16 Uren
30 Minuten
17 Sec
Zonder Brad.
*zucht*
Ik hou dit niet lang meer vol. Ik ben bang, alleen, koud, vies en ik heb honger. Maar ten eerste: ik weet niet hoe ik precies bij Brad zijn huis kom. En ten tweede: ik kan niet zomaar weer terug gaan alsof er niks is gebeurd.
Oja en mijn mobiel is dood.
Shit ja
ShitHet is gestopt met regenen en de zon komt weer tevoorschijn. Ik hoop echt dat mijn kleren een beetje opdrogen... ze zijn klets nat en super koud. Het park is rustig, waarschijnlijk omdat het weer niet echt geweldig is...
Ik ga liggen op het bankje... en zo vallen mijn ogen dicht....
***
BRAD POVZodra ik Jesse weer thuis heb gebracht, ga ik opzoek naar Amy. Maar waar moet ik heen... ik weet dat Amy graag naar parken gaat... ik besluit om naar het park te lopen midden in de stad.
Zodra ik het park in kom zie ik alleen een man, ofja een zwerver, zitten. Zal ik hem vragen of ze Amy gezien heeft? Zonder echt na te denken loop ik erheen. "Uh meneer?". Hij kijkt boos op. "WAT!" Zegt die kwaad terwijl Hij zijn knie aan het verbinden is met een stuk van zijn t shirt. "Meneer?! Wat is er gebeurd? Gaat het wel met u?".
"Iemand heeft me geschopt Okay!, Kun je me nu met rust laten?!".
"Oke, maar eerst moet ik u wat vragen.."
"Jongen. Als je gaat vragen wie dit gedaan heeft.. een aardig jong meisje, zoiets als jou, Enuh ze had een tas bij zich en ze zag er vreselijk uit".
Ik kon niks anders doen dan glimlachen. Het moet Amy zijn geweest!
"Wat valt er te lachen jongen"
"Niks meneer, bedankt"
En zo loop ik weg.Ik weet waar Amy is en ik ga haar halen!
-------------------
😏😏😏
Btw volg me op insta
@thebestofbrad
💃🏻🤘🏻
JE LEEST
Dark times {the vamps||BWS}
Fanfictionmijn leven is nooit makkelijk geweest. Ik dacht dat mijn leven nooit beter zou gaan worden. Maar toen onmoette ik een jongen...