Sizleri çok seviyorum okuyucu sayısi 1000 kişiyi geçmiş bu hikayenin bu kadar tutulacagini bilmiyordum herkes tekrar Teşekkürler ederim :) yeni bir hikayeye başladim lütfen ona bir bakar misiniz ? cok konustum iyi okumalar :-D
O kadar Üzgün olaydan sonra şimdi daha ğüçlü olacaktim , acı insanı erkenden olgunlastirir derlerde inanmazdim , acilar sayesinde istemesemde olgunlasmistim , benim yasimda kişilerin hepsinden daha fazla açi çekmiştim , ama bana bu acilari yaşatan kisilere öyle acilar cekeceklerdi ben nasil her gun òldüysem onlarda aci nin tadini alacaklardi.
üstume kahverengi tonlarin hakim oldugu elbsemi giyip selin gilin evine dogru yol aldim, evlerin onune arabami park edip selingilin ziline bastim, kapiyi selinin kizi acmisti bebekken görmüştü daha kizi simdi kocaman bir kiz olmustu.
"Çiz kimciniz ?"
" ben annenin arkadasiyim tatlim anneni çağırır misin ? "
" hayıy şeni tamiyiymiyoyum o yuzden git hemen buydan çeni sseymedim ben"
en sonunda sila kapida goren selin gülümseyerek kizliyla atasan sila izliyordu kucuk kiz asi bacak ladar boyuyla neler diyordu bak bak bizim virlamaya asi beni görünce sila unutup yanıma geldi: anye bu abla benim diyimi keysekmis seymedim ben bu abyayi anne soyye gitsin burdan ya"
sila bacak kadar kiz ile selin diyoglari dinliyordu bakbacaksiz nasıl da yalan söylüyordu. selin dedigi kadar vardi kizi iceri gectiklerinde daha selin kocasi gelmemişti dogrusu selin kocasiyla daha onceden tanismisliklari yoktu.ilk kwz gorecekti duydugu kadar ünlü bir cerrahmıs kendisi herneyse kapi calindi isminin asi öğrendigim pücür baba diye kapiya gitti, ıceriye giren adamda dondum kaldigim selin kocasi bu olmaz di degil mi ama nasil olur mert nasil kocasi olabilirdi mert zaten boranin kardesiyle evli değilller miydi ?
" bu kocam mert bu sila hayatım sana bahsettigim sorunlari bogusan arkadasim kimlik olarak isminde alecya olarak geçiyor ama aslinda kendisi sila ayni zamanda mardinli boran esi oluyordu." sila birşey demişmes sadece mert ' in uzattigi elini tuttu, mertin gulusunden herseyi anladigi anlamisti ama selin ilk defa tanışmış gibi rol yapıyordu.
seline tuvaletin yerine sorup elini yüzuni yikadi " daha ne olacakti boran yetmemis birde mert cikmisti başına neden mert boyle oyun oynuyordu, amaci neydi ? hepsini sırasıyla ogrenmeliydi.
lavodan çıkıp salona geçecekken birisi tarafından mutfaya cekildi ceken kisi mertti. sila sözü uzatmasan direk soze girdi" Benden ne istiyorsun? mert herseyi bildiği biliyorum amacin ne ? sen evli degil miydin?"
" Herşeyi yarin sana mesaj attım kafede bulusup konusalim simdi olamaz ilk defa tanışıyor gibi davranmalıyiz selin birseyi anlamamali tamam mi? "
" tmn bunu senin Için değil selin arkadaş ligim için yapıyorum hadi selin merak etmiştir nerde kaldigimiz deyip mert yanından geçip salona ilerledim akşam bir saat daha selinden kalkip evime gidip yatagima girip kafamda soru işaretleri doku birsekilde yattim"
yb yarin gelecek kalbimin şarkısı ki de buna dahil bölumler kisa biliyorum ama bu hafta her gun 2 ser tne yazılım var o yüzden beni magruz görün lütfen yarinki bölümlerde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aLaMaDıGım KaRaRlaR
Romance2 insan ,kader aglarını örmüştü, sıla ablasının vasiyeti üzerine ,ablasının kocası boran agla evlenmek zorundaydı kader aglarını ördügü bu kadın ve erkegi kaderin onlara yazdıgı şeyler nelerdi ?