Capitolul 20 -Frații L'attente

678 67 41
                                    


Bunăă, nu știu câți dintre voi mai citiți povestea asta dar sper că măcar să mai fie citită de cineva, o voi continua deși am făcut o pauză luungă, de aici în colo voi scrie odată pe săptămână sau maxim 2, între timp s-au mai schimbat multe și nu mai am atâta timp de orice.

Am stat câteva secunde să mă gândesc la ce să fac cu viața mea, după care am deschis uşa, un Chester ud tot din cap până în picioare intră pe uşă cu niște dosare în mână, stropii de ploaie îi curgeau din păr, iar acum mă gândeam serios, tipul ăsta era normal?

-Hei, ce s-a întâmplat cu tine? parcă ai fi un câine plouat. Spuse Kaesen punându-şi o mână la gură abținându-se să nu râdă. Nu îi răspunse, însă îşi îndreptă privirea spre mine spunând:

-Am uitat să-ți dau dosarele astea, erau pe bancheta din spate a maşinii, plus că mi s-a oprit motorul la o stradă distanță şi am zis că dacă tot s-a întâmplat aşa, să vin până aici, de asta sunt ud, nu am venit prin ploaie degeaba tipule cu şorț roz.

-Um, bine mersi, am spus luându-i dosarele din mână, voiam să îi spun că poate să plece dar la naiba era ud din cap până în picioare iar afară ploua şi era frig, nu îl puteam lăsa aşa, am oftat muşcându-mi buza pe interior continuând, vino să-ți dau un prosop şi să îți pun hainele alea la uscat, nu te las să mergi aşa Chester.

-Nu-ți face griji pentru mine, până la maşină fac câteva minute şi sun un mecanic.

-Nu se întâmplă des să spun ceva de genu Chester, deci fă bine şi nu mă fă să mă râzgândesc, am spus încrucişându-mi brațele la piept.

-Fie. Mi se usucă hainele și plec, spuse dându-și ochii peste cap. Doamne ce om, adică eu sunt bun cu el iar el face figuri.

-Șii... ți-e foame Chester? Întrebă brunetul stând cu lingura în mână, parcă era o menajeră, acest gànd mă făcu să chicotesc.

-Nu chiar.. tocmai mâncasem.

-Fii serios Chester, te întorci de la cursuri exact ca mine, și ție ți-e foame.

-Bine acum mă obligi să mânânc? Întrebă încrucișându-și brațele la piept.

-Oh doamne, credeam că ești de treabă dar ești exact ca în primele secunde când te-am cunoscut!

-Binee, oameni buni, nu știu pe ce gogoși v-ați certat dar calmați-vă okay? E o zi ploioasă, nu o mai stricați și voi pe lângă că e deja. Spuse Kaesen așezând 3 farfurii pe masă, și punând mâncarea în toate, dar avea dreptate într-un fel, devenisem mult mai instabil și mai ușor de enervat de când cu Zenon. Nimeni nu mai spusese nimic de câteva minute bune, așa că am încercat să sparg ghiața cu o întrebare stupidă.

-Deci Chester, chiar mă întrebam și sunt curios.. nu că ar fi problema mea dar tu...

-Jayden, spune odată, nu sunt bau-bau și nici nu mușc. Spuse Chester uitându-se direct în ochii mei. Am luat o gură mare de aer și am întrebat:

-Ce legătură ai cu Zenon? Chester se încruntă la auzirea numelui și nu părea prea fericit.

-E un cretin, stai departe de el! E spre binele tău Jayden, nu știu ce a fost între voi dar dacă te-ai atașat de el, ai făcut o mare greșeală!

-L-am iubit... îl iub...

-Nu! Nu îl iubești Jayden la naiba ești idiot?! Întrebă lovind masa cu pumnul, nu foarte tare dar destul încât să înghit în sec. Uite, ce a fost între voi a fost doar fantezie, nu îl cunoști nu ști cine e, au fost doar iluzii bine, el nu e pentru tine, el își bate joc de oameni, singurul care contează pentru el e Andreas, poate fi despărțit de el și 5 ani că tot la el se va gândi! Am oftat, poate că avea dreptate, poate că era timpul să las trecutul în urmă...

-Bine Chester.

-Treci peste! Chiar nu voiam să mă enervez acum dar pur și simplu nu suport, nu ești primul cu care face chestia asta...dar în fine,

-Dezbracă-te! Am spus cu un zâmbet tâmp pe chip. Se uită ciudat la mine probabil neînțelegând la ce mă refer. Ești ud tot Chester, și vei răci dacă stai așa.

-Ah da.. corect. Spuse ridicându-se de la masă.

-Vino după mine, am spus ridicându-mă și îndreptându-mă spre noua mea cameră care deși nu era aranjată după stilul meu era ok cât de cât, era elegantă și părea mai mult pe stilul unui tip la costum cu nasul pe sus iar asta îmi sună a Chester. M-am așezat pe marginea patului așteptând să se dezbrace ca mai apoi să îi aranjez hainele pe calorifer.

-Nu te deranjează? Întrebă deschizându-și nasturii de la cămașă.

-Parcă nu am mai văzut așa ceva, am spus dându-mi ochii peste cap.

-Bine, cum vrei. Spuse continuând să se dezbrace, își dădu cămașa jos lăsând la iveală un abdomen bine conturat și umed, era superb recunosc dar era doar atracție fizică și totuși ardea în mine o dorință dar m-am abținut, fără să îmi dau seama Chester stătea în fața mea doar într-o pereche de boxeri cu hainele într-o mână. Deci le pui undeva la uscat sau se usucă în mână la mine?

-Ah da acum, scuze, mă gândeam la altceva, am spus luându-i hainele din mână și întinzându-le pe calorifer.

-Iar acum voi aștepta până se usucă?

-Ai altceva mai bun de făcut pe vremea asta? L-am întrebat așezându-mă în patul moale și perfect, iubeam apartamentul ăsta, am luat telecomanda și am aprins TV-ul. Ai chef să ne uităm la un film?

-Da, ar fi o idee, dar, fără drame romantice, SF-uri cu extratereștrii sau fantezii animate. Ori acțiune ori horror.

-Ești la mine în casă de jumătate de oră și deja faci reguli wow, chiar îți place să deții controlul. Am spus ironic intrând pe Netflix.

-Nici n-ai idee, spuse așezându-se lângă mine, am dat din umeri. Am găsit un film interesant Saw 5, nu prea mă dădeam în vânt după filmele horror dar de data asta fac o excepție. Trecuse deja mai bine de 40 de minute iar Chester nu mai scoase niciun cuvânt, ceea ce mi se părea foarte ciudat, mi-am întors privirea și surpriză, dormea dus. Telefonul de pe noptieră începi să vibreze dar nu era un apel ci mesaje, apăreau toate pe ecran și muream de curiozitate deși nu ar fi trebuit, m-am ridicat încet de lângă el încercând să nu-l trezesc și l-am acoperit ușor. I-am luat telefonul citind mesajele de pe ecran.

"Zenon L'attente"
Fii atent Chester, lasă-l pe Jayden în pace, jur jur că te omor cu mâna mea dacă te atingi de el!

"Zenon L'attente"
Chester răspunde, unde e Jayden? E cu tine? Nu știu nimic de el nu știu unde stă, și jur că dacă ai vreo legătură cu asta te omor mă auzi?! Mi se rupe că ești fratele meu mai mare!

Am citit și am recitit ultimul mesaj până să le pun cap la cap, am luat o gură mare de aer, Zenon și Chester erau frați?!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 06, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Hei Mr. Policeman! [BoyxBoy]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum