9

768 43 1
                                    

Rowayda word rood omdat badr helemaal rood word. Rayan : skuuuut stop nu!! Ik stop de auto en parkeer hem aan de zijkant. Hij duwt gizhem weg naast mij in de auto en gaat daar zitten. Ik begin helemaal te blozen. Wejoow ik leek iedsjen tomaat die kapot geknepen werd. Maar ik begon zo : waarom zet jij een briefje meg nummer op mijn tafel bij mentoruur zo fix je me niet hoor.
Rayan: dacht je dat dat mijn nummer was dat was nummer van badr ik was verloren.
Oohw ! Ik schaamde me een beetje maar was wel opgelucht. Ik blijf tijdens het rijden naar hem kijken. Ik botste bijna tegen een andere auto aan. Rayan: ik weet ik ben mooi zina maar niet te lang kijken he.
Ik bloos en zeg niks terug. Eenmaal bij het restaurant. Het is echt vol. Geen plek meer ik rijd met zijn alle naar mijn huis. Ik ga gewoon marmita( marrokaans gerecht). We gaan met zijn alle zitten aan tafel. En gaan eten onur is er ondertussen ooo bij gekomen. Wanneer ik klaar ben ga ik afwassen. De keuken is aan de andere kant van ons huis echt onhandig. Rayan komt naast me staan . Ik doe of ik hem niet zie daarna zeg ik " rayan je hoeft me niet te helpen " hij zegt jawel en we zijn aan het afwassen. We schenken fanta in en geven iedereen wat te drinken. Daarna gaan we weer naar de keuken. Hij glijd uit en ik vang hem op( echt heel raar hoort toch andersom😂) ik vraag aan hem :" wat is mijn cadeau" hij komt dichterbij en geeft me een kus" gizhem komt binnen en schrikt echt heel erg. Ze loopt snel terug ik zag het in mijn ooghoek maar deed of ik niks zag. Ik bloos helemaal en loop snel richting de woonkamer. Tringg tringg..... mijn telefoon gaat. Ik zie mama staan. Ik neem op ze zegt : er gaat een jongen je ten huwelijk vragen . Wattt!??? Is mooie jongen en ze hangt op........

Wie zal haar ten huwelijk vragen denken jullie ? 😱

Bedrieger?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu