Sabah uyandığım da tabii ki de yanım da Barlası bulmayı beklemiyordum bulamadım da zaten. Ben uyuduktan sonra gitmiş olmalı diye düşünüp yavaş yavaş yataktan doğruldum ve doğan güneşe bakıp iç geçirdim, sakarlığım mı desem aptallığım mı bilmiyorum ama sürekli kendime zarar vermeye başlamıştım.
Ağh şu lanet kol değnekleri. Bir bu eksikti cidden hayatım da.
Uzanıp bir süre benimle her yere gelecek olan kol değneklerini aldım ve işlerimi halletmek için banyoya girdim.
Bu halde duş alamayacağımı bildiğim için elimi yüzümü yıkayıp kahvaltı için merdivenlere yöneldim.
Ama haksızlık bu nasıl ineceğim ben. Biraz daha merdivenlerle bakışıp kol değneklerini kenara bıraktım ve trabzanlara oturup kendimi aşağı bıraktım.
Simirna
Dedem ve Pamuk teyze şaşkınlık nidalarıyla bana bakarlarken sanki hiç bişey yapmamış gibi ayağımın üstüne sekerek masaya doğru ilerledim ve bana ayrılan yere oturdum.
Günaydın dedecim, sana da günaydın Pamuk sultan 😊
Kızım sen ne yapıyorsun, ayağın daha dün alçıya alındı. Diğerini de kırmaya mı niyetlendin?
Dedecim iyiyim ben. Hem o merdivenlerden nasıl inecektim ki. İnmeye çalışsam asıl o zaman diğerini de kırmış olurdum değil mi ama ?
Masum köpek, masum kedi hatta masum aslan bakışı bile attım nasıl yapıldığı konusun da hiç bir fikrim yok ama yine de yaptım yada yapmaya çalıştım da diyebiliriz çünkü hiç bi işe yaramadı. Ve bir güzel azarımı yedim, üstüne de bir bardak vişne suyu içip salonda ki kanepeye oturtulup kalkmamak konusun da bir de güzel uyarıldım.
Şimdi de televizyonda ki kanalları gezip bir an önce iyileşmeyi diliyorum.
Şu hanifeden daral geldi artık eski sevgilim gibi sürekli bir yerlerden çıkıyor
Ya şu aleynaya ne demeli kız virüs gibi yayılıyor iç ses
Keçinin sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş de ondan
Vallahi kafayı yiyeceğim ya tam tımarhaneliğim kendi kendimle konuşuyorum resmen. Konuşmayı geçtim birlikte yorum yapıyoruz.
Kafamı elim de ki yastığa gömüp kendimi bu hale soktuğum için aptallığıma yanıyordum ki bir anda gelen sesle hızla kafamı kaldırdım.
Ayağını kırdığın yetmedi şimdi de öldürmek için teşebbüs ha.
Barlas
Barlas gelip yanıma oturdu ve yastığa gömdüğüm için dağılan saçlarımı eliyle düzeltti.
Biraz daha uslu olmayı denemelisin bence sakar şirin.
Ya Barlas...
Barlasın eli hala saçımdayken gülümseyerek gözlerime bakıyordu.
Barlasa aşık olduğumu anlayalı daha çok az bir zaman olmasına rağmen ona karşı yumuşadığımı farkedebiliyordum.Sakar şirin...
Dedi gözlerini gözlerimden, elini de saçımdan çekmezken.
Çok gü...
Aaa Barlas Bey oğlum hoş geldin.
Pamuk teyze elinde tepsiyle içeri girince ilk önce Barlasın saçımda olan eli aşağı kaydı sonra da o güzel gözlerini gözlerimden çekti ve Pamuk teyzeye döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİMİRNA
Teen FictionBoş bir sokakta seni aramak dedikleri bu olsa gerek. Tek bir ses, tek bir ayak izi yok. Ben hala senden bir parça bulmaya çalışıyorum geceleri bu boş sokaklarda. Seni sevebildiğim kadar sevmek istiyorum. En sonuna kadar sevmek, iliklerime kadar sevm...