Rowayda en gizhem staan achter mij. Hicham: liefe schat wil je met mijn trouwen?? Ik kijk met grote ogen naar hicham ik kan me niet bewegen ik stond al 1 minuut lang helemaal stil ik kon gewoon niks tot dat rayan opeens komt aan lopen hij kijkt naar mij en dan naar hicham ik zie een kleine lach tevoorschijn komen ik ren naar rayan toe terwijl hicham nog steeds daar op zijn knie zit. Rowayda kwam niet meer bij van het lachen. Ik zag haar bijna op de grond liggen gewoon maar gizhem keek rowayda boos aan. Hoe moet ik nee zeggen zeg ik tegen rayan. Nee hoezo nee zegt rayan met een grijns op zijn gezicht. Hicham zat nog steeds op de grond. Rayan zei : zeg gewoon dat je er noet klaar voor bent ofso weet ik veel. Ik loop naar hicham toe en zeg : tfoee a eynour sta op. Hij staat op maar op dat moment gaat de telefoon het was me moeder. Ja yemma ik bn bezig zeg ik. Mama: en wat heb je gezegt tegen hicham ik wil nee gaan zeggen maar ik zei: hoe weet jij dat? Aa dombo hij is die mooie jongen die je ten huwelijk zou gaan vragen wat heb je gezegt. Ik wou nee zeggen zei ik. Mama: maak je een grap als je nee zegt dan ga je zien dat is echt niet normaal hij heeft al maanden lang het huwelijk voor zich ben je niet goed ofso beter ga je ja zeggen anders mag je gelijk bij ons weg en ze hangt op. Er rolt een traan over mijn wang.Hicham ja ik wil met je trouwen zeg ik. Rayans ogen waren gelijk helemaal rood hij liep boos weg.Rowayda is gaan stoppen met lachen en gizhem zat met mond open naar ons te kijken. Hicham zijn ogen glinsteren helemaal maar ik blijf afkeurend kijken loop naar binnen en zeg: tot morgen en sla de deur keihard dicht. Ik begin echt hard te huilen ik heb nooit zo hard gehuilt denk ik. Ik zag aan rowayda en gizhem dat ze mij wilde troosten maar ze wisten niks te zeggen ik loop huilend naar boven roeayda zit op de grond laat een traan vallen en kijk zielig naar haar telefoon gizhem maakt thee en brengt het voor mij naar boven maar ik wou heel graag alleen zijn. Wat moet ik nu?
JE LEEST
Bedrieger?!
RomanceDit gaat over een meisje Firdouas. Ze leid een normaal marokkaans leventje. Tot dat hij in haar leven kwam toen ze uitgehuwelijkt werd aan een bedrieger. Of ze verlost word ja of nee dat lees je in dit boek..... Dit boek heb ik geschreven met mijn...