Nightcore-Phantom of the opera
Je to už týden, co jsme s Jacem přijeli a zatím žádná stopa. Každou noc se vydám ven a snažím se zjistit něco o té vraždě, ale ani tady příliš mnoho štěstí nemám. Podle toho, co nám Lord zdělil, tak ten otrok neměl příliš mnoho peněz. Z toho usuzujeme, že na přepravu lodí ani kočárem nemá peníze. I kdyby se vydal pěšky tak nemá dostatek peněz na nějaké ubytování, navíc se v lese skrývá mnoho nástrah a podle drbů přes hranici mezi námi a elfy prošlo pár tvorů. Tvorové velice podobní těm, kteří napadli moje bývalé vězení, když si vzpomenu, co jedno z nich udělalo s kovou a velice těžkou bránou, přeběhne mi po zádech mráz. Jako by se mě dotkla sama smrt.
Prošli jsme každý kout města, kromě pár divných zmizení a pár krádeží, jsme nic nenašli. Také se ukázalo, že všechny zmizení něco spojuje a to to, že to byli lidi, kteří byli zvyklí na velkou tělesnou námahu a spousta z nich byli bývalí vězni. Stále mám v hlavě obrázek toho zvláštního popálení, které ta dívka měla. bylo to jako nějaký cejch, ale snad v žádném vězení takový nedělají a není to ani cejch prostitutky. Lámu si s tím hlavu.
V noci se znovu vydávám ven, hledat jakékoliv stopy. Prošla jsem už skoro každý kout města. Dnes už jsem to chtěla zabalit, když jsem procházela kolem nevěstince, vypadl ze dveří Jace rovnou na chladnou kostkovici a málem mě zachytil s sebou, ale já v čas uskočila. Ve dveřích jsem zahlédla obrovského chlapa s jizvou pod levým okem, která se táhla až k hornímu rtu, za ním zářila umírající svíčka a vrhala na něj zlověstnou tmu. Ani jeden si mě nevšiml a dál se zaobírali jen sami s sebou. Jace se postavil na nohy a zlostně se podíval na vyhazovače.
"Už sa sem nevracaj, ty uchýl!"
Nocí zaburácel hlas vyhazovače, byl velice hrubý a hluboký. Podle přízvuku bych ho tipovala na severní pobřeží. Ještě se zle podíval na Jace a poté zabouchl těžkými dveřmi.
Přišla jsem blíž k Jaceovi, který si teprve teď všiml mojí přítomnosti. Skoro okamžitě se začal culit, jako to největší neviňátko. S odporem jsem se na něj podívala, mezitím co mě u srdce píchlo.
"Radši nechci ani vědět, co jsi provedl, když tě i vyhazovač z bordelu nazval úchylem."
Jace se pouze zasmál a začal si ometat prach a špínu z oblečení. Poté se na mě znovu podíval s hraným ublížením.
"Jen jsem získával informace o našem případu."
"A co jsi teda zjistil?"
Podezíravě jsem přihmouřila oči, ale s ním to nic neudělalo. Jenom pokrčil rameny a pomalým krokem se vydal směrem k hospodě. Trochu jsem zrychlila, aby jsem ho dohnala a čekala, co z něj vypadne.
"Podle Sandry měl něco jako přítelkyni. Prý spolu chtěli utéct. Velmi ji vzalo, když odešel bez ní."
"A je ta tvoje Sandra důvěryhodný zdroj."
Skoro jsem její jméno vyplivla a odvrátila od Jace pohled. Koutkem oka jsem zahlédla jeho potěšený výraz.
"Zase žárlíš kotě."
Stále se uculoval a ve mně pěnila krev. Ten namyšlený idiot!
"Já nežárlím a neříkej mi kotě."
Pouze se ještě více usmál a dál mě provokoval. Během našeho rozhovoru jsme si ani jeden nevšímali okolí, proto když jsme zahnuli na další cestu nás velmi překvapili čtyři muži, kteří táhli mrtvé tělo. Oba jsem zastavili a hleděli na ty muže. Všichni upustili tělo na zem a vytáhli meče. Už na první pohled to nevypadalo na přepadení. Ti muži byli dohladka oholení a jejich šaty neměli ani jednu skvrnu. Tohle mělo jen jako přepadení vypadat. Pomalu se k nám začali blížit, vytáhla jsem z pouzdra dýku a Jace z vysoké boty ten zvláštní meč. Chvíli potom se strhl nelítostný boj. Jace asi vyhodnotili jako větší nebezpečí a zaútočili na něj tři a na mě pouze jeden.
Byl velice zkušený šermíř a s mečem to uměl, tohle rozhodně není ledajaký zloděj. S každou odraženou ránou byl agresivnější, ale já se nevzdám a navíc nehraji fér. Nikoho nezajímá zda hrajete podle pravidel tady jde o život. Odrazila jsem další jeho útok a on mírně zakolísal, to byla moje chvíle. Pravou nohou jsem ho kopla do kolena a on se zřítil na zem. Klečel tam přede mnou a než se nadál bodla jsem mu dýku do srdce. Překvapením vykulil oči a do úst se mu nahrnula jeho vlastní vařící krev, kterou následně začal prskat kolem sebe.
Rychle jsem sem otočila a šla pomoci Jaceovi, kterému už muži začali dávat zabrat. Jednoho z nich jsem kopla do zad o on se nabodl rovnou na Jaceův meč. Poté jsem se vrhla na druhého. Chvíli jsme kolem sebe jen máchali meči, když ale odrazil jeden z mých útoků narazila jsem hlavou o zeď až se mi rozmlžilo vidění. Podívala jsem se na Jace a všimla si, že on nad tím svým vítězí. Můj protivník se vydal pomoct kamarádovi, ale už bylo pozdě. Jace švihl zápěstím a proťal muži krkavici. Jace se otočil směrem ke mě , ale v tu chvíli se za ním objevil můj nepřítel a probodl Jace meče. Jaceovým hrudníkem prorazila zkrvavená špička meče. Celou dobu než se mu zavřely oči a ústa naplnila krví, upíral své nechápavé oči na mě. Jako by v dálce jsem slyšela svůj křik volající jeho jméno.
Jace padl mrtvý tváří k zemi. Po lících mi kanuli horké slzy a já nemohla zastavit vzlyk deroucí se z mého hrdla. Jace byl mrtvý a já už to nemohla vrátit zpět. Muž si utřel zkrvavený meč do kalhot. Hlava se mi stále motala, ale já ji už přestala vnímat v mé hlavě byl jen mrtvý Jace ležící na zemi v kaluži z vlastní krve. Přišla jsem až k němu a vzala meč ležící kousek od něj. Jeho meč, který už nikdy nepozvedne. Muž proti mě okamžitě vystartoval, odrážela jsem jeho útoky s nevídanou elegancí. Když mě začala bolet ruka, vší silou jsem vykopla nohu, on se jí však vyhnul, ale já ho nechtěla kopnout jen ho vyvést z míry a to se mi povedlo.
Vzala jsem do ruky plátěný pytel od brambor plný odpadků a praštila ho s ním po hlavě. Než zjistil, co se stalo probodla jsem ho stejně jako on Jace. Nemilosrdně jsem se na něj dívala a sledovala jak umírá. S Jacem ve mě něco umřelo, něco co jsem díky němu znovu objevila a co si vzalo se svou smrtí s sebou, soucit.
Přišla jsem až k tělu muže, kvůli kterému tohle všechno vzniklo. Byl to ten muž, kterého jsme hledali a který měl údajně utéct od pána, ale podle zvláštně usušené kůži a spálenině na zápěstí,bylo jasné, že on je další oběť vraha.
Přešla jsem k muži, který zabil Jace a teprve teď si prohlédla jeho meč ten meč bych poznala, kdekoli. Už vím komu slouží. Pomstím Jace!
A/N
Tadá další kapitola je na světě!
Dlouho jsem to oddalvala, protože jsem si Jace velmi oblíbila a nechtěla jsem ho zabít, bohužel jsem musela. Prosím neukamenujte mě.
Loučí se s vámi SadLinn
ČTEŠ
Dědička trnů a růží
FantezieVálkou rozdělený svět. Nenávistí ovládaný král. Hlad po celé zemi. V tomto světě se narodila dívenka, která bude muset sklidit to, co její rasa před lety sama zasela. Zrazená a poslaná na smrt vlastním lidem.