19.1.1996
Ministerstvo kouzel
Síň s věštbamiStojím tu za policemi a čekám.
Vím jen,že jste sem před pár minutami přišli a smrtijedi hned po vás.
Chtěla bych vám pomoci už teď,ale ještě nenastala má chvíle.
Harry popadá věštbu a utíká nějakými dveřmi a vy všichni za ním.
Jdu ke dveřím,udělám krok a šlápnu do prázdna.
Než se ale stihnu vrátit,s vytřeštěnýma očima padám do prostoru pode mnou.
Dopadla jsem celkem šikovně,a tak jsem se vydala směrem k vám.
Schovala jsem se mezi dva kameny a čekala.
Smrtijedi se objevili do pár vteřin a vy jste s nimi začali automaticky bojovat.
Po chvíli dorazili i ostatní členové Fénixova řádu,avšak i když měli navrch,já pořád nevylezla z úkrytu.
Díky tomu jsem měla možnost zahlédnout Bellatrix Lestrengovou,která se právě chystala vrhnout smrtící kletbu asi na Harryho nebo Siriuse.
Zmrazila jsem jí,ale jediný,kdo si toho všiml byl Sirius,který tam stál,jako by byl na smrt připraven.
Když však zjistil,že se smrt nekoná,podíval se na mě nejvíce krásným a vděčným pohledem a odzbrojil Luciuse Malfoye.
Opět jsem se skrčila a začala tě hledat v davu.
Bojoval jsi s...Fenfirem Šedohřbetem?
Nebylo ho přes jeho rychlé pohyby téměř poznat.
Překvapivě nebyl ve své zvířecí podobě,zato po tobě metal jednu temnou kletbu za druhou.
Nezvládal jsi to,bráško,bylo to vidět a já se rozhodla.
Přesně ve chvíli,kdy na tebe vyslal Avadu a ty jsi se jen s vytřeštěnýma očima díval na blížící se zelený paprsek,jsem vyskočila ze svého úkrytu a stoupla si před tebe,čelem k tobě.
Naposledy jsem se zadívala do těch hnědých očí,o kterých jsem každou noc snila.
Do očí, které pro mě byly po celé mé dětství jedinou jistotou,kterou jsem měla.
Do očí, které mi v posledních letech tak moc ublížily.
Do očí, které byly téměř vždy naplněné něhou a láskou.
A ty hnědé,nyní vytřeštěné oči byly to poslední,co jsem ve svém životě spatřila...
..................
Proč si stoupla před něj?
Proč mu způsobila tuto nesmírnou bolest, milionkrát horší než kletba Crucio?
NIKDY nezapomene na okamžik,kdy se díval do jejích pomalu vyhasínajících kaštanových očí...
..............
ČTEŠ
Neville,bráško ✔
FanficCo kdyby měl Neville někoho,koho miloval jedinečným druhem lásky? Co kdyby toho někoho navždy ztratil? A co kdyby o pět let později našel dopisy, které mu vše vysvětlí. Dopisy, které mu změní život. Pokud chcete vědět,co je obsahem těchto dopisů,pře...