11 .bölüm

1.3K 41 2
                                    

Selinle buluşmak uzere evden ayrıldım sabah evin onune indimde araba evimin onundeydi , boran bir arabasi yetirmesi icin adamlarini gondereceni soylemisti .ama bir sorun vardır  evinin adresini soyledigini hic hatirlamiyor du .ama ben soylememissem nasil getirmislerdi , nasil olacak boran acelya arslanin ve ayni  zamnda boran ersanin ogretmeni tanimak istemisti tabi ki evlerine davet etmesi hepsi boran ' nin bir oyunuydu.nasil kanmisti neyse bundan sonra boran in kim oldugu ogrendiginde aklina şaşkın hali geldi,  zaman intikam vaktiydi boran a oyle acilae cektirecekki boran ne oldigunu anlamadan tuzağına dusecekti ilk adim onu kendine asik edip sonrada kendisinin sila oldugunu soylemekti asik oldugu kadin gecmiste surundurdugu kadin olmasi canin yakacagindan emindi.

"İntikam oyle bir duygudur ki insanin icine ates gibi düşer kasip kavurdukta n sonra  yerine pismanlik ve aci bırakır yavas yacas sindirere insani yer bitirir "

arabadan inip kafeye masalardan birsine  15 dk sonra selin kafeden iceri girdi. oturdum selinle kucaklasip

" ne oldu cadi hayrola benim aramami neye borçluyuz bakalim sizi dinliyorum"

biliyorsun selin ben boran ersanin okuluna ogretmen olarak ise basladim sonra boran evine gittim,

"dur dur bir dakika sen daha demin ne dedin,  borangilin evine gittin dedi  sila sen cildirdin mi ? kizim hani anlasalardi senin sila oldugunu ha onu birak zerda ordaydi nasil dayandin? onlari oyle görmeye pes sana sila baska birsey demiyorum kizim "

dun olanlar aklinda geldikce gözleri doluyordu, goz yaşlarıni akitmayacak ti artik boran icin döktüğü gozyaslari yeteri kadar akmisti,"evet selin onları oyle gormek gozumu acti borana oyle bir aci yasatacam ki benim cektiklerimn hepsini oda  cekecek"

" peki bu nasil yapacaksin ? silacim"

kendime deli gibi asik edecem onla evcilik oyunu oynayip kendime asik ettikten sonra ona sila oldugumu söyleyeceğim tmn bu kdar yeter ee senin kucuk kiz ne yapiyor ?

" iyi nasil yaramazlik yapiyor oyunlar oynuyor bu arada aksam seni yemege bekliyorum hayir kabul etmiyorum ona göre benim boraz isim var aksam seni ararim.selin gittikten sonra kafede bir kahve daha icip hesabi odeyip eve aksamki selin lere gitmek icin hazirlanmaya gitti

yb geldi insallah begenirsiniz yb yarin gelecek yorum yapan ve vote veren herkese teşekkür ederim :)

aLaMaDıGım KaRaRlaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin