29. Final chapter

162 3 0
                                    

1 week later

Ik leg een bloem neer en ga naast Brad staan. Hij wrijft met zijn hand over mijn rug. Ik laat een traan rollen maar veeg hem snel weer weg.

Ook Brad en zijn familie leggen allemaal een bloem op het graf. Ook tristan, James en Connor zijn er. En als je je afvraagt waar mijn stiefvader is...

Ja dat weet niemand.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ik hem nooit meer hoef te zien. Ik wil niks meer met hun te maken hebben.

***

Brad houd mijn hand vast en zo lopen we naar het park. Het park waar het allemaal begon....

We gaan op het bankje zitten en Brad slaat een arm om me heen. "Gek vind je niet... om hier weer zo te zijn"

Ik knik en kijk hem aan. "Als ik hier nooit heen was gegaan toen, dan had ik je nooit ontmoet..."

Hij doet een plukje haar achter mijn oor en glimlacht. Dan geeft hij me een kus en legt zijn hoofd op mijn schouder. "Thanks Amy"

"Voor wat?"

"Voor alles"

Ik glimlach "jij ook bedankt Brad... zonder jou was mijn leven heel anders afgelopen"

Brad zucht "Lets forget the dark times ... we Should look at the bright side of life"

"Je hebt gelijk"

En zo zaten we dan... met zen tweeën op hetzelfde bankje waar het allemaal begon. Ik voel me beter dan ooit. Mijn leven is zeker niet makkelijk geweest maar ik ben er sterker uitgekomen en dat weet ik. Zonder Brad was ik nergens en ik weet nu dat the dark times in Life je alleen maar helpen om uiteindelijk gelukkig te zijn.

En dit allemaal met dank aan Brad

"I love you"

——————

Dark times {the vamps||BWS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu