Acest capitol conţine scene detaliate +18, citiţi pe propria răspundere.
"Pe bune Zenon, mă așteptam la mai mult din partea ta, la naiba, e un copil! Întoarce-te la mine, vino înapoi în S.W.A.T și îţi promit că nu te voi mai răni niciodată, m-ai dă-mi o singură șansă Zenon"
"Îmi pare rău Andreas, ce a fost a fost, eu am uitat tot trecutul, ar trebui să o faci și tu, ști foarte bine că de atunci m-am schimbat radical și nu voi mai fi niciodată la fel"
"Și, îl iubești? Vei rămâne cu el? Sau ce, îl obligi să intre în F.B.I și ve-ţi fi fericiți până la adânci bătrâneți? Sau și mai bine, te întorci în The Vipers și renunţi la tot ce ai făcut până acum"
"Doamne ești nebun, ce tot spui, eu la F.B.I nu renunț pentru nimeni și nimic, și nu-l iubesc nici nu-l voi iubi vreodată, ști ar trebui să te urăsc pentru că m-ai transformat în ceea ce sunt acum, dar nu o voi face, pentru că e mult mai bine, pentru mine iubirea nu mai există Andreas și nici nu va mai exista vreodată"
"Bine Zenon, măcar atât, ai grijă de tine, eu trebuie să plec"
Ce naiba tocmai auzisem, Andreas era fostul lui iubit? Și stai, el înainte era mafiot? Ce, doamne, sunt așa derutat, stăteam cu ochii închiși și auzisem ceva din ce vorbiseră Zenon cu Andreas care probabil erau lângă cameră, un scârțâit se făcu auzit și un sunet de ușă închisă.
—Neaţa idiotule, știu că nu dormi!
—Mai nou ești și clar văzător? Îl întreb ridicându-mă în capul oaselor.
—Sau poate că ai un stil de actorie foarte prost, îmi dădusem ochii peste cap, ce mă enerva omu' ăsta!
—Deci, îmi explici și mie toată chestia asta, tu în The Vipers? Doar atât vreau să știu, ce e sau ce a fost între tine și Andreas chiar nu îmi pasă.
—Se pare că minți și foarte prost, spuse așezându-se lângă mine, sunt obosit și nu am chef să dau nicio explicație, sunt treaz de la 6 Jay.
—De ce naiba te-ai trezit la ora aia?
—Am avut treabă.
—Ah da...ai fost cu Andreas uitasem, în secunda următoare fusesem trântit pe suprafața moale a patului iar Zenon era deasupra mea ţinându-mă strâns de ambele braţe.
—Ești gelos Jay? Întrebă plimbându-și buzele pe gâtul meu îs sus și în jos, vrei să stau și cu tine, mă vrei Jayden? Întrebă din nou mușcând încet lăsându-mi dâre lungi de salivă, de ce făcea asta, pe mine nu mă dominase nimeni niciodată, și totuși îmi plăcea să fiu aici sub el, arzând pe interior, dar nu aveam de gând să mă las.
—Dă-te Zenon, am spus printre gâfâieli.
—Chiar vrei asta? Întrebă băgându-și o mână sub tricoul meu începând să-mi mângâie abdomenul, atingerile lui erau reci faţă de pielea mea fierbinte iar asta îmi dădea mii de fiori.
CITEȘTI
Hei Mr. Policeman! [BoyxBoy]
Teen FictionJayden pare un băiat normal, provenind dintr-o familie respectabilă de miliardari, dar obișnuit cu străzile, dealerii de droguri și marile benzi de mafioți ai orașului Las Vegas, fiind singurul fiu al familiei Ivory, părinţii săi nu au ce să-i facă...