Weshhh wats hier gebeurt. Alles ligt op de grond de tv is weg onze bank is opengescheurt en er staat geschreven op de muur " fir jij word de mijne" zou hicham dit gedaan hebben?? Papa belt de politie en mama die doet of er niks aan de hand is. Khadija en halima knuffelen mij ik zit nog steeds vol verbazing naar d muur te kijken. Rayan !! Denk ik. Ik kan met hem gaan praten. Fuck die muur ik ga naar rayan. Hij is over 20 min uit dus snel omkledn. Rachid kijkt me raar aan. " ons huis is over hoop en jij gaat nu douchen?" Ja nou en antwoord ik terug en geef hem een vurige blik. Na 5 min snel gedoucht te hebben doe ik mijn kleding aan ( bordeaux jurk , zwarte spijkerjas en guess scchoenen.) ik ren naar beneden en stap op me vespa. Terwijl ik weg rijd zit mijn familie mij echt raar aan te kijken en komt de politie Aan. Als ik op school ben aangekomen ( voor school) wacht ik op rayan. Ik zie gizhem en rowayda wel dus ren ik naar ze toe zinaaa' s roep ik ze rennen naar mij toe en geven me een kniffel daarna vertelde ik alles van hicham en bla bla bla. Ook dat van rayan dat ik moest wachten " wij gaan we willen jou en rayan niet belasten" tallas!! Roep ik blij naar 5 minuten komt rayan aan lopen zodra hij mij ziet kijkt hij mij vies aan. Wat ik natuurlijk wel begrijp. Ik ren naar hem toe en vertel hem in een korte 5 minuten heel het verhaal. Hij staat met een mond vol tanden. D-dus je gaat je l-leeg geroofde huis verlaten voor m-mij. J- ja antwoorde ik terug. Hij pakt mij vast en knuffelt mij stevig. Wat ben ik blij dat hij mij begrijpt. We lopen samen naar mijn vespa waar ik op stap en naar huis rij. Zodra ik thuis kom zie ik de politie net wegrijden. Ik loop nieuwsgierig naar halima toe. Enn???. Ja ja we moeten naar onze andere vilaa zegt ze snel slaat ze haar handen voor haar mond uhmm uhmmm ja nu moet ik het wel zeggen he?? Ik knik heel hevigg. Halima: kijk zo als je weeet is werkt baba bij een lounge en verkoopt hij af en toe drugs. Nou baba heeft veel geld en liet een mini-villa aanleggen in zaandam. Ongeveer 53 kilometer hier vandaan dus gaan we daar naar toe. Okee antwoord ik droog terug.
Waarom dafuuuuqq wist ik dat niet. Maar laat me er maar niet op in gaan. Ik loop naar mijn kamer die helemaal overhoop is en pak een los shirtje en een joggingsbroek ik pak nog wat kleren en stop hef in me koffer. Als ik naar beneden loop doe ik mijn adidas slippers aan. Ik loop naar mijn auto laad even mijn spullen in en ga zitten. Halima heeft mij het adres gegeven dus stel ik even mijn GPS in. Khadija komt naast me zitten en halima gaat achterin zitten. Het is rocb maar een korte rit. Khadija doet nig ff haar handtas in de kofferbak en we rijden weg. Ik doe even mijn raam open en doe keihard de muziek aan. Op de weg heen zie ik een best wel groot huis staan en rijd er naar toe. Als ik uitstap zie ik van de meneer ***** staan dat is mijn vader dus. Achter dit huis is een hele grote tuin en in ddze tuin staat nog een mini-villa halimaaaaa !!!!!!!! Roep ik. Pak de koffers uit we zijn er !! Ze knikt en samen met Khadija pakt ze de koffers handbagage etc. Ik zie 7 miniten later eindelijk de auto van papa aanrijden waar mijn broers en mijn moeder in zitten. Ahmed slaapt bij zijn vriend.
Zodra we binnen zijn in het eerste huis. Schreeuwt papa dit: dit is mijn huis wat doen jullie hier ja ik heb het tegen jullie khadija halima en firdouas. Ik kijk hem verbaasd aan " jullie huis is daar in de tuin" ik kijk hem met glinsterende ogen aan uhmmm echtttt baba ??? "Ja echt" dankjewel zeg ik en ik geef hem een knuffel.
Zo zag " ons huis eruit" maar dan iets groter en geen zwembad. Dit was de enige die een beetje normaal eruit zag die andere ze denken je bent president ofso. Typ maar op google vila kijk wat je dan ziet.
Ik halima en khadija liepen naar "ons" huis. Ik en halima plofte op de bank neer en khadija ging naar boven opeens hoor ik een gil.....
JE LEEST
Bedrieger?!
RomanceDit gaat over een meisje Firdouas. Ze leid een normaal marokkaans leventje. Tot dat hij in haar leven kwam toen ze uitgehuwelijkt werd aan een bedrieger. Of ze verlost word ja of nee dat lees je in dit boek..... Dit boek heb ik geschreven met mijn...