Hastaneden ayrildim da daha neler ogrenecektim ablam hakkinda daha bilmedigim daha neler vardi, suratımın kireç gibi beyaz olduğundan emindim.
Babamin küçükkken dedikleri aklima geldi bana hep evin haylaz kizi sensin derdi ama haylaz megerse ablammis kucuk bir sorun vardı boran ersanin babasi boran degilse kimdi peki !! boran dan önce ablamın tek bir kişiyle ilişkisi vardi oda mertti.Mertte mesaj atip buraya gelmesi söyledim aklımda bu fikiri daha sonra ypamak vardi ama olaylari daha bekletmenin çaresi yoktu , olacaklar kaçınılmaz ertelemenin kimseye faydasi yoktu, mert gelmisti "merttte ablamla nasıl tanıştıklarını o işi yapıp yapmadık larini sordum"tabiki en basta anlmamazliktan geldi neyse tarih hesapladimda ablamin hamile kaldigi tarih tutuyordu kesinlikle babasi mertti ama artik emin olamiyordum çünkü ablamin her dakikasi bana süpriz leri olduğu için , o yüzden mertte kardeşine mesaj atip gerçekleri anlatmasi soyledim olaylari daha sonra anlatmanin kimseye faudasi yoktu olanlar olmuştu artik 1 saat sonra hastaneye kizgin boga gibi bir suratla boran geldi arkasinda gözü yaşlı zerda " Ulan sen miydin? o düşmani sırmanin onceki sevgilisi sikip ortadan birakan lannn !!!! sila ile arami bozan bebegimizi kaybetmesi neden olan sırf intikam için orospu kardeşini koynuma sokan , olumlerden olum begen mert beyy " , boran merttin yakasına yapistigi gibi hastaneden çıkardı , hiçbirsey yapmamıştim zaten herseyi hakediyordu , daha fazla burada kalamazdim doktordan boran ersanin durumunu öğrenip hastanwden cikip evime gittim dinlenmeye ihtiyacım vardi bundan 7 yil önce hayatım çokk normaldi arkadaşlari m , eglenceli deli dolu hayata pozitif bakan şimdilerde ise 70 yaşındaki bir kadin vardi içimde , o sırada kapının zili çaldı bu saatte kim olabilirdi ki kapı deliginden baktimda aklima en son gelebilecek kişi gelmişti boran di bu gelen hemen kapıyı açtım, boran üstü tost toprak içinde kaşı dudaģı patlamış heldaydi , ben birşey demeden hemen sarildi bana benim kollarim havada kaldi , "lütfen 1 dakika böyle kalalim acelya hanim , himmm kokunuz çok güzel yasemin kokuyor biliyor musunuz sıla min da saçları böyle kokuyordu, kokladigim zaman içim huzur dolardı o nefesimdi ve ben ona yüz çevirdim ,"
içeri geçin boran bey " , boran içeri gidip salona gecti bende ilkyardim çantası ni alip hemen yanina oturdum. " boran bey bana doğru yaklasabilirsiniz mi ?" , " neden ?bu ilk yardim çantasında ne için böyle " yüzüne pansuman ypacam lutfen soru sormayinda yaklaşın lütfen "
Pansuman yapmaya dudagindan başladim halen pürüzsüz bir dudaklari vardi , bu dudaklar dudaģıma deyip oradanda off sacmaladim gine neyse " dikkat etsene Açelya ahh ağrıyor" , " Düzgün durun o zaman kipir kipir hareket ederseniz düzgün yapamam o zaman", boran dudagina agzida olan elime bir öpücük kondurdu, "İçim kan ağlıyor öğretmen hanim köpek gibi pişmanım ben ışığımi kaybettim , herseyi tutunacak dalim kalmadi kocaman denizde yapayanliz bir balik gibi hissediyorum kendimi ne olur benim isigim olun "
yanagini elime dayadi , "boran bey ben sizin nasil ışığınız olurum", boran bos ellerini gösterdi " bu eller elindeki cicegi soldurdu öldürdü simdi o yok bende onsuz nefes alamıyorum " , "kimden ? " bahsediyorsununuz" ," nefesim Sonsuzluğumdan ama çok gec kaldim o öldü beni birakip gitti silam ah burda olsan herseyi yaparim ama imkansiz" , " burda olsa ne yapardin mesela kaybeden acilarini actiginiz yaralari gönlünde o kadar bir kazik saplamissaniz onu nasil çıkarirdiniz bebegi kaybettiginde yaninda olur muydunuz ? bazen o kadar seyler yapmissinizdir ki yerine koyulmuyacak seyler vardir mesela sevgi gibi artik onu o kadar aci birakmıssızdır ki o sevgi kin ve nefret dönüşür" , " bunlari nasil bilemiyorsuniz ki kimden bu bu nasil olur ", " lanet olasi ben sılayim yeter sana soylemiyecektim ama yeter artik iste karsinda yım o yaralar nefesimi bogazima dizliyor benimki aşk degil artik o aşk olan yerde hiclik koca bir boşluk var " , " ama nasil olur sila o kazada öldü yalan söylüyorsun " , " yeter ben silayim hani şu lanet uçağı bindirdigin sevmedigin karın benim boran sila belki yüzüm ayni sey degil ama silayim beni yasarken öldürdügün sıla git şimdi , buradan hemen " , " niye bana bu zamana kadar nerdeydin neden sensiz biraktin bu zamana kadar , halen inanamıyorum sen yaşıyorsun allahıma şükürler olsun seni artik bırakmam hiçbiryere sonsuzlugum nefesim ol tekrar yeniden deniyelim " ,
" çok geç aci bir tebessüm yolladim hemen buradan defol " , lütfen beni yanliz bırak ,
" ama sila tamam gidiyorum ama yarin tekrar geleceğim bunu unutmam"
boran gittikten sonra boran artik sila oldugumu biliyordu , ama söyle bir durum vardi boran buraya geldiginde sarhoş tu o yuzden bunları anlatmıştim çünkü boran sarhoşken hiçbirseyi hatirlamazdi ,
Bazen nefesin olur , yaşamasız onsuz ama hep ordadir ne yaparsa yapsin sevmissir onu onu tek bakisiyla dunya durur , benim dunyam oydu ben onunla gözümü actik onla kapatacaktim :
not; Biraz degil baya bir saçmalamadim ama bölüm hoşunuza gitmezse tekrar yazarim :( artik fazla uzatmayi düşünmüyorum en genc 4 bölüm sonra final yapmayi düşünüyorum çünkü yazacak birsey bulamıyorum o yuzden hafta ici ybler ekleyip final yapacam diger hikayeme agirlik verecem kalbimin şarkısı okuyamanlar bir baksin neyse yb de görüşürüz bb ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aLaMaDıGım KaRaRlaR
Romance2 insan ,kader aglarını örmüştü, sıla ablasının vasiyeti üzerine ,ablasının kocası boran agla evlenmek zorundaydı kader aglarını ördügü bu kadın ve erkegi kaderin onlara yazdıgı şeyler nelerdi ?