24

519 26 2
                                    

Okee daar gaan we we lopen naar binnen en zien dan mijn tante staan. Ze ziet er echt raar uit maar ik negeerde het. Salaam zeg ik maar ze negeerd het ik loop naar boven naar " mijn" kamer waar ik altijd slaap. Dus ik pak mijn kleren uit en ga liggen op mijn bed. Aamir loopt huppelend de kamer binnen. Hoe gaat het kleintje we gaan naar de stad ga je mee ? " wie gaat allemaal" ik rachid halima en jij ? Ja isgoed ik kom. Ik doe even schone kleren aan zeg ik. Isgoed we zijn beneden doe snel. Ookee. Ik neem ff snelle douche van 5 min en trek een witte lange jurk aan en doe mijn haar los. Ik loop naar beneden en zie iedereen zitten. " klaar schoonheid of moeten we nog een uur wachten" zegt rachid glimlachend. Ik ben echt heel clise met mijn familie alleen de laatste tijd niet zo met mijn ouders. Het zelfde geld voor mijn zussen en broers. Khadija en ik zijn het alle closed met elkaar wat ik totaal niet erg vind. We delen samen een kamer thuis en ook hier bij mijn tante. Halima slaapt thuis bij ons in de kamer we kunnen allemaal apart slapen maar dat willen we niet.

~ aangekomen in de stad~
Ik wil naar macie dus gaan we met zijn alle. We eten en kletsen wat en dan gaan we langs een paar winkels. Ik kocht 3 paar jurken 1 paar schoenen en een spijker jas. Ooh ja ik kocht oorbellen broeken en een paar truien. Halima khadija en ik hadden de zelfde trui gekocht goallllss 💗. Rachid en aamir gingen apart van ons en we zouden om 5 iur bij de auto zijn. Het is nu 4 uur  we gingen nog even langs de bijenkorf waar ik een mooi kenzo t-shirt had gekocht met lange mouwen. En halima had zo een witte hemd gehaalt van armani khadija had guess schoenen gehaalt. Toen we klaar waren was het kwart voor vijf en we liepen naar de auto.  We zagen rachid en aamir al staan. Daarna reden we naar mijn tante's huis. Elke dav ging zo hetzelfde dus niks bijzonders.

~2 weken later ~
Doeii tante....
Geen antwoord
Papa: doeiii zusiiee
Doeiii lieverd kom snel weer.....
Ik negeerde het maar gewoon. Weeejooow ik kom gewoon terug met klerenkast. Maar ewaaajaaah

~thuis aangekomen~
De deur staat open. We gaan naar binnen en ziet heel ond huis overhoop....

Zal ik een ander boek schrijven ?? Ps: vergeet niet te stemmen 💖

Bedrieger?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu