Vântul de toamnă îmi șuieră pe la urechi făcându-mă să tresar, eram doar într-o geacă de piele în faţa cazinoului așteptându-i pe River și Alice, cei mai buni prieteni ai mei și în același timp și cei mai nebuni oameni pe care îi cunoscusem.—Hei fraiere, ai așteptat mult? Am auzit o voce feminină din spatele meu.
—Salut idioato, doar vreo două secole.
—Ei, puțin deci, hai să intrăm, e seara noastră frăţioare! Spuse ea entuziasmată.
—Dar tâmpitu' de iubită'tu unde e? am întrebat-o observând că River nu era în peisaj.
—A trebui să-și rezolve niște treburi, ști tu, o să apară și el curând.
—Ah, iar s-a băgat în treburile altora și tre să-l scot eu? Am întrebat-o strâmbând din nas.
—Neh, e băiat descurcăreț atâta timp cât nu își primește un glonț în cap o să fie bine.
—E bine atunci, hai să mergem! Am spus intrând în faţa ei în cazino. Un miros puternic de tutun și alcool scump își făcu simţit prezenţa, adoram mirosul ăsta, femei pe jumătate goale care dansau și altele care suflau în zarurile clienţilor pentru noroc, ce atmosferă!
—Cu ce începem deci? Spuse ea fascinată de ce se întâmpla în jurul său.
—Nu știu ce faci tu dar eu merg să-mi iau o sticlă de Dom Perignon. Am spus îndreptându-mă spre bar. Lângă bar erau câteva fete care își savurau băuturile, când mă văzură se uitau lung la mine așteptând probabil să le bag în seamă, un rând de Wiskey pentru domnișoarele astea te rog și un pahar de Dom Perignom pentru mine, am spus zâmbindu-le. Majoritatea mă cunoșteau, doar eram Jayden Ivory, și bineînțeles că toate ar fi vrut măcar o noapte cu mine, dar știau foarte bine că pentru a face asta era foarte greu.
—Hei Jay-Jay! Am auzit o voce din spatele meu, nu îmi părea cunoscută. M-am întors și am văzut un tip înalt îmbrăcat în negru cu o bandană roșie legată în jurul capului, iar pe lângă el mai erau cinci.
—În primu rând nu îmi spui "Jay-Jay" și în al doilea rând, cine naiba ești?
—Cam tupeist tu așa pentru un băiețel. Spuse începând să râdă acompaniat de căţelușii săi.
—Ai grijă, nu ști cu cine te pui. I-am spus sec mai luând o gură din băutură.
—Hai să facem o afacere! Dacă te ţine, spuse băgându-și relaxat mâinile în buzunar. De-aș avea un ban pentru fiecare dată când am auzit asta aș avea.. Ah stai, sunt miliardar deja.
—Și în ce constă afacerea asta?
—Acel Lamborghini portocaliu metalizat, e al tău bănuiesc, având în vedere că scrie mare pe el "Jayden". Eu am un Bucatti Veyron.
CITEȘTI
Hei Mr. Policeman! [BoyxBoy]
Teen FictionJayden pare un băiat normal, provenind dintr-o familie respectabilă de miliardari, dar obișnuit cu străzile, dealerii de droguri și marile benzi de mafioți ai orașului Las Vegas, fiind singurul fiu al familiei Ivory, părinţii săi nu au ce să-i facă...