Het leven... Wat een bullshit
Hoofdstuk 10: "Mevrouwtje"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik zit stil toe te kijken hoe Redouane en Brahim zitten te overleggen welke horror film ze gaan kijken, terwijl ik alleen maar het ergste in mijn hoofd kan halen wat er deze avond allemaal kan gebeuren.Het is donker in de kamer, het enigste wat je hoort is het voedsel wat tussen onze tanden wordt fijn geperst. Ik verstop me half onder het dekentje wat over mijn benen ligt. O gosh.. Okay, uknowwhatt.. ik ga me gwn beheersen. Hoe graag ik ook de beschermde, brede, gespierde armen van Brahim om me heen wil hebben zodra ik schrik, ik blijf in mijn hoekje.. en hou me rustig.
Ondertussen is de film op de helft. Ik had een paar jumpscares, wat als gevolg had dat Brahim naar me grijnsde. Redouane zat helemaal in de film. Oh fuck.. meisje! Niet naar binnen gaan a mongool! En zodra de actrice de deur opent krijg ik een minihartaanval. Een angstvlaag komt over me heen. Mijn kontje vliegt een paar centimeters van de bank en zonder erbij na te denken draai ik me om naar de eerste beste kussen die ik zie. En natuurlijk ligt Brahims arm op die kussen. Ik grijp snel ernaar en klam mijn armen eromheen. Mijn ogen laat ik er net bovenuit komen zodat ik de film nog half kan meegenieten van de film.
Als de film is afgelopen probeer ik zo normaal mogelijk te doen. Wat natuurlijk niet helemaal goed ging, maar dat ter zijde. Ik stond op en begon de lege verpakkingen, die zich op tafel bevonden, in mijn hand te proppen. Ik voelde Brahims ogen op me branden en zonder hem een blik te geven versnelde ik mijn pas richting de keuken. Ik gooide de lege verpakkingen in de prullenbak en als ik me omdraaide kijk ik recht tegen iemands neus aan, zijn neus.
Onze gezichten waren maar enkele minimeters van elkaar verwijderd. Ik verdwijn even als ik in zijn ogen kijk. Ik kuch snel als ik doorheb dat het iets te lang is. "Uhm, is er wat?" Vraag ik snel. "Nee hoor, ik moest gewoon even naar de wc." Zegt Brahim hees. "De wc is aan de andere kant van de gang, meneertje." Ik zet mijn eerste stap om langs hem heen te lopen, maar dan pakt hij me vast en drukt me tegen de muur aan met zijn lichaam. De wereld stopt even als ik zijn warme adem in mijn nek voel. "Dat weet ik. Ik wou naar jou toe.." Fluistert hij op een manier wat zo damn sexy is! "Mevrouwtje." Maakt hij zijn zin af.
De volgende dag sta ik met een lach op. Ik ben gelukkiger dan normaal. Mijn leven is gewoon perfect. Ik ben verliefd. Op mijn toekomstige man die nog niet weet dat hij mijn man wordt. Het leven is zo mooi!
Ik sta op en neem een douch. Ik hijs mezelf in een lichte spijkerbroek en een oversized trui. Ik doe snel mijn haar in model en breng een kleine laag mascara aan op mijn lange gekrulde wimpers. Als laatst pleur ik was concealer onder m'n ogen en blend het in met een beautyblender.
Ik leg mijn mok en mijn bord, waar ooit ontbijt op lag, in de vaatwasser. "Yemmaaa ihnouu!" (Mijn mamaa!) Ik plofte op de bank naast mijn moeder. Ik gaf haar een kus op haar wang en ging voorzichtig tegen haar aanliggen. De bel gaat en mijn moeder staat op om de deur te openen. Ik pak mijn mobiel erbij en bel Sofia. Na een paar seconden hoor ik haar vrolijke stem. "Heeeyyy Inyy!" Hoor ik. "Haha, Inyy? Is dat mijn nieuwe bijnaam?" Antwoord ik lachend. "Jah en dat moet je maar gewoon accepteren!" "Oh wauww. Je hebt geluk dat ik in een goeie mood ben. Zin om wat te doen vandaag?" Kom ik maar meteen ter zaken. "Inaya El nogwattes! Vraag je me nou op een date?!" Roept ze quisi geschokt. "Hahahah yeasss my love! Do you want to date moi? This sexy mathaafackaaaarr?" Ze giert het uit van het lachen. "Hahahahahaahah! Kom maar langs." "On my way, mi amor." We sluiten het gesprek af en ik loop lachend de gang in. "Inaya..." Ik kijk naar de deuropening en krijg een frons. What the fuck do you want?
Wie denk je dat het is hmm? 😏
JE LEEST
Het leven... Wat een bullshit!
RandomInaya is een 17 jarige dame die net is verhuisd. Haar ouders zijn gescheiden, maar ze weet de reden ervan niet. Het kan niet zo zijn dat ze niet van elkaar houden.. That's just bullshit. Haar moeder wilt er niks over zeggen, omdat haar wond nog vers...