14.bölüm

1.1K 46 8
                                    

Okula gttimde ögrencilerle ilgilenip evin yolun tutmuştum, boran ersan 2 gündür gelmedigi idareden ögrenmiştim,idareden boranın telefonu almıştım,en iyisi eve gidince aramaktı, telelfon demişken halen mert 'den haber yoktu ama adım gibi eminim evet olacaktı cevabı, 

Eve kapmın önüne geldide tlelefona bir mesaj gelmişti,mesajı açtımda bekledigim cevabı almıştım,yiyecek birşeyler hazırladıktan sonra boranı aradım,

''Boran bey benim açelya arslan tanıdınız mı?boran ersanın ögretmeniyim,2 gündür okula gelmiyor neden gelmiyor acaba merak ettim arayım dedim,Neee hangi hastane tamam hemen geliyorum''

Boran ersan 2 günüdür hastaneydi ama yanında ben yoktum,lanet olsun bana ben nasıl anneydim,annem mi? bu duyguyu ilk hamile oldugunu yaşamıştım,şimdi boran ersan la beraber bastırlmış anne içgüdü devreye  girmişti, artık kalbimde olan yeren kapanmayan yaralar vardı, boran ersanın kaldıgı hastaneyi vardımda sekrete sordum, 2 katta yogun bakımda yatıyorlardı, yukarıya çıktımda ellerine başına açılmış yere çömelmiş bir şekilde duruyordu, mert zerda ,zelda herkes buradaydı, b,r  ben yoktum, neyi var boran ersanım neyi var niye suratlarınız böyle konuşsanıza ''

'' ögretmen hanım, boran ersana lösemi tanısı kondu, o yüzden muşahati altına aldılar''

'' doktor ne dedi, peki ''

'' yarın kemoterapiye başlıyacaklar , ilik nakli için başvurduk ,ama benimki uyuşmuyor ,, ilik cabuk bulunması ümid ediyorlar yoksa boran ersan kaybet..., ben çok kötü babayım ona iyi baba olamadım onu dövdüm'' yere çöktü ilk defa onu böyle görünüyordum çaresiz umutsuz bir şekilde bir içinde bir yer jız etti ama acımıyacaktı,ne olursa olsun boran ersan bir iyileşsin sana yaşataklarım bunun yanında bir hiç olacak.

'' ilik  testi nerede yapıyorlar bende bir verim ,belki uyuşur allahdan ümid kesilmez derler''

zerda hemen  ordan lafa atladı,'' babasın ki olmadı seninki uyuşsacak''

'' kes sesini zerda  başımızza birsürü olay geldi halen şuanda dua edecegin zaman boş çene çalıyorsun ''

'' ama boran aşkım ben biliyorsun boran ersanı ço.. seviyo''

'' kes lanet olası o çeneni kapat 5 dakika ya 5 dakika Sussss!!!''

Boranın dedigi yere gidip  ilik nakli için gerekli bos sıvısı alıp ,tüpe koydu hemşire biraz acın acıdı ama olsun herşey  boran ersanıma veda olsun ,ogluma onun için canımı bile verirdim.

ERTESİ GÜN ........

Testler çıkmıştı,benimkiylede uyuşmuyordu, boran ve zerda yorgun oldukları için evlerine biraz dinlenmeye gitmişlerdi, boran gitmek istemese mert kalacagı söylediginde tamam demişti,hemşire yanımıza bir konu hakkına bilgilenecegi söyledi,mertle beraber labatuara gittik,

''Beyfendi size bir  durumda bahsetmek zorundayım ,boran ersanın kan grubu ile babası yanı boran beyin babasının kan grupları uyuşmuyor, bu tıp tarihinde ilk karşılaştıgımız durum degil ama boran ersan malesef boran beyin çocugu olmasına imkan yok''

'' Hemşire hanım siz ne dediginiz farkında mısınız ? böyle bir durum nasıl olur boran ersan ablamla evliydi belki boran ersan ablamın kan grubu almıştı siz hata yapıyorsunuzdur''

'' hanımefendi ablasınız kan grubu aR+ kan grubu boranın beyin ise Ab- ama boran ersanın 0 b- bu durumda boran beyin  tıp dünyasında imkansız birşey boran ersanın babası olması üzgünüm boran beyi bu haberi size vsöylemek düşer iyi günler'' deyip çıktı.

Abla sen ne yaptın ? boranın çocugu degildi boran ersan abla daha başıma neler çıkaracan daha ne kadar sakladıgın sırrın var,boran ersanın babası boran degildi kimdi o zaman '' koca bir soru işaretiydi.

Not: yeni bölüm hehehe :D geldi neyse bölüm iltilafları:

-berfizhazal                                    -ayten95

-afafag                                          -ifaetin

-leylakarahanl                            -fatmaalacor

-beyzabur78                               -percabeth1292

-ayselacin                                  -hanifeerturk

-eladfne                                      -arhezdzkn

-miafire                                      -koreirem

unutuklarım varsa magruz görsün hepinize öpücüklerimi sunuyorum :D

aLaMaDıGım KaRaRlaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin