„Chci, aby ses cítila dobře." Zašeptal Harry chraplavým hlasem. Rty se otřel o moji bradu, když rukou lehce stáhnul jeho tričko z mého ramene. Přisál se na právě odhalenou pokožku, což mě přinutilo zakňučet. Ztuhla jsem, když přesunul velkou dlaň dolů, nebezpečně blízko k mému rozkroku, ale já jsem sebou cukla, dřív než se mě stačil dotknout. Harryho oči se ale celou dobu dívaly na moji tvář. Zhluboka jsem dýchala, když si opatrně hrál s konečky mých prstů. Propletly se spolu s jeho, zatímco mě pomalu táhnul dopředu. Harry se posadil na kraj postele a pozoroval mě. Chytil mě za druhou ruku a stále táhnul dopředu, dokud jsem nestála mezi jeho nohama. Hruď se mi rychle nadzvedávala a klesala, když jsem cítila, že položil svoji velkou dlaň na vnitřní část mého stehna. Posouval ji výš a povzbuzoval mě v tom, abych se nad ním rozkročila. Posunul se trošku dozadu a já jsem se musela zapřít rukou o jeho hruď, abych na něj nespadla. Můj dotyk jsem rychle stáhla, když jsem sledovala, jak chytil lem svého trička. Přetáhnul si ho rychle přes hlavu, předtím než ho odhodil na podlahu. Pohled mi okamžitě směřoval na jeho opálený trup. Zalapala jsem po dechu, když mi Harry chytil ruku. Přiložil ji na svoje rameno, než s ní přecházel dolů po svojí klíční kosti.
„Prosím." Zažádal. Pustil mi ruku a sama jsem byla překvapená, když jsem pokračovala v dotýkání se jeho hrudi. Jeho svaly byly vypracované a pod mými měkkým prsty tvrdé. Sledovala jsem, jak se jeho rty pootevřely, když jsem ukazováčkem jemně přešla po jeho bradavce. Putovala jsem prsty dolů a cítila, že jeho tělo je teplejší a teplejší. Opatrně jsem kreslila čáry po jeho břiše. Harry ze mě nemohl spustit jeho tmavé oči, když jsem se dostala k jeho pánvi. Prsty jsem zvědavě bloudila po břišních svalech v tvaru V. Moje dotýkání se, ale skončilo, když jsem narazila na černý lem jeho boxerek, který trčel z jeho džínů. Ztuha jsem, stále sedíc na Harryho kolenou, zatímco on pomalu rozepnul pásek, knoflík a stáhnul zip. Moje oči se rozšířily, Harry jednal rychle, protože když jsem se z něho snažila slézt, jedna z jeho velkých dlaní mě chytila za stehno a druhá se omotala okolo dolní části mých zad, čímž se mě snažil udržet, abych na něm i nadále obkročmo seděla. Na chvíli jsme takhle zůstali. Můj dech se chvěl, zatímco ten jeho byl hlubší a hlubší. Třásla jsem se, když dlaní přešel po mých zádech a přinutil mě přitisknout se k němu blíž. Naklonil se dopředu a nosem se otřel o moje tváře, zoufale se snažíc, abych jakkoli zareagovala. Otočila jsem se tváří k němu, čímž jsem mu dala možnost, aby přitlačil jeho rty na moje. Harryho ruka zmizela z mých nohou. Proti mým rtům mu z úst vyšel hluboký vzdech. Odtáhla jsem se a s vykulenýma očima hledala Harryho prsty, které se otíraly o jeho rozkrok. Oči měl zavřené a jeho pohyby byly stále rychlejší a rychlejší, když pootevřel ústa. Nemohla jsem si pomoct. Přesunula jsem svoje prsty na jeho čelo a odhrnula mu z něj jeho kudrny. Zabroukal pod mým dotykem a na tváři se mu objevil malý úsměv. Nikdy předtím jsem ho takhle neviděla. Harry vypadal skoro až zranitelně, když jsem sledovala, jak tlačí svoji dlaň dolů. Byl to obrovský rozdíl, když to porovnám s tím, jak zmlátil Jakea. Teď jen tiše sténal a těšil se z potěšení, které procházelo jeho tělem. Možná to bylo proto, že jsem se chtěla cítit silnější, vytvořit nějaký pocit dominance, který na mě Harry vždy uplatňoval, ale ať už byl důvod jakýkoliv, byla jsem zvědavá zjistit, jaké je to mít někoho ve své moci.
Jeho oči se rychle otevřely, když jsem se bříšky prstů dotýkala jeho napnutých svalů. Ruka se mi třásla, když jsem ji přesunula na černou látku trčící z jeho džínů. Zalapala jsem po dechu, když přiložil svoji velkou ruku na mojí, aby mě povzbudil. Harryho oči se upřely na moji tvář, zatímco mi ukazovala, jak se ho mám dotýkat. Opatrně jsem přitlačila a cítila, že jeho boule roste, když jsem v úžase sledovala, jak se Harryho boky pod mým dotykem třásly. Chvíli na to stáhnul svůj dotek.