👉 6.BÖLÜM 👈

135 7 0
                                    

Ben şok olmuş bir şekilde ilerideki adamlara ve nedenini bilmediğim bir şekilde öfkeyle bakan Barlas'a bakarken Barlas hışımla yerinden kalktı ve kolumdan sımsıkı tutarak beni içeriye çekiştirdi. Barlas'ın elinden kolumu kurtarmaya çalıştıkça daha sıkı tutarak beni salonun ortasına getirdi ve sert bir şekilde parmaklarını geçirdiği kolumu sonunda serbest bıraktı.

Senin ne işin vardı orada? Kız başına o kadar adamın içine nasıl gelirsin.

Ben sadece hizmetçi bana Elisya'nın bahçede olduğunu söylediği için gelmiştim. Ayrıca ne demek kız başına o kadar adamın içinde? Bu nasıl bir ayrımcılık Allah aşkına?

Ben ayrımcılık falan yapmam Simirna. Sadece...

Sadece ne Barlas?

Sana nasıl baktıklarını görmedin mi?

Peki bu seni neden ilgilendiriyor? Neden bu kadar sinirlendin?
Hem kim olarak bu kadar sinirleniyor ve hesap soruyorsun?

Barlas sinirle burun kemerini iki parmağının arasına alarak sıkmaya başladı. Ben ise sabırsızlıkla vereceği cevabı beklemeye.

Sen benim kardeşimin arkadaşısın ve...ve benim kardeşim gibisin. Elisya'yı nasıl koruyorsam seni de öyle korumak zorundayım.

Hayır ne ben senin kardeşinim ne de sen benim abimsin. Beni koruma gibi bir zorunluluğun yok. Ben kendimi koruyabilirim.

Söylediklerimi duymazdan gelerek içeriye doğru resmen gürledi.

Sevda hemen buraya gel.

Mutfak olduğunu tahmin ettiğim yerden bana kapıyı açan sinir hizmetçi koşarak önümüze geldi ve gıcık gülümsemesiyle ağzını yaya yaya konuşmaya başladı.

Buyrun Barlas Bey bir şey mi istemiştiniz?

Kızın bu hareketleri beni iyice çileden çıkarırken Barlas kızın aksine bağırarak konuşmaya başladı ki bu içime azcık çok az bir şey(!) su serpti.

Elisya'nın odasında olduğunu bile bile Simirna'yı neden bahçeye gönderdin?

Bence bu konuyu fazla abarttı ama o kadar sinirli ki sesimi çıkarmaya korkuyorum. Birde şu hizmetçi kızı haşlaması hoşuma gidiyor. Oh olsun.

Efendim ben Elisya Hanımın bahçede olduğunu sanıyordum. Özür dilerim.

diyerek Barlas'a tatlı olduğunu sandığı ama gerçekte mide bulandırıcı görünen bir şekilde dudaklarını büzerek bakmaya başladı. Taki tekrardan Barlas'ın gürlemesini duyana kadar.

Ne demek lan sanmıştım. Sen bu evin çalışanısın. Bilmek zorundasın şimdi Simirna'yı Elisya'nın odasına götür hemen.

Bu sefer bana bakarak daha yumuşak bir ses tonuyla konuşmaya başladı.

Misafirlerim gidene kadar Elisya'nın odasında takılın lütfen. Gittiklerinde ben size haber veririm. İyi eğlenceler küçük hanım.

Söylediklerine cevap vermeden merdivenlere doğru ilerlemeye başladım. Neden bilmiyorum ama bana bağırması kalbimi kırmıştı. Bide beni kardeşi gibi görmesi yok mu kalbimin derinliklerinde bir yanardağ patlamış gibi hissettim. Bana ne olduğunu bilmiyorum ne yaptığını bilmiyorum ama bir sözüyle beni bu kadar kırabilmesi yüreğime büyük bir korku dalgasının yayılmasına sebep oluyor.

SİMİRNAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin