Eeeeeeeeey 2 duizend reads alll omg ik hou echt van jullie een zoooo snel ohaa blijf zo door gaan thank you!!💖
Nadat ik geiriteerd wakker word. Loop ik naar de douche en douche even daarna doe ik mijn gebed ( inclusief wudu natuurlijk). Ik loop naar beneden en bak een eitje zo te zien hebben de andere al gegeten. Ik loop geiriteerd naar de tuin waar ik rustig mijn ei kan opeten. Als ik klaar ben loop ik naar het huis van mijn ouders. Ik praat nog even met mijn moeder wat mij heel blij maakte. Toen ik klaar was liep ik weer naar ons huis. Daar ging ik in de 2e woonkamer zitten waar echt niemand zit het is klein er staat een bank een tv en een klein koelkastje waar niks in zit. Ik ga zitten en kijk even naar tv. Ik ging nog even op mijm telefoon ik had 8 gemiste oproepen 105 berichten en 3 dm's what the f*uck is er gebeurt. Toen ik keek zag ik dat het berichtjes van rowayda waren.
Pp rowayda
~ de dag van de "berichtjes"~
Ik hoorde dat fir naar zaandam is vertrokken wat ga ik haar vreselijk missen.ik moet jammer genoeg van me moeder suiker gaan halen waar ik geen zij in heb. Als ik klaar ben loop ik naar buiten. Ik woon in een soort van straat met allemaal zijstraten. Als ik uit een van de zijstraten kom en in de hoofdstraat loop zie ik 2 jongens met capuchon achter me lopen en ik ben echt een jankbal dus begin ik met firdouas te appen wnr ik mijn telefoon goed verstop loop ik steeds sneller wat de jongens ook doen. De jongens gaan nu sneller dan mij en staan nu allebei naasg me. Ik doe mijn mond open om te schreeuwen maar mijn ogen sloten zich en ik voelde de harde grond tegen mijn gezicht aan gedrukt. Daar ga ik dan dit is mijn eind.~2 uur later~
Ik open zacht mijn ogen als ik ze open doe zie ik dat ik vastgebonden aan een stoel zit in een lege kamer. Ik ben nog een beetje slap en probeer heel rustig mijn handen los te krijgen. Maar dat ging echt super makkelijk want het touw dat mijn handen vastbind was al heel zwak. Als ik heel voorzichtig opsta ga ik snel firdouas appen wAnt niemand neemt op. Als ik als laatste nog 1 nummer zie staan het is het nummer van ....Ff een kort deeltje want ik heb het een beetje druk met school challas❤️
JE LEEST
Bedrieger?!
RomanceDit gaat over een meisje Firdouas. Ze leid een normaal marokkaans leventje. Tot dat hij in haar leven kwam toen ze uitgehuwelijkt werd aan een bedrieger. Of ze verlost word ja of nee dat lees je in dit boek..... Dit boek heb ik geschreven met mijn...