13

623 35 5
                                    

2 weken later

Gizhm en rowayda zitten op school. Na school moet ik ze ophalen met de auto. Dan ga ik parkeren in een zij straat want school mag niet denken dat ik blij ben ofso. Opeens zie ik rayan lopen. Dit is mijn kans denk ik. Psst psst rayan roep ik . Hij loopt naar me toe en komt naast me zitten. Rayan echt sorry ik dacht aan rare dingen omdat.....Hij geeft me een kus op me wang en zegt : sorry maar ik moet er een punt achter zetten. Hij stapt uit de auto en loopt weg. 5 min na dat ik heb niet zie krijg ik tranen in me ogen. Ik hoor 2 vrouwelijke stemmen achter mij in de auto. Ik kijk om het zijn gizhem en rowayda. Ze zien dat ik tranen in mijn ogen heb. Ze troosten me even en dan vertel ik wat er is gebeurt. Gizhem rijd naar huis omdat ik te verdrietig was om te rijden.

Ridouans perspectief
De eerste dag school( nu is het de 2e dag)

Ik sta op. Ik moet me excuses aanbieden denk ik in mezelf. Ik kleed me aan. Armani trui met louis broek. En armani schoenen. Ik doe mijn haar en doe mijn lekkerste geurtje op. Ik ga de trap naar beneden daar doe ik mijn canada c. Jas aan . Ik pak mijn sleutels van me audi en rijd naar school. Normaal ga ik met mijn vespa maar het is te koud daarvoor. Wanneer ik binnen ben loop ik als iedsjen gangster naar binnen. Ik zie een hele groep jongen op hicham heen staan ( 4 of 5 jongens). Ik loop naar hun toe en geef ieder een boks en ga naast badr zitten. Ik geef badr een vuist op ze arm en trek hem mee naar m'n kluisje. Wat is er aan de hand? Vraag ik. Hij wilt weglopen. Ik pak hem bij zijn jas en duw hem met al mijn kracht tegen de rij kluisjes aan. Ik vraag het nog een keer ! Zeg ik . En ik sta te dreigen met m'n vuist. Okee okee bro luister. Hicham wilt firdouas ten huwelijk vragen .....

Bedrieger?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu