"Mam!?"
Ze kijkt naar me en pakt me vast. Ze probeert me mee te sleuren, maar Brad pakt me hand vast en ik trek me los.
"Amy... je komt nu met me mee""Nee"
"Pardon, je praat niet zo tegen me begrepen!"
Ik zie dat Anne niks durft te zeggen. Ze kijkt me angstig aan. Ik weet dat ze me wil helpen... maar ze weet niet hoe...
Brad houd me nog steeds vast en kijkt boos naar me moeder.
"Waarom ben je hier mam, ga gewoon weg."
"Ik ben je moeder!"
"Je hebt me uit me huis geschopt! Dat doe je niet als je een 'moeder' bent! Oja en je bent niet eens mijn echte moeder!"
"Dat ben ik wel! Ik heb je toch uit dat huis gehaald! Wees eens dankbaar!"
"Hoe kan ik jou nou bedanken" zeg ik met tranen in me ogen.
"Het enigste wat jij hebt gedaan, is me geslagen, uitgescholden, en me uit je fk huis gooien! Weet je wel hoe bang ik daar was! In dat huis!"
"Amy je houd nu je grote mond dicht en je gaat mee naar huis!" Ze probeert me weer mee te sleuren. Maar ik trek me weer los. Wat denkt ze wel niet...
Dan knijpt ze me in me arm, precies op me (nog steeds erg gevoelige) litteken. Ik schreeuw het uit van de pijn. En ik zie dat Brad en Anne zich doodschrikken.
Brad word boos en haal mijn moeders arm van die van mij af.
"Blijf van me Af wie denk je wel niet dag je bent! Rot jochie! Beetje voor me dochter Op komen!"
Dan komt Anne in actie
"JIJ SCHELD MIJN ZOON NOOIT MEER UIT! BEGREPEN!"
"En jij mag mijn dochter niet hier houden!"
"ONEE?" Anne geeft Brad en mij Een teken dat we naar boven moeten lopen. Maar mijn moeder ziet dat natuurlijk en dit keer pakt ze me vast. Alleen Het lukt me niet om me los te trekken.
Ik probeer me nog steeds los te trekken maar ze pakt me nog steviger vast, en dit keer doet ze me echt pijn. Ik schreeuw en er rollen tranen over me wangen. Brad komt naar me toe lopen om me los te trekken maar voor dat hij me ook maar kan aanraken, haalt me moeder ineens een mes uit haar zak en die richt ze naar Brad. Brad schrikt en Anne duwt Brad naar achter. Dan zet ze het mes Op me nek.
"Als jullie nog 1 stap zetten, ligt Amy zometeen op de grond"
Ik sta stil en kijk angstig naar Brad. Ik zie tranen in zijn ogen en ook die van mij.
Dan hoor ik sirenes en mijn moeder ook. Ze is even afgeleid en ze laat Het mes zakken. Ik schop haar tegen haar benen zodat ze op de grond valt. "SHIT"
Ze laat het mes vallen en ik pak gauw Het mes en wil weg lopen. Maar ze pakt me voet en ook ik val op de grond. Het lukt me moeder weer om het mes te pakken.
Dan staat ze snel op en pakt ze me vast. Ze sleurt me mee het huis uit maar ik pak de deurklink vast zodat ze me niet mee trekt. Dan komt Brad aan lopen en die pakt mijn hand vast en sleur me weer terug.
Ik zie mijn moeder kwaad worden. Want ik weet dat ze wil weg rennen voor de politie... alleen wel met mij....
"Brad"
Ik kijk hem aan ik weet dat hij weet wat ik bedoel. Hij schud zijn hoofd "Nee Amy... ik laat je niet los... nooit"
Er rollen tranen over zijn wangen. Ik begin ook te huilen. Mijn moeder probeert me mee te sleuren maar Brad blijft terugtrekken.
Maar dan...
___________
Sorry voor late update... en ja het ging er ene beetje heftig aan toe.... 🤷🏼♀️😂
JE LEEST
Dark times {the vamps||BWS}
Fiksi Penggemarmijn leven is nooit makkelijk geweest. Ik dacht dat mijn leven nooit beter zou gaan worden. Maar toen onmoette ik een jongen...