Sabah banyoya gidip elime yüzüme yıkayıp sabah çantamdan telefobu mesaj attım, cevap anında gelmişti.
'Tamam, ama bir şirkete ugramam lazım acil bir toplantım var , 1 saat sonra dedigin adreste olurum görüşmek üzere ,
- mert -
Saate baktım, daha yeni 9:00 geliyordu, mertle buluştuktan sonra ordan okula geçerim nasıl olsa saah dersim yok, çantanımı alıp evden çıktım, geçende selinle buluştugumuz kafeye çagırdım, ben gelidikten 15 dakika sonra kafenin kapısıda görünmüştü, hemen oldugum masaya geldi,söze başlamasına izin vermeden ''anlatmaya başla herşeyi baştan itibaren mert bey''
''bey lafını ortadan kaldırsak , neyse bilirsin ben artık zeldayla ayrıldık ,ama bunu boran dahil kimse bilmiyor, ögrenmemeliler çünkü bu ikimiz için hiç iyi olmaz herneyse hastaneye gittimde orada selinle tanıştım ,sonra işler gelişti evlendik, ama selin gerçekte benim önceden evlendigimi biliyor ,ünlü bri cerrah olarak ,doktor zannediyor ailemin küçükken kaybettigimi falan başta selinle ciddi düşünmiyorduk ama küçük kızımız damla dogunca herşey degişti,sonra hemen zeldayla bu durumu konuştuk odahiç sorun çıkarmadı ,başka sını sevdigimi söylenince hiç birşey demenden bir çelsede boşanıp selinle evlendim,kafamda soru işaretleri olabilir ama senin selinle arkadaş oldugunu bende dün seninle beraber ögrendim,''
''Tamam anladım ama neden hazerle evlendin ,neden başta onunla kaçtın? sen onu hiç sevmiyordun bunları hepsi kafa karıştırıcı''
''Sıla ben bir tek kadını sevmiştim oda öldü, o intikam hırsıyla zeldayıla bir baktım evlenimişim ben şimdi anladım o zaman hataydı,baştan beri zeldayla evlenmem lazımdı,olanlar olmuştu herşeyi elime yüzüme buluştırmıştım,sonra zeldanın beni sevdigini ögrendim o zamanki bana hayır demeden kaçtık, yıllar geçti onu sevmeyi denedim ama olmuyordu heryerde sırma vardı, yıllar sonra selinle karşılaştım o benim karanlık dünyama ışık oldu,yıllar sonra sırmadan sonra ilk defa bir kadına ilgi duymuştum ,lütfen sıla elimden bunu alma selinii ve kızımı benim elimden alma,''
''peki bunları zerda biliyor muydu ? ablamı sevdigimi, sonra bütün olan onca şeyden haberi var mıydı?''
'' evet vardı en başta senden bu yüzden nefret ediyordu ,çünkü sen bana acı çektiyordu,sonra onla bir intikam planı aldık çünkü boran sırmamı elimden almıştı,bizde boranın en degerli mücevherini seni onun elinden alacaktık sonra yaptıgım şeyşer sana ve borana yaptıgım şeyler için çok pişmanım''
''Şimdi bunları söylüyorsunuz ben bebegimi kaybettigimde neler yaşadım biliyor musunuz ? asıl siz borana degil bana ceza verdiginiz sizin yüzünüzden bebegim hayatımı kaybettigim bn elimde ne kadar degerli şeyim varsa kaybbettim ben, sen biliyor musun? mert sevdigin gözünün önünde başkasına aşkım, başkasının önünde öpmesi ne kadar acınını yakar biliyor musun? ben onları gördügüm her gün öldüm,sonra bak şimdi başka bir yüz başka bir isim sıfata bürüdünüz beni ikiniz ,artık sıla dedil açelyayım, ben çektigim acılar halen devam ediyor sen gelmiş bana bir kuru özürle affedecegimi sanıyorsun, benim çektigim acılar yeter artık seni affetmemi bekleme seni ben degil allah affetsin ,sana bir sözüm yok bu saaten sonra ama bu kadarını borçlusun senden birşey istiyecem bunu yapacak sın? belki seni affedebilirim bu yaptıgınla belki yaptıklarını degiştirmez ama birazda olsa hafifletmeye yeter''
'' tamam söyle sıla ne dersen yapacam? beni affetirecekse herşeyi yaparım''
'' herşeyi mi?''
'' evet''
'' o zaman zerdaya gidip herşeyi gerçekleri hepsini bana anlatıkalrınızın hepsini onada anlatacaksınız ,boran bunları duydukatan sonra zerda zorluk çıkarmadan boşanacaklar,hadi bnu kardeşine git söyle''
''Benden başka bir sıla ama kardeşimin mutlusuzlugu isteme benden çünkü bunu yapamam, başka bir iste ne olursun yapmamı bekle benden bunu ''
'' öylemi benim çektigim acılar ne için sizin allah kahretsin bir intikam ugruna harcadıgınız beni çere gibi sıra bende eger bunları zerdaya yapmasını söylemezsen bende gider seline herşeyi bütün gerçekleriyle beraber anlatırım ,ister misin ? bunu bakalım selin bunları duyunca seninle evli kalacak mı ? seçim senin kararını verince bana mesaj at yarına kadar süren var görüşmek üzere mert ''
'' ama sıla dur lütfen yapamazsın bunu bana degil mi?''
'' yaparım mert inanki yaparım ,benden aldıgınz şeyleri alma sırası bende çektigim acıların belki %1 olmasa bile biraz olsun yaramı tuz basmıs olurşusunuz iyi günler mert ''
çantamı alıp ,arabayı çalıştırıp ,okula dogru yol aldım,bakalım biricik zerdasından bunları duyan boran bey neler yapacak? onun o yüzünü görmek için sabırsızlanıyorum,
not: yeni bölümle karşınızdayım herkese teşekkür ederim 3,000 kişiyi geçmişiz çok teşekkür ederim sizlere :D muah hepinizi öpüyorum bol bol yeni bölümle görüşmek üzere hoşaçalın canlar:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aLaMaDıGım KaRaRlaR
Storie d'amore2 insan ,kader aglarını örmüştü, sıla ablasının vasiyeti üzerine ,ablasının kocası boran agla evlenmek zorundaydı kader aglarını ördügü bu kadın ve erkegi kaderin onlara yazdıgı şeyler nelerdi ?