20

507 32 3
                                    

Pp hicham

Ik ging naar het park waar firdouas op mij aan het wachten is. We gaan eindelijk trouwen iets waar ik altijd al van hb gedroomd. Ik mag haar eindelijk aanraken waar rayan nooit kan komen. In de fotoshoot kan ik langs haar heupen gaan. Ik mag haar billen aantaken en in haar ogen kijken. Die mooie mooie ogen. Ik kom aan in het park en zie dat de fotoshoot al is begonnen fir is al foto's aan het maken fir zou wil ik haar gaan noemen. Mijn zina. Wat zie ze er mooi uit ik wil haar nu gelijk pakken nog even wachten morgen mag ik eindelijk.... ik staar te lang denk ik. Ik loop naar haar toe maar ze zet een stap op zij. Ik moest haar bij haar heupen pakken maar ze rende weg ik rende achter haar aan maar haar broer hoede mij tegen en gaf me een harde stoot in me gezicht. Daarna kwamen haar zussen en spuugde op me. Haar broer gaven me nog een paar rake klappen en schopte me in mijn maag. Ik lag er bond en blauw bij tot dat mijn vader haar broer van me af trok hij spuugde nog een keer in mijn gezicht en liep weg. Ik begon te huilen als een baby maar wel mannelijk duhh. Ik wil niet met firdouas trouwen hoer die ze is vieze kehba ik neem andere meisjes wel want ik zou toch vreemdgaan f*ck haar man.

Pp aamir

Ik zag dat firdouas wegliep omdat hicham haar hel raar beet pakte. Ik liep naar hem to ern gaf hem een stoot mijn zussen spuugde nog in zijn gzicht toen ik zag dat hij khaijda wou vloeren gaf ik hem een paar klappen en schopte hem er bij tot ik er door iemannd werd afgehaald.

Bedrieger?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu