16. Bölüm

1.4K 32 6
                                    

Kafa karşılıklıgı herkesten Özür diliyorum ,hikaye kaldıgı yerden devam ediyor canı-

sılar :))))))

Kanatlarımı açtım , sonsuzluga kaderin beni nereye götürdüğünü bilmeden gidiyorum , evden çıkıp aklımın yuregim sahibine doğru gidiyorum , boran bey karı sindan duydugu gerçekleri birden benim ağzı mdan dinlesin , hersey bugün içinde ne olacaksa olacak artık , şirketin önüne geldim, Taksiciye parasını ödedik 'ten sonra asansöre binip boranın odası nın kapıyı çaldım ama ses yoktu , içeri girdimde koltukta oturan kişiyle  şasirip kaldım ,bu kadın sırmaydı,  olduğu m yerde kaldım , içeri girdimde onları n gözleri baktimda  onlar ın gözünde beni diri diri acımadan o iki insanı gördüm , ne yapmalıyım o an hayat sanki durmuştu ,

"kalbim paramparça oldugu yerde boşluk bırakan bu insana baktım " en sonuna konuşabilecek duruma geldimde sırma nın  karşına oturdum , kimse konuşmuyor

du.

Sadece ona dönüp sordum " N E D E N ? "

"SıLa ben sana bunlar ı yaşatmak istemezdim  biliyorum herşey karışık geliyor inan bana bunlar gerekiyordu ablacım " ,  " lanet olsun yeter bana burda olman ne derece normal ben hayal mı ? yoksa aklımın bana bir çeşit  oyun musun? hangisi sen şimdi o ne bilim asalik toprağı n çürümüş olmam gerek miyordu ," 

"sila beni dinle sen bilmezmisin ablacım buna mecburdum , yapmam lazımdı yoksa herkes gerçekleri öğrendi nde beni yaşatmazlardı "

"neden ha borana dönüp sende bunlar ı biliyor muydun ?" 

"evet ablanın yaşadığı nı biliyorumdum , "

biliyorsun ve bana niye soylemedin  daha bana söyle mediniz ne kadar yalan var ha

"Sizden ireniyorum , bana herseyi anlatın yalansız allahım yeter ya yeter ben size ne yaptım ha neden bana bu hayatı hor gördün allahım " Peki neden ? bu zaman ortaya çıkmadın neden?" ve sen beni nasıl sila oldugumu ne zamandır biliyorsun "

"senin sıla olgunu daha dün öğrendim sonra zelda ve mertin anlatikları sonrada senin yaşadığı öğrenince senin sıla olduğunu oldugu anladım da ablanı çağırdım "

"aklım o kdar karıştı ki şimdi en başından anlatıyorsun "

sırma anlatmaya başladında o boşluğu kin ve nefret duygusu öğrenmeden başka duygular alıyor du,   sırmanın anlattı gına göre Gerdek gecesi sırmanın  bakire olmadığı anlayan boran çok geçmeden ablam ona bütün ğerçekler i anlatmış birisini sevdigini bunun mert olduğu boran soylememiş sonra ablam hamile kalınca boran bunun o adamın çocuğuna hamile kaldıgı anlayınca  ablam la beraber karar verip ablamı öldü gosterip  , onu bir yere ve ablam ondan bahsetmiş benden o mektub meğerse hersey yalan üstüne kurulmuş boran ablam ondan bahsettikten sonra benimle evlenme yi kabul etmiş sonra olanlar gelişmiş "

Oturduğum yerden ayagı kalkıp ikisinin gözünün içine bakarak  gözlerin içine baktım alkişladım ikiside bana deli gibi baktılar onlar bana öyle bakarken  ben ona lara bakıp alkışladım , "Sizleri tebrik ediyorum beni diri yakıp kul edip kalan o parça larimi geleceğimı arkadaş larımin herseyi mi benden aldınız tebrik ediyorum bana bunları yaşadığınıza sizi pişman edecegim ben öldüm sizde oleceksiniz hepiniz sen abla herkesin çektiğin 10 katı nı sana çektirecem halen aklım  almıyor du , neden beni seçtiniz "

"şimdi anlıyorum boran beyimiz bana neden kötü davrandığı ondan sonra boran ersana hep baba gibi davranmadigını neden bana bu kadar acımasız beni neden sevmediğini neden zeldanin yanında davrandığı hepsi ablamın  çektirdeklerini bana da çektirip  yaşatmak istedin ama biliyor musun ?  bebeğim kaybetdigim gün ben oldüm ama sabrettim beni belki seversin diye hep bekledim herkes bizden intikam almak lazimken masum olan bana oldu hersey  sen boran mert zelda hepimiz bana acıları n en büyügü ama boranin gözünün içine baktim "seni sevmiş tim ben hemde canı verecek kadar sana gerçekleri soylü yecektim ama senin bana yasatikların  affetmeye bile raziydım megerse sen bana olan günah ların boran genceoglu "

Bundan sonra size öyle şeyler yapacam ki bana yaşarken öldürdügünüzd pişman olacaksıniź  yemin ederim ......boran ve sır ma  sıla nın o gözlerine bakınca o gözlerde oyle birsey var ki ikisini de urkutttu , sıla daha birşey demeden arkasıni dönüp odadan çıktı.

"veee  saçma ligin danikasına vurdum ama devam ediyor bundan sonra sıla nın onlardan intikam ı alışi göre cez :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

aLaMaDıGım KaRaRlaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin