Capitolul 11-Ninge!

1K 100 6
                                    

Mă uitam la el iar el se uita la mine, parcă eram doi idioţi, dar totuși el părea mai idiot cu faţa aia de fetiţă în călduri, era amuzant și în același timp drăguţ, chiar era primul lui sărut? Asta mă face să mă gândesc că nu a ieșit din casă în v...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mă uitam la el iar el se uita la mine, parcă eram doi idioţi, dar totuși el părea mai idiot cu faţa aia de fetiţă în călduri, era amuzant și în același timp drăguţ, chiar era primul lui sărut? Asta mă face să mă gândesc că nu a ieșit din casă în viaţa lui, având în vedere că era atât de palid, parcă era un porțelan neatins, își îndreptă privirea spre fereastră uitându-se atent dar nu înţelegeam la ce, un zâmbet jucăuș îi apăru pe buze și se ridică de pe canapea îndreptându-se spre fereastră.

—Uite Andre ningee! Spuse aproape strigând și lungind cuvântul, m-am îndreptat spre el uitându-mă, mii de fulgi începură să cadă din cer, părea atât de fericit, dar dintr-o dată zâmbetul îi pieri, își puse braţele încrucișate pe pervaz punându-și capul pe ele, parcă era un căţeluș.

—Ce s-a întâmplat?

—Nu se va prinde, e ud pe jos, voiam ca dimineață să fie totul alb! 

—Măcar a început să ningă, se va prinde la un moment dat.

—Da știu, dar eu voiam acum...

—Stai cuminte Kaesen, se va prinde ţi-am zis, am spus oftând, era așa un copil, asta e Andreas tu te-ai încurcat cu el.

—Mă rog...mi-e cam frig, încă am hainele umede.

—Oh, uitasem, câteodată sunt un idiot... Am spus punându-mi o mână pe faţă, cum am putut uita doamne. Vino, am spus luându-l de mână, m-am îndreptat spre camera mea i-ar Kaesen intră după mine, nu prea știu care e stilul tău sau dacă ţi se potrivește măcar ceva din ce am eu aici, am spus deschizând dulapul.

—Auzi, pot să mă îmbrac cu orice? Întrebă uitându-se la o cămașă albă în carouri roșii.

—Sigur, dar am impresia că ce vrei tu nu cred că îţi va ţine de cald. El nu spuse nimic doar îmi zâmbi și se întoarse cu spatele la mine, m-am așezat pe marginea patului uitându-mă la el, își dădu hanoracul jos urmând de pantaloni iar acum era doar într-o pereche de boxeri negri, era subţire îmbrăcat pentru această perioadă, și era atât de slab, coastele îi erau destul de proeminente la fel și spatele, își luă un tricou alb simplu, după care acea cămașă pe care pusese mâna mai devreme, dar nu era chiar atât de subţire, iar peste își luă o geacă neagră urmată de încă o geacă de blugi, era drăguţă combinaţia nu aveam ce zice, își luă o pereche de șosete negre simple iar după își trase pe el o pereche de blugi bleumarin. Se întoarse spre mine și zâmbi scurt.

—Ce părere ai?

—Ești bine, chiar foarte bine, deși dacă ieși așa afară Îţi va fi frig, dar bineînţeles că nu vei ieși așa.

—De ce nu?

—Pentru că e iarnă Kaesen, și e frig.

—Dar vreau să văd cum ninge! 

Hei Mr. Policeman! [BoyxBoy]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum