4

1.2K 56 0
                                    

Firdouas : F
Rowayda: R
F: Wat was dat daar net met rayan
R: Oo dat ja ik was met hem over mentoruur aan het praten
F: Over wat ??
R: Ik ging de directeur toch uitschelden daarover
F: Oo oke
R : Hoezo wil jij dit eigenlijk allemaal weten ben je jaloers ??
F:Uuuhm... n..nee
R: Dat zegt al genoeg
F: Okee maar ik vind rayan echt knap zei ik met verliefde ogen
R: Hij vind jou ook heel knap ( en zei precies het zelfde wat ze tegen rayan zei over connecties enzo)

Even later

Ik breng rowayda naar huis. Gizem appte mij dat ze met Onur naar een restaurant wou gaan naar geen vervoer had dus reed ik niet naar huis en gelijk naar gizem haar huis. Ik bracht hun naar het restaurant en was 6 uur weer thuis. Yemma wewe ???
Ik kijk in alle kamers maar niemand te bekennen. In mijn slaapkamer was er een brief.

Lieve firdouas,
Ik en je broers moesten met spoed naar duitsland je vader ligt daar in het ziekenhuis. Geen druk maken alles komt goed zei de dokter. Onder je kussen ligt geld voor 2 maanden maar we zijn maar 1 maandje weg gizhem en rowayda mogen hier slapen deze hele maand. Omdat je 2 weken kerstvakantie hebt heb ik 2 weken extra verlof aangevraagt en heb alles uitgelegd. Dus voor jou 1 maandje geen school via je email krijg je huiswerk. Wel maken prinsess
We houden van je en bellen je elke dag natuurlijk.

Ene kant 1 maandje maar aan de andere kant 1 maandje zonder me family. Ik belde rowayda gelijk en heb alles uitgelegt ze zei dat ze wel van haar moeder deze maand mocht slapen als ze alles zou uitleggen. Uiteindelijk mocht ze ik deed een shlaba aan en gwn me haar in een hoge knot adidas sluppers en reed naar rowayda haar huis. Ze stapte in en we reden naar mijn huis. Gizem belde ik nog niet wat ik weet dat ze met onur naar restaurant is. Ik appte haar hoelaat ik haar moest ophalen ze zei om 8 uur ik zei oke.

8 uur
Ik reed met rowayda naar het restaurant gizem had onurs jas aan. Ze stapte in met onur onderweg naar haar huis legde ik alles uit over die 1 maand lang alleen. Waar ga ik slapen schreeuwde ze. Ik heb 3 op klap bedden die echt lekker slapen en nog 3 persoons bed 😂.
Ze zei als ze van haar ma mag mag het wel. Haar ma zei ja mijn ma had haar ma al gebeld dus ja.
We reden naar onurs huis. Gizem gaf hem een afscheidskus en we reden verder. We reden naar gizms huis ze kwam en iedsjen grote koffer terug haar ma had ingepakt. Volgende week haal ik nieuwe kleren enzo . Okee zei ik.
We zijn nu eidelijk bij mijn thuis.

Bedrieger?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu