6.bölüm

1.5K 47 2
                                    

Sıla elindeki tepsi düşürünce herkes ona baktı ,şaşırmıştı bu resimdeki adamdı ablasına sevdigini söyleyen o mektupları yollayan adamdı ve aynı zamanda zeldanın kocasıydı bu olan şeyler tesadüf olabilir mi? hepsi üstüste gelmesi ablasını ölümü ,mert'tin ablasın eski sevgilisi olması ,sonra zeldanın mertle kaçması bunların hepsi ablasının öldükten sonra yaşanmıştı bu kadar tesadüf olabilir  miydi?sılanın solan suratına gören kader hanım hemen sılanın yanına geldi''iyi misin kızım''dedi,sıla kader hanıma dönüp gülümsemeye çalıştı ama beceremiyordu ''evet iyiyim kader anne biraz dinlensem iyi olur''dedi,arkasına döndügünde boran ona seslendi '' burda kalamazsın eşyalarını topla , annem burda kalmanı söyleyebilir ama buranın agsı benim benim dedigim olur''dedi,sıla arkasına dönüp ''buranın agsı sensen bende gelin agıyım unutmasan iyi olur ''dedi,boran sılanın kendisinin cevap verdigine şaşırdı,ama boran sıla cevap veremeden zerda devreye girdi'' buranın gelin agısı benim sen degilsin sıla boran benim kocam sen basit bir kızsın ama bir agının kızıyım sen sadece işçilerin birisinin kızısın'' dedi,sıla bu kadın ne hakla ailesini aşagılıyordu sinirle onun üzerine yürüdü'' agzını topla seni şıllık sen kim oluyorsunda benim aileme birşey dersin bana herşeyi diyebilrsin aileme asla bir şey söylemezsin bu arada resmi nikah bende degil mi boranın sen adını sen taşımıyorsun ben taşıyorum bu yüzden eger bir o çeneni açarsan kapatmasını bilirim''dedi,herkes küçük dilini yutmuştu kader hanım güldü zerda suratı kıpkırmızı olmuştu,mert olanları keyifle seyrediyordu bu kız kendi kızkardeşi agzına payını veren bir kişi olmamıştı şimdi sırmanın kız kardeşi olan sıla ona agzına payını vermşti mert onu inceledi sırmayla benziyorlardı ama sıla sırmaya göre asiydi ,sinirlenince ayrı güzel oluyordu,boran sılanın söylediklerini iyice bozmuştu ona yaklaşıp yanagına bir tokat attı ''sen kim oluyorsunda zerdama laf atıyorsun o benim karım benim adını taşıman önemli degil o benim yatagımı paylaştıgım kadın ama sen sadece kagıt üzerinde karı kocayız bunu sakın unutma''dedi,sıla boran yanagına attıgı tokat sözlerin açtıgı yaradan daha çok acı vermezdi,kader hanım ogluna yanına gidip ona tokat attı ''sen benim oglum musun boran bana göre degilsin bir karına nasıl el kaldırırsın sen benim oglum olamazsın yazıklar olsun ben seni böyle mi büyüttüm oglum birgün bu yaptıklarına çok pişman olcaksın ama iş işten geçmiş olacak artık benim oglum benim için öldü''deyip sılanın yanına gitti,sılanın kalkmasına derin gelip yardım etti borana dönüp aşagılık herif deyip sılayı odasına götürdü,sıla olanlar konusunda içi kan aglıyordu ,ama bu sefer aglamıyacaktı çünkü o adam için akıttıgı göz yaşı sınırı dolmuştu,sıla biraz yatmaya karar verdi,birden  karın agrısı yüzüden uyandı aşagıya inip ilaç içecekti merdivenler indi 2 kata geldiginden sılanın gözü ordaki odaya kaydı,ayakları o odanın kapsının önünde kendisini buldu ,kapıyı açıp içeriye girdi,yataga dogru sessizce ilerledi yatakta yakın yerde atılmış elibiseler gördü,yerde bunlar yetmiş gibi sütyen falan vardı sılanın midesi bulandı yatakta zerda ve boran birbirleri sarılmışlardı ikiside çırıpçıplaktılar zerdanın çıplak gögüsleri görünüyordu sıla hemen arkasını dönüp odadan çıkacekken orda yerde olan vazoyu düşürdü ,sıla hemen odadan çıkıp kendini merdivenler aşagıya indi ,boran ve zerda sese uyandı hemen ışıyı açtıklarında kırılmış vazoyu gördüler ,boran hemen yerden pantolunu alıp giydi zerda''nereye gidiyorsun boran''dedi, odadan birşey demeden çıktı o anda bir çıglık duydu hemen hole çıkıp sesin geldigi yere baktı ,merdivenlerin bitiş yerinde baktıgında yerden kanlar içinde yatan  sılayı gördü.

BÖLÜM KISA BİLİYORUM AMA HİKAYE OKUYUCU SAYISI ÇOK GÜZEL BEKLEDİGİMİMN OKUYUCU SAYISI YÜKSEK AMA VOTE SAYILARI AZ BİRAZDAYA OKUYUCU SAYISINI ARTMASINI BEKLİYECEM O ZAMANA HAZIRDA ELİMDE BÖLÜM OLAMADIGI İÇİN YENİ BÖLÜMLER YAZIP ÖYLE ATMAYI DÜŞÜNÜORUM

aLaMaDıGım KaRaRlaRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin