10 bölüm part 2

1.3K 35 2
                                    

Atalar dogru soylemis bu dünyanın civisi cikti aynende oyle ne büyük gunah isledim de basima bunlar geldi .kime ne kötüluk yaptumda rabbim bana boyle ceza veriyor en büyük cezam Aşik olmakti , bana bu dunyada obur dunyaya gitmeye gerke yok ti ki zaten ben bu dünyada cezamı çekiyorum ya zaten  ask oyle birsey ki insani olmuyacak seyler yaptirir bir  okadarda yipratir bir bakmisisin yeri üstünde bir bakmisisin yerin altindasin dir.

Sevdigim başkasının kollarindayken yasamanin anlami yoktu.kalbim her dakika her saniye onlari gormek acilan yaralar henuz iyilesmemis yaralimi daha fazla yara acmaktan ise yaramıyor ki , gozlerimden akitamadigim yurwgimdeki biriktirdim , yaralar gözlerim den yavas yavas akiyorlardi icimde bir o kadar kan agliyordu.

kendimi toparlamam lazimdi , yoksa herseyi anliyabilirlerdi , Yüzümdeki aci ifadeyi silip , sahte olan gulumsemi takindim mecburdum gözyaşlarım eve gidwne kadar beklemeliydi,boran bzim geldigimizi görünce zerda la olan opusmelerini kesti boran birsey demeye kalmadan zerda tanisma maksatli elini uzatti .

"Merhaba öğretmen hanim ben boran beyim esiyim isimim zerda sizinle tanistima memnun oldum" bende memnun zerda hanim , izniniz olursa ben uzerimi degistirip gelim sizde o arada esim ve oglumla beraber yemege gecin isterseniz.

Artik gördüklerime dayanamiyacaktim ,  karsima geçmiş arsiZ birsekilde siritiyor. artik gördüklerime dayanamiyacaktim hemen buradan gitmeliydim yoksa icimde tutuklarimi daha cok tutamiyacaktim boran donup son vir kez sevdigim adamin suratina bakip ezberledim cunku onu bu son görüşüm olacaktı buraya gelip boran ersanin okula öğretmen olarak calismaya baslamam  , nw yapiyordum ben onlari daha boyle görmeye dayanamiyordum. gücüm yoktu benim  o yuzden boran ersanin saçını öpüp son kez baktim .karsilarina acelya arslan degilde silA olarak cikacam kararim buydu. o yuzden bir işim çıktığımi soyleyip oradan ayrildim eve gidip  verdigim karari la beraber bora in karşına sila olarak cikacaktim.

o yuzden telefondan avukat selini arayip yarin gelmesini söyledim , selin benim sila oldugumu bilen xok nadir insanlardan biriydi.

hikaye bundan sonra sila olarak cikacak ama estetik ameliyati Oldugu yüzüyle cikacak karşılarına bakalim neler olacak? bende sizinle beraber neler olacak cok merak ediyorum yazim yanlislarim varsa özür dilerim hikayeyi telden yazıyorum optum:)  :)

Akşam uzun bölümle karsinizda olacam bölüm kisa ama bunu aksam ki bölümle telafi edecegimi umuyorum :)

aLaMaDıGım KaRaRlaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin