27. Nee

228 2 1
                                    

"Is dit het?" Vraagt Brad zodra we voor mijn huis zijn. Ofja wat je nog een huis kan noemen.

"Jup" zeg ik terwijl ik uitstap. Brad volgt me.

Zodra ik voor het huis sta krijg ik ineens tranen in mijn ogen. Er is bijna niks meer van het huis over. Je ziet allemaal brandweren door het huis zoeken naar spullen die heel zijn gebleven, maar het lijkt erop dat alles weggebrand is. Brad gaat naast me staan en slaat een arm om me heen. "Sorry" .... zegt Brad dan...

Ik kijk hem verbaasd aan "waarom zeg je sorry?"

"Als ik je nooit mee naar mij huis had genomen... had je moeder je nooit opgezocht en was dit waarschijnlijk nooit gebeurd" zegt hij met tranen in zijn ogen.

"Brad... dit is niet jou schuld. Niks hiervan is jou schuld. Ik ben juist heel blij dat ik je ontmoet heb"

Hij glimlacht naar me en trekt me in een knuffel "ik ben ook blij dat ik jou ontmoet heb" zegt Brad terwijl hij over mijn rug wrijft.

**
"2 koffie graag"

"Komt eraan" zegt de bediende. Hij lacht naar me en dan loopt hij weg. Zodra hij wegloopt murmelt Brad wat. "Wat zei je?"

"Niks, ik mag hem gewoon nie"

"Wie? Die bediende?" Lach ik.

Hij knikt en rolt zijn ogen zodra hij weer naar ons toe komt lopen met 2 koffie.

"2 koffie" hij zet de 2 koffies op de tafel. "Wilt u direct betalen of nadat u het opheeft?" Vraagt hij. Ik kijk naar Brad "ik betaal nu wel even" zeg ik. Brad heeft al zoveel voor me betekent het minste wat ik kan doen is zijn koffie betalen. Hij wil me nog tegen houden maar Ik loop snel met de bediende mee naar de kassa. Ik zie Brad de hele tijd kijken naar ons. "Dat word dan €4.10"

"Kan ik pinnen?"

"Natuurlijk!" Zegt hij met een glimlach.

Na het pinnen pakt hij de bon en begint er wat op te schrijven. Daarna geeft hij de bon aan mij "nog een fijne dag!" Zegt hij met een knipoog en dan loopt hij weg. Ik kijk op de bon. Hij heeft zijn telefoon nummer erop gezet. Hahaah dacht hij nou echt dat ik hem leuk vind.

Zodra ik terug kom lopen kijkt Brad nog steeds geïrriteerd naar de bediende die mij na zit te glimlachen. "Wat zei hij tegen jou?"

Ik lach "niks Wattan?". Hij knijpt zijn ogen en kijkt me aan. Dan pakt hij het bonnetje uit mijn hand en ik zie hem lichtelijk boos worden "wat is dit?".

"Dat is zijn nummer" grinnik ik.

"Wat ga je ermee doen?" Vraagt Brad. Ik besluit hem te gaan irriteren, want ja ik ben in een melige bui. "Ik denk dat ik hem even ga appen". Zeg ik terwijl ik een slok van mijn koffie neem.

"Nee"

"Wat nee?"

"Je gaat hem niet appen" zegt Brad terwijl hij het bonnetje verscheurt.

"Brad! Geef terug!"

"Nee" en dan gooit hij het briefje in zijn koffie zodat je er niks meer van kan lezen. "Wtf Brad jij bepaalt niet wie ik app en wie niet!" En dan loop ik boos weg.

Het was een fk grapje. Maar hij mag dit soort dingen niet voor mij beslissen! Ook al wou Ik niks met die bediende te maken hebben, hij bepaald niks over mij.

Ik loop de winkel uit en voel een hand me vastpakken. Ik draai me om en zie Brad. "Wat!" Zeg ik.

"Niet weglopen please."

"En waarom niet?"

"Omdat.. uhm..."

"Ja zie je weet nie eens waarom dus laat me los" ik draai me om en probeer weg te lopen. Maar dan word ik Met 1 hand Bij men heup gapakt en omgedraaid. En dan kust brad me. Hij drukt me steeds meer tegen hem aan en hij vraagt om toestemming en dat geef ik hem. Hij lacht en trekt zich langzaam weer terug. Ik sta met open mond sprakenloos naar hem te kijken. "Wa-wat was dat?"

Hij glimlacht en loopt richting de auto. Ik ren achter hem aan en pak zijn hand vast. Hij blijft stil staan en draait zich naar me toe. "Waarom zoende je me?" Hij kijkt me aan. Ik kijk hem vragend aan en wacht op een antwoord. Ik kan zien dat hij struggled om wat te antwoorden. Ik laat teleurstellend zijn hand los en draai me om en loop langzaan weg. Ik voel tranen op komen en wil bijna gaan Rennen. Maar dan hoor ik brad iets zeggen, heel zachtjes...

"Do you want to be my girlfriend?"

———————
hEyyy sorry voor Deze superrrr late update! Ik Ben Alleen super druk Met school Enzo... maar ik heb over een paar Dagen vakantie en dan ga ik meer schrijven!

Ik Ben ook van plan om dit Boek af te maken Omdat ik weer iets anders wil gaan schrijven! Xx

Dark times {the vamps||BWS}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu