Pp aamir.
Na dit insidentje horen we een gil uit het huis van mijn ouders we rennen de trap af waar ik bijna van af vloog omdat ik ervan af sprong. Firdouas wou me helpen want ik lag half op de grond maar ik knikte geruststellend en zei dat ze kon gaan. Ze rende verder terwijl ik hinkelend achter ze aan ging halima pakte me vast en samen liepen we naar het huis. Toen ik aan kwam zag ik mama met een zwangerschaps test in haar hand. Wtf !! Schreeuw ik tegen mijn vader. Maar hij kijkt hopeloos voor zich uit. Halima huilt van geluk . "We krijgen een zusje of broertje" zegt firdouas ook huilend van geluk. Khadija was ook aan het huilen terwijl ze mijn moeder knuffelde.
Ff een kleine personages ding hierzo:
Bilal: 14 jaar
Firdouas:18 jaar
Khadija: 18 jaar
Halima: 19 jaar
Aamir: 24 jaar
Rachid: 22 jaar
Ahmed: 20 jaar
Moeder: 40 jaar
Vader: 46 jaar
EindeGa...ga je het weghalen?? Vraag ik zacht. "Nee ben je gek" antwoorden mijn moeder en zusjes te gelijk. Ik wist niet wat ik moest zeggen en liep naar het 2e huis ( ik noem het vanaf nu het 2e huis) met rachid en halima aan mijn zij. Khadija en firdouas zouden over een kwartier komen. Dus we lopen naar het 2e huis. Daar ga ik naar mijn kamer en besef ff wat er net allemaal is gebeurt. Ik laat wat tranen van geluk vallen. Ik word langzaam zwakker en laag mijn ogen dicht valln. Ik ben nu in een diepe slaap
Pp firdouas
Na heel dit incidentje loop ik naar het 2e huis met khadija. Er breekt een dodelijke stilte aan als we binnen zijn. "Iedereen slaapt zeker" antwoord khadija. "Kom we gaan zwemmen" vraagt khadija. Ik ga akkoord loop naar onze kamer en doe evn me badpak aan. Halima ligt op haar bed te slapen het is inmiddels al 00.13 maar ik en mijn tweelingzus hebben schijt en gaan zwemmen. Zodra ik klaar ben loop ik naar beneden naar het zwembad. Ik zie khadija al zitten.
~2 uur later~
Het is al 2.34 ik droog me af en loop naar boven ik pak even ondergoed en loop weer naar beneden khadija doet het zelfde. Ik douche even in de basdkamer beneden anders word mijn zus en broers wakker khadija doet hetzelfde. Als zij klaar is lopen we samen naar boven om 3.04 zijn we eindelijk in slaap gevallen.10.00 ongeveer hoor ik hard muziek ik schrik wakker. Het is mijn broer die mij wilt pesten 😂 .
JE LEEST
Bedrieger?!
RomanceDit gaat over een meisje Firdouas. Ze leid een normaal marokkaans leventje. Tot dat hij in haar leven kwam toen ze uitgehuwelijkt werd aan een bedrieger. Of ze verlost word ja of nee dat lees je in dit boek..... Dit boek heb ik geschreven met mijn...