In huis plof ik op mijn bed rowayda en gizhem naast mij. Ik ging eten maken nasi gewoon van mijn ma geleerd. We gingen op de bank zitten en aten ons eten op terwijl we tv keken gwn een film van netflix . Af en toe liepen ze naar de keuken en pakte chocola of chips ofzo na een gegeven moment was al het lekkers op en gingen we maar ijs eten. Morgen moeten we boodschappen doen en we lachen ons kapot want we hebben alles opgegeten.
Volgende dag
Wij worden wakker met mijn kamer helemaal overhoop hier en daar allemaal etens resten. We lopen de trap af en gaan ontbijten gewoon een broodje met pindakaas en jam. In onze shlaba's gingen we met zijn alle mijn kamer opruimen. Ff op social media en toen ging gizem douchen daarna ik en daarna rowayda. We gingen kleren uitzoeken. Ik had een wit gescheurde broek met een real shirtje erop en mijn witte hurachi's rowayda had een zwarte broek aan en een barca shirtje. Gizhem had een zwarte rok aan tot haar enkels een zwart basic shirte met een quote erop en zwarte hurachi's met een zwart lang dun vestje. We deden ons haar ik een staart gizhem ook en rowayda 2 invlechten. Dat had ik voor haar gedaan. Geen 1 van ons draagt make-up alleen ik en gizhem een beetje mascara en een mini beetje concealer. Rowayda had dat niet nodig zei had nooit wallen. We gingen naar de AH met de auto en ik pakte allemaal dingen voor deze week voor het avond eten en obtbijt melk en die dingen . Gizhem pakte een paar flessen drinken cola en fanta en die dingen en rowayda pakte snoep chips ijs en chocola gizhem gaat suchuk( ik weet niet hoe je schrijft ik ben geen turk) maken. Vanavond gaan we couscous maken. Toen we alles in de auto laden( ik heb een mercedes) kwamen een paar jongens naar ons toe ewaa zina zei de ene. Mooiertss en ze keken naar gizhems kont we stapte snel in en reden weg. Ze schreeuwe ons na waar we naar toe gingen en dat ze ons de volgende keer niet zomaar weg zouden laten gaan.....
JE LEEST
Bedrieger?!
RomanceDit gaat over een meisje Firdouas. Ze leid een normaal marokkaans leventje. Tot dat hij in haar leven kwam toen ze uitgehuwelijkt werd aan een bedrieger. Of ze verlost word ja of nee dat lees je in dit boek..... Dit boek heb ik geschreven met mijn...