2.bölüm

1.9K 49 0
                                    

Boran sılanın birisini sevdigi söylemişti ,kalbi başka bir erkege aitti sadece ablasına olan sözü tutmak için evlenmişti,bu düşünce boranı dahada sinirlendiriyordu,arabanın hız göstergesi 120 geçiyordu,Albayın yanına dogru son hızla gidiyordu,boran arabası son hızla sürürken karşı seritte olan kamyon son hızla kamyon ve boranın cipi birbirine girdi,olay yerine gelen jandarmalar kazanın nasıl olduguna dahil soruşturma yapıyorlardı,askerlerden birisi''komutanın arabayı kullanan sahısın telefon çalıyor''dedi,komutan''haberi vermezmiz lazım ,sahısın kimligi tehbit edilebildi mi''dedi,asker'' kimliginde boran gençioglu yazıyor''dedi ,haber ''gençioglu ailesi kaza hakkında bilgi acale edin ''dedi,sıla ablasını biraz kaldıktan sonra eve dönmeye karar verdi,eve geldiginde korumalar kapıda yoktu,içeri girdi kayınbabsı ve kayınvalisi göremedi,mutfaga gidip ayşeye sordu,mutfag girdiginde ayşe aglıyordu'' ayşe ne oldu herkes nerde'' dedi,ayşe'' boran agam kaza yapmış agam ve gelin agam oraya gitti''dedi,sıla''hangi hastaneye kaldırmışlar'' dedim,ayşeden hangi hastaneden ayrıldıgı ögrendikten sonra arabası binip hastaneye geldi ,hastanenin önünde haberciler vardı sıla arabadan inmeden önce sılaya boran hakkında birsürü sordular korumalar sayesinde hastane kapsına girdi,resepsiyona gitti,hemşireye ''ben boran gençioglu hangi katta kalıyor söyler misiniz''dedim,hemşire'' 3 katta hanımefendi''dedi,sıla asansörü binmeden merdivenle çıktı,herkes yogun bakımın önünde duruyorlardı,sıla''anne boran nasıl durumu hakkında bilginiz var mı?''dedim,boranın annesi'' kızım doktorlar birşey söylemiyorlar durum agırmış hastane geldiginde kan kaybetmişti ameliyata aldılar ''dedi,sıla kayınvalidesi olan kadına sarıldı artık oda annesiydi öz annesi olmasada sıla aya kalkıp bilgi almak için doktorla görüşmeye gitti,ama kimse birşey söylemiyordu,'' nasıl bir hastane burası kocamın durumu söylesinize bilgi verin neye ihtiyac var buraya geldiginde kan kaybetmiş ihtiyacını var mı birşey söyleyin doktor'' dedim,doktor'' lütfen sakin olun hanımefendi arkadaşlar gerekli olan muhadeleyi yapıyorlar''dedi,sıla''nasıl sakin olum doktor içerdekocam can savaşı veriyor aklımı kaybetmek üzereyim lütfen bilgi verin ''dedim,doktorla konuştugunda ameliyat önüne gitti,kayınvalidesi ve kayınbabası ''ne oldu kıım doktorlar birşey dedi mi''sordular,sıla''hayır baba boran hala ameliyattaymış birşey oldugunda bize diyeceklermiş''dedi,sıla kafeteryadan içecek birşey almaya aşagıya indi ,aldıgı kahveleri akyınbabası ve kayınbabasına uzattı,o sırada zelda koşarak bize dogru geldi,zelda ''abim kaza yaptıgı yeni ögrendim nasıl baba abimin durumu'' dedi,''bizde bilmiyoruz kızım bu arada sen nerdeyendin bu kadar geç geldin ''dedi,zelda''işim vardı baba şimdi bunu boşver abim öneli şimdi''dedi,boranın babası''burda kapanmadı bu konu senle özel olarak görüşecez''dedi,sıla artık nefes alamıyordu yere oturdu aglıyordu dua ediyordu boranın alması için eger boranı ölürse sıla kaldıramazdı ablasından ölümünden sonra boranı kaybederse yaşıyamazdı yarım saat geçmişti daha haber yoktu o sırada doktor çıktı sıla kayınvalidesi ve kayınbabasından dolayı ayaga fırladı''boran durumu nasıl ''dedi,doktor ''ameliyat riskiydi ama boran bey atlattı birazdan odaya alacaklar''dedi ve gitti,boranı odaya alınmıştı,ilk kayınvalidesi gül hanım israr etmişti ama sıla girmek isteyince ilk önce girmesi için musade etmişlerdi,sıla odaya girdi boran yattakta yatıyordu suratında yara bereler vardı,sıla boranın yanına koşarak gitti ,suratında elini uzattı dokundu,yanında olan sandelyeyi alıp çekti elini alıp avcunun içini öptü elini yanagına yasladı ''tanrıya şükür yaşıyorsun''dedi,hemşire'' hanımefendi çokmanız gerek ''dedi,sıla gitmeden önce boranın alnına öpücük kondurdu,''şimdi gidiyorum tekrar gelecem''dedi,sıla odandan çıktı gül hanım ''boran nasıl iyi mi''dedi,sıla ''evet iyi''dedi,sıla telefonu kapatmıştı açmaya gitti ,telfonu açtıgında 50 cevapsız aram vardı,hepside annesi ve babası arayıp durumu bildirdi gelmek istemişlerdi sıla gelmelerine gerek olmadıgı gerek olmadıgı söylediler,akşam olmuştu kayınbabsı ve kayınvalidesi kalmak için ısrar etmişlerdi,sıla hastane kalacagı söyleyince onlar eve gittiler sılada hastanede boranın yanında kaldı.odaya giribilecegi söylendi sıla oday girdiginde hala boran uyuyordu ,boran gözünü açtıgında sıla yatagın başında uyur olurken buldu,masum birşekilde uyuyordu,etrafına baktı en son hatırladıgı tırla karşı taraftan üstüne geldigiydi,önemli olan sılanın yanında olamsıydı boran elni uatıp sılanın yüzünde gezdirdi,sıla uyanmıştı,hemşire girip yemegi getirmişti,sıla boranı uyandırıp yemegini yidirmişti boran en başta karşı çıkmıştı ama en sonunda sılanın kendi eliyle yemegi yedirmesine izin vermişti,birkaç gün sonra boran taburcu edilmişti,sıla yardımıyla boranı odalarına taşıdılar ,boran sılanın ilgisinden memnundu,sıla bakacagı 2 tane bebegi olmuştu,boran herşeyi illaha sılanın yapması için ısrar ediyordu,sıla''boran yeter artık sen çok şımardın''dedi,boran ''hemşire hanım ben ne yaptım ki asıl mutlu olmalısınız benim yakışlı adamı zor bulursunuz ''dedi,sıla ''biraz oglumlada ilgilenmeliyim''dedim,boran sılanın oglum demesine sinirlendi,'' o senin oglun degil''dedi,boran sılanın suratında aldıgı ifadeyi görünce dedigine pişman olmuştu, sıla'' onu ben dogurmadım ama o bana ablamın emeneti bu arada senle evlendigime göre onun üvey annesi oluyorum ama çok istiyorsan birde oglum demem'' sertçe söyleyip kapıyı arkasından çekerek gitti, sıla boran dedikten sonra çok üzülmüştü bu adamı bir anlayamamıştı bir soguk bir sıcak davranıyordu davranışlarını bir türlü kestirilmiyordu.boran deynegini alıp dışarı çıktı,annesi ve babasını yanına gitti ve oturdu,boranın babası'' oglum  zelda sürekli dışarlarda geziyor eve geç saate dönüyor abisi olarak bu kızın bir an önce evlendirmemiz lazım''dedi,boran''baba biliyorsun zelda akıllı bir kızdır ailesine söz ettirecek birşey yapmaz''dedi,boranın babası'' yapma ama biz ayagımızı saglam ayaga baglıyalımdı ne olur ne olmaz''dedi, o sırada şifan girdi şifan bu evin korumların başıydı ayşe de onun kız kardeşiydi, şifan''agam kötü bir haberim var'' dedi, boran'' ne oldu şifan''dedi,şifan''zelda hanım kaçmış agam''dedi,boran''kiminle kaçmış şifan söylesene''dedi,şifan''kılıçkılan  agısının oglu mertte'kaçmılar agam'' dedi,küçük kız kardeşi kaçmıştı,şimdi ne olacaktı boran ve basını kararları ne olcaktı şimdi.

aLaMaDıGım KaRaRlaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin