Boran'' emin misin?şifan, zelda kılıçkılan oglu mertle kaçmışlar ,kızkardeşimi tanırım o böyle birşey yapmaz ''sinirle birşekilde,boran babası ''hemen onun ikisini bulamlıyız yoksa bizden başka birisileri bulursa sonuçu hiç iyi bir sonla bitmez''dedi,şifana dönerek''şifan onları bulun ve buraya getirin''dedi,şifan''tamam agam adamları alıp buraya getirecem ikisinide''dedi,boran babasına dönerek ''şimdi ne yapcaz baba diger aglar duyarsa ölüm kararı çıkar bu olayı diger aglar duymadan kılıçkılan agası mehmet amcayı çagralım burada bir karar verelim''dedi,boran babası''tamam oglum hemen agı arattırırım buraya gelmesini söyleriz''dedi,aga mehmet agayla konuşmak için boranın yanından ayrıldı,babası 5 dk sonra geri döndü boranın yanına''tamam oglum buraya geliyorlar yola çıktılar ,yüküm beraber verecez''dedi,sıla odasından çıkmadı ,boran ersan odasına gitti onunla ilgilendi kuçagında alıp ona sarıldı boran oglum dediginde onun oglunu olmadıgı söylemişti,bu sözler agırına gitmişti,ama bu sözleri birbir boran yedirmezse hiç rahat etmezdi boran içindeki delidolu kızla tanıştırmanın vakti gelmişti,bir süre sonra sılanın telefonu kapalıydı,bugün açmıştı açtıgında cevapsız arama vardı,hepsinde en yakın arkadaşı derin aramıştı,apar topar mardine geldigi için haberi yoktu tabi kızın olup bitenden o yüzden onu aradı birleriyle konuşma ihtiyacı vardı derinden başkasından olamazdı o arkadaşı herşeyi olmuştu aradında ilk çalışta açtı,derin''nerdesin kızım sen seni ne kadar merak ettim haberin var mı bir ögrendim mardine uçmuşsun neden haber vermedin gitmedin''dedi,sıla ''derin bir bekle sana herşeyi anlatacam birsüre sıla aglamaya başladı,derin ''sıla ne oldu canım neden aglıyorsun canım''dedi,sıla'' neler olmadı ki ablamı kaybettim yigenim annesisiz kaldı ablam ba--naaa va--siii-yet bırakmış ve ben evlendim evlendim adam ablamın kocası ''dedi, derin''hemen mardine geliyorum seni bir dakika yanlız bırakmam kuzum hemen ilk uçakla yarın ordayım''dedim,derin yarın buraya geliyordu,kılıçkılan agası mehmet agası gelimişti ,söze ilk önce babam başladı'' çocuklar bir hata yaptılar bu hata törelerin dedigin buyrulmalı ikisini öldürülmesi ancak bu iş böyle temizlenir''dedi,mehmet aga'' oglum mert tek oglumdur ölmesi ne kadar istemesemde törelerin buyruklarını yerine getirmeliyiz bir seçnek var berdel olabililir' dedi,boranın babası'' berdel nasıl olacak boran zaten evli berdel olursa kızın bu eve gelin degil kuma olarak gelir mehmet aga ''dedi,mehmet aga''berdel olursa mert ve zelda kızımız öldürmemize gerek kalmaz böylelikle sorun çıkmadan bu iş hallolur''dedi,boran''tamam kabull ediyorum berdel olacak bensenin kızıylaa evlencem senin oglunda zelda evlenecek''dedi, boranın babası ''sıla ne olacak sıla bunu kabul edecek mi oglum''dedi,boran''o bana birşey demez bu iş yarın sessiz olarak arın halladelim sılaya birşey demeyiz yarı anasını yanında kalmasını söyleriz ondan sonra ne olacak bende bilmiyorum''dedim,sıla boran ersanın odasına çıkıp odadan kiyafetlerini alıp boran ersan yatacak bugün dediklerinden sonra boran yanında yatamazdı,odaya girdiginde boran üstünü degiştirmeye çalıştıgı gördü ama kolunda alcı nedeniyle pek başarılı olamıyordu sıla oranın yanına gidip üstünü degiştiremsinde yardımcı oldu, boran üstünü degiştirildikten sonra yataga girdi sıla yatagın üzerinde kıyafetlerini alıp kapıyı dogru ilerledi o sırada boran'' nereye gidiyorsun sen''dedi,'' oglumun yanına gidiyorum dediklerinden sonra senin yanında mı yatacamı sandın''dedi,boran yataktan kalkıp sılanın kolundan tutup yataga attı boran''sen benim karımsın başka yerden yatamazsın''dedi sılanın üstüne çıktı,sıla''sen benim kocam degilsin hayvanın tekisin''diye bagırdı ,boran'' sen bana aitsin ben senin kocanın sen benimsin başka birisini degilsin şu küçük kafana soksan iyi edersin''dedi, sıla ''ben senin malım deyilim hayvan herif ne senin nede başkasın olmayacam anladın ben ablamı bastırdıgın gibi bastıramayıcaksın anladın beni beni susturamıyacaksın''dedi,boran''bunu görecegiz''dedi,sılanın üstüne çıkardı ona zorla sahip oldu sıla yapma diyordu ama boran dinlemedi,sabah oldugunda boran yanına baktı sıla yoktu yorganı altına baltıgında lekeyi görmüştü sıla zorla sahip olmuştu bütün olanlar üsüste geldi zeldanın kaçması berdel kararı çıkması boranın dengelerini altüst etmişti ,bunlrın hepsini sıladan çıkarmıştı,sılanın yüzüne artık bakamazdı,sıla boran yaptıklarından sonra onu affetmiyecekti boran ona tecavüz etmişti ona zoral sahip olmuştu ,sıla nefes alamadıgı hissedip evden ayrıldı annesin yanında birkaç gün gün kalacagı ayşeye söyleyip çıktı,bugün arkadaşı geliyordu derin onu almak için havalima gitti,sıla derini gördükten ona sarıldı ne kadar özlemişti bu dünyada onu anlayan kişi varsa oda derindi ,kardeşinden farkı yoktu ,derin''kuzum hadi eve gidelim herşeyi orda konuşuruz herşeyi''dedi, sıla başındangeçen herşeyi anlattı ,derin sorun çıkarmadan herşeyi anlattı,derin''kazama olan adamla beni tanıştırmayacak mısın?görelim bakalım bana karşı işliyor mu tavırları ''dedi,sıla annesingilde bir kaç gün kaldıktan sonra konagın kapsına geldiler,kapıdaki adamlar kapıyı açmadılar sıla'' neler oluyor burda neden bizi içeri almıyorsunuz söylesinize boran aga bu yaptıklarınızı duyarsa hiç iyi olmaz ''dedi,adamlardan birisi'' agam böyle emretti siz gelirseniz içeri almamızı söyledi''dedi,sıla''siz ne söylediginiz farkındasınız mı boran eşiyim nasıl bu konaga giremem bu eve onun aldugu kadar benim ''dedim, artık burası senin evin degil sen artık gelin ag degilsin''bir kadın sesi,sıla bu sözleri söyleyen kadına döndü ''sen kendini ne sanıyorsun boranın karısıyım ben sen ne dedigi sanıyorsun agzını toplarsan iyi edersin''dedi,bu dalışmaya sılanın arkadaşı derinde katıldı''sen kimsin sıla boranın eşi ve buda oluyor ki burası onun evi oluyor şekerim''dedi, birkaç dakika sonra kapıdan boran çıkmıştı,''neler burada oluyor hazer'' dedi,hazer isminde olan kız boranın yanına gitti başını boranı dayadı ''bunlar buraya geldi ve bana hakeret etti aşkım ''dedi,boran'' sen kendini ne sanıyorsunda gelin agana hararet ediyorsun sıla ne hakla''dedi,sıla '' boran ben senin karınım bu kadın artık burda yaşamdgımı söyledi''dedi,boran'' evet sıla ben dedim artık burda yaamıyacaksın sen bag evde kalacaksın eşyaların oraya gönderildi ,artık orda yaşayıcaksın ''dedi ,sıla''sen nerde yaşıyacaksın bu arada bu kadın ne hakla sana sarılabiliyor''dedi,hazer boran dan önce cevapladı,''ben boranın eşiyim onla evlendim''dedi,sıla '' bu ne zamn oldu sen benim üstüme nasıl kuma getirirsin ne hakla''dedi,boran'' yeter bana ne yapıp yapmadıgımı söylüleyemezsin hazer benim eşim ve gelin aga odur o seni üstüne kuma gelmedi sen kumasın o benim karım ve yanımda konakta kalcak ''dedi,sıla'' boran ersan ona ne olacak''dedi,boran'' boran ersan yanımda kalacak ona hazer bakacak artık annesi o''dedi,sıla'' sen delirmişsin o benim oglum eliyle hazeri gösterdi onun degil benim oglum ablama olan sözü tutacam burdan mezarım çıksa da oglum almadan gitmem''dedi,hazer boran kulagına birşey dedi''boran ersana o baksın bende rahat durmuyor ''dedi,boran'' tamam oglum seninle kalacak ama hergün onu görmeye gelcem ''dedim,sıla''ne olduda hani daha önce diyordun vermiyecem diye bakmak istemedi degil mi karın sen onun kuklası olmuşsun boran aga birgün gelecek ayagama kapanacaksın görürsün''dedi,boran ersanı alıp derin de alıp bag evine dogru yola çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aLaMaDıGım KaRaRlaR
Romance2 insan ,kader aglarını örmüştü, sıla ablasının vasiyeti üzerine ,ablasının kocası boran agla evlenmek zorundaydı kader aglarını ördügü bu kadın ve erkegi kaderin onlara yazdıgı şeyler nelerdi ?