21

540 27 0
                                    

Aamir.

Hicham zit onder het bloed en loopt huilend weg echt een sukkel firdouas gaat toch niet echt met hem trouwen na een tijdje komt rachid aanlopen lekker hoorrr roept hij en we reden naar huis firdouas komt aanlopen en geeft me een knuffel ik hou van je ik wil echt niet met hem trouwen alsjeblieft alsjeblieft zorg dat ik niet met hm trouw zegt ze snikkend. Het komt goed zeg ik. Khadija pakt haar en geeft haar een knuffel ze lopen naar de kamer van halima en zijn daar aan het praten ik ga naar mijn bestie toe ja ik weet het klinkt zo homo achtig maar ja hij heet rayan ***** hij zit nu in mijn zusjes klas en ja ik heb hem gevraagt of hij een beetje op haar zou letten en dat doet hij. We trainen elke dag we zitten op kickboks. Ja mattie ik en hij zijn gewoon de matie van de mattie van de hele mattie geschiedenis okee ik ga beetje te ver ik loop naar de garage en pak mijn auto en rijd naar rayan tijdens het rijden word ik gebeld. Rayan belt af wat ik natuutlijk wel jammer vond maar okee.

Pp firdouas.

Toen ik zag wat aamir deed deed ik of ik het niet zag en ging met de auto naar huis toen ik thuis was ging ik huilend naar mijn moeder di huilend op de bank zat : waldhka m-mayit ( je vader is dood) ik andwoorde dit snikkend terug : k-kunt tukadhib l-la yasmah hdha ( je liegt nee dit mag niet ) ik kan dit niet geloven ik begin hard te huilen waar waar is hij yemma geef antwoord ze sluit haar ogen en valt neer yemma la yumkinuk tarak li ( nee jij kan me niet verlaten ) niemand is thuis aamir is naar zijn vriend en khadija is met halima iets te eten gaan halen rachid is naar de winkel en ik weet niet waar ahmed is en mijn vader mijn vader is weg.... naar allah waar hij zal rusten chitan heeft hem overheerst alsjeblieft laat hem rusten in aljana ( paradijs) ik ren naar de kraan en pak een glas water en gooi het in me moesers gezicht maar ze word niet wakker...

Bedrieger?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu