Harry byl stále blízko mě a kudrnaté vlasy mě lechtaly na tváři, když mě znovu políbil na místo, kde se spojovala čelist s krkem.

„Voníš." Promluvil bez dechu. Bolestně přišpendlil moje zápěstí ke stěně, když svými boky přitlačil na ty moje. Zakňučela jsem při tom surovém kontaktu, když Harry hrdelně zasténal. Moje hlava spadla na jeho ramena a cítila jsem, jakoby se mi každou chvílí měla podlomit kolena. Jeho hruď se prudce zvedala a klesala, když se jeho dech zrychlil. Než jsem se vzpamatovala, pustil mě. Otočila jsem hlavu a viděla ho u dveří.

„Uvidíme se zítra večer, Bo." Mrknul na mě a potom zmizel. Točila se mi hlava, když jsem se sesunula po stěně a sedla si na podlahu.

DARK (CZ Překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat