"Do you want to be my girlfriend?"
Mijn hart stopte voor een moment en ik stop met lopen. Ik draai me langzaam om en zie Brad nerveus naar me kijken. Ik loop langzaam naar hem toe. "Ben je nu serieus?" Vraag ik terwijl ik hem diep in zijn mooie bruine ogen aankijk. Hij knikt.
Ik voel mijn mondhoeken omhoog gaan en mijn ogen beginnen te stralen. "Ja"
Brad kijk me met grote ogen aan "ja?"
"Ja!"
Brad lacht en loopt naar me toe. Hij pakt mijn gezicht in zijn handen "ik beloof je dat ik er altijd voor je zal zijn" en dan kust hij me.
Na een hele makeout sessie geeft brad me een knuffel. "Ik zal er ook altijd voor jou zijn brad"
***
"Amy er is Telefoon voor je!" Roept Anne. Ik spring op van de bank en pak de telefoon van anne. Ze blijft naast me staan en ook brad komt erbij staan."Hallo Met wie spreek ik?"
"Hallo het is Met Dave Jackson, ik ben van de polite. Ik heb de zaak van je afgebrande huis onderzocht"
"Aha en wat is er is eruit gekomen" vraag ik een beetje angstig.
"We moeten je helaas vertellen dat je moeder is overleden door haar brandwonden. We onderzoeken nu nog wat de oorzaak was. We houden je op de hoogte. Sterkte"
En dan hangt hij op. Met tranen in mijn ogen haal ik de telefoon van me oor af en slik. "En?" Vragen Anne en Brad tegelijk. Ik zeg niks en loop zonder iets te zeggen naar buiten. Zodra ik op straat ben begin ik te rennen. Ik hoor iemand achter me aan rennen en ik weet dat brad het is. Brad pakt me bij mijn arm vast en trekt me in een knuffel. En dan begin ik te huilen. "Ze is dood Brad, ze is do-" ik kan mijn zinnen niet eens af maken.
"Shh" brad probeert me te kalmeren.
"I will protect you, don't cry"
**
Ik en brad zitten een film te kijken. Brad nam mee naar huis en hij stelde voor om een film te kijken. En om eerlijk te zijn... dat is precies wat ik nodig heb op dit moment.
Ik knuffel brad en laat een zucht.
"U okay babe?"
Babe. Klinkt goed.
"Mm"
Hij legt zijn hoofd op mijn hoofd.
"Weet je aan de ene kant ben ik opgelucht... ze kan ons nooit meer pijn doen. Maar aan de andere kant... t was wel soort van mijn moeder"
Brad knikt zijn hoofd en zucht.
"Laten we maar gaan slapen"
Ik knik en doe het licht uit.
"Goodnight Brad"
Hij doet zijn armen om me heen "Goodnight Amy"
~~~~~~
Okay ik ga het boek afronden want ik ben nu met een ander boek bezig en ik heb niet zo veel inspiratie meer🤷🏼♀️
JE LEEST
Dark times {the vamps||BWS}
Fanfictionmijn leven is nooit makkelijk geweest. Ik dacht dat mijn leven nooit beter zou gaan worden. Maar toen onmoette ik een jongen...