~Cheryl~
Ik keek hem diep in zijn donkerbruine ogen, die leken te gloeien als kooltjes. Het leek net of een heftig vuur chocolade in zijn ogen liet smelten. 'Ik hou van je' fluisterde ik zachtjes in zijn oor. Hij streek me liefelijk door mijn haar. 'Ik ook van jou' fluisterde hij terug. Zijn vingers vlochten zich door mijn donkerbruine haar terwijl hij met zijn andere hand zachtjes mijn heup vastpakte. Voorzichtig kroop zijn hand onder mijn T-shirt, waar hij zachtjes rondjes over mij buik draaide. Er trok een heerlijke rilling van genot door mijn lijf en ik legde mijn hand op zijn borst. Ik voelde zijn sterke spieren terwijl zijn borst zachtjes op en neer bewoog. Zijn ademhaling versnelde toen hij zijn hand richting mijn gezicht verplaatste en zachtjes over mijn wang streelde. We keken elkaar opnieuw diep in de ogen en ik voelde een hevig verlangen in mijn binnenste op laaien. Blijkbaar voelde hij hetzelfde want hij pakte me voorzichtig op en droeg me naar het bed. Zachtjes giechelend liet ik me op het bed zakken, waar ik opnieuw mijn hand op zijn borst legde. Voorzichtig kwam hij naast me liggen en speelde met mijn donkerbruine krullen. Het vuur in mijn lichaam werd steeds groter en mijn verlangen steeds heftiger. Ik wilde meer! Ik wilde meer van hem. Langzaam bewoog ik mijn vingers naar beneden waar ze het randje van zijn t-shirt vonden. Zijn adem stokte even, maar daarna knikte hij bevestigend. Langzaam en met zachte bewegingen begon ik zijn shirt uit te trekken. Terwijl ik dat deed streek hij met zijn tedere vingers zachtjes over mijn rug. Zijn adem versnelde toen ik zijn shirt bijna uit had gedaan en de tatoeages op zijn gespierde buik zichtbaar werden. 'Wauw' fluisterde ik verwonderd. De tatoeages bestonden uit allerlei kronkelende lijnen die samen de takken van een reusachtige wilgenboom vormde. De lange bladeren van de wilgenboom waren zachtgroen van kleur,wat prachtig stond bij zijn ogen. 'Vind je ze mooi?' Fluisterde hij voorzichtig. Ik zei niets maar knikte bevestigend terwijl ik hem diep in de ogen keek. Ik boog me voorzichtig verder naar hem toe tot ik vlak bij zijn gezicht was. Ik kon zijn adem in mijn gezicht voelen en ik rook de geur van zijn shampoo, die rook naar de bossen na een verse regenbui. Hij pakte zorgzaam mijn gezicht vast en ik dat van hem. Meer was er niet nodig. Na een paar secondes lagen we zoenend naast elkaar in bed. Zijn lippen waren erg zacht en ik proefde de geur van frisse bossen en vrijheid. Na een paar minuten werden de kussen heftiger en ruwer en moest ik af en toe naar adem happen. Ik sloeg mijn armen om zijn rug waar ik zachtjes over een andere tatoeage streek. Ook zijn handen verplaatsen zich van mijn gezicht naar mijn rug waar ze aan mijn t shirt plukten. Ik giechelde verlegen. Het moment was bijna gekomen. Hij interpreteerde mijn gegiechel blijkbaar als een teken om door te gaan met me te ontkleden en hij trok liefkozend mijn t-shirt uit. Hij was dan ook een beetje teleurgesteld toen hij zag dat ik onder mijn t-shirt nog een korter topje aan had, wat net boven mijn navel uit kwam. Verontschuldigend haalde ik mijn schouders op en lachte liefjes naar hem. Hij haalde ook zijn schouders op en lachte terug. Ik begon hem weer te kussen en verplaatste mijn hand van zijn gezicht naar mijn broekzak. Ik voelde het vertrouwde gevoel van kersenhout in mijn hand toen ik over het voorwerp in mijn broekzak streek. Het vertrouwde gevoel van het heft van mijn vanochtend nog geslepen mes. Hij was inmiddels begonnen met het uittrekken van mijn topje. Langzaamaan werden ook delen van mijn tatoeages zichtbaar. Ik keek hem glimlachend aan. Hij lachte terug. Zijn blik ging van mijn gezicht terug naar mijn buik, waar ondertussen mijn hele tatoeage zichtbaar was. Een enorme kersenboom strekte zich uit over mijn buik. Ik zag nog even een verbaasde blik over zijn gezicht trekken, maar het was al te laat. Het lemmet van mijn mes stond al op zijn keel. 'Jij bitch!' Siste hij. 'Jullie zijn verraders! Jullie allemaal!' Hij probeerde zich nog los te wurmen maar ik had hem stevig vast. 'Wat is er?' Vroeg ik terwijl ik een pruillipje trok 'Vind je mijn tatoeages niet mooi?'. Ik lachte ondertussen vals naar hem. Hij keek me nu smekend aan. 'Alsjeblieft' fluisterde hij. ' Doe het niet' Ik schudde mijn hoofd. Ik was vastberaden. Nog voordat hij zijn mond open kon doen om hulp te halen, stak ik in één keer het mes in zijn borst. Naar adem happend liet hij zich op het bed vallen, dat inmiddels doordrenkt was met bloed. Zijn lichaam schokte nog een paar keer maar toen lag hij helemaal stil. Daar lag hij dan. Dood. Morsdood. Ik voelde niks. Ik wist waarvoor ik dit deed. Mijn volk. De kersenbomen. Mijn leven. Evan. Ik keek nog één keer naar zijn gezicht, dat vertrokken was in een geluidloze schreeuw. Het mes stak nog altijd uit zijn borst. Voorzichtig wrikte ik mijn mes los en wreef er liefkozend overheen. Ik had nog maar één ding de toen. Voorzichtig voelde ik in het zakje van mijn jas, die tijdens onze zoenpartij ergens op de grond was beland. Ik sloot mijn handen om de tere bloesem van onze prachtige kersenbomen. Ik raakte de bloesem even zachtjes aan met mijn lippen voordat ik hem op mijn slachtoffer achterliet. Een boodschap voor alle die ons kwaad wilde doen. Ik keek nog even hoe het bloed de roze bloesem doordrenkte met zijn felrode kleur. Daarna verdween ik in de stille nacht. Op zoek naar mijn volgende slachtoffer.
JE LEEST
Cherry Blossom saga
FantasyEen rijk wordt verscheurd door een hevige oorlog tussen de verschillende hoven. De zeventienjarige Willow gaat zinderend naar wraak op zoek naar de moordenaar van haar broer. Haar reis wordt echter verstoord als ze onvrijwillig meegetrokken wordt in...