Elin's POVYoongi hade lämnat mig i hans rum. Han hade sagt att han skulle prata med Taehyung. Jag hade genast blivit orolig att han skulle få en kula i skallen, fast när jag sa det till honom skrattade han bara. Jag förstod dock inte det roliga i situationen. Han hade förklarat att Taehyung aldrig skulle göra det. De hade nämligen varit bästa vänner sedan de var 13 år. Min oro avtog och han gick.
Nu är jag ensam. Jag tänkte ta en titt runt. Jag gick fram till en byrålåda. På byrån stod en liten bild som var på en en liten pojke och en bäbis med två vuxna som håller om dem. Jag tar upp den och antar att Yoongi är den lilla pojken på bilden. Den lilla pojken såg ut som honom.
"Tog aldrig dig för den typen som snokar runt" sa plötsligt någon bakom mig.
Jag vänder mig genast om och ser Hoseok i dörröppningen.
"Ville du något?" Sa jag ostört
"Jaaa... Faktiskt är det en sak jag vill att du ska göra för mig" sa han medans han började gå mot mig
"Aha.. Vad?" Sa jag
"Kom" svarade han och började gå ut ur rummet.
Jag fick genast dåliga vibbar men gjorde som jag blev tillsagd.
~~~
Vi kom äntligen in i en studio ser det ut som. Det var massa ljudisolering på väggarna.
Jag gick in och tittade förundrat runt. Jag vände mig sedan om och såg Hoseok stå vid dörren och han låste den. Paniken började växa."Vad gör du?" Frågade jag skrämt
"Jag måste be dig att göra en sak till för mig.. Var tyst." Sa han medans han tog tag i mig och började kyssa mig.
Jag försökte förtvivlat skjuta iväg honom men det gick inte.
Han kysste först mina läppar och sedan ner mot nacken. Jag skulle skrika men han satte snabbt handen för min mun. Jag kunde höra någon komma ute i gången och jag tog snabbt kraft och bet han i handen. Sen skrek jag så högt jag kunde
"HJÄLP!!" Och det gjorde så ont i halsen men jag fick snabbt sen hans hand för munnen igen. Han tar tag om min rumpa.
"Måste du förstöra det här nu?" Viskar han in i mitt öra och sen biter han hårt i det.
Han håller fortfarande handen för min mun samtidigt som det börjar ryka okontrollerat
I dörrhandtaget. Dörren flyger strax upp och Yoongi kommer in. Han springer direkt fram och slänger Hoseok i väggen samtidigt som han skriker:"FÖR I HELVETE HOSEOK?!"
"För fan Yoongi chilla."
Mina tårar forsade och samtidigt som Yoongi hoppade på Hoseok sprang jag ut ur rummet. Jag ville bara komma till någon. Vem som helst.
Jag sprang genom korridoren och rundade ett hörn. Jag sprang en bit till och skulle precis runda ett hörn till. Men då sprang jag in i Taehyung.
Han tog ett steg tillbaka för att inte ramla och tittade irriterat upp på mig. När han såg mina tårar forsa mjuknade hans blick och han säger direkt:
أنت تقرأ
I Can Live Another Day For You
أدب الهواة~SVENSK SERIE~ Du flyttar hem till din moster på andra sidan av Sydkorea. För du har inget annat val. Båda dina föräldrar har avlidit tragiskt och din moster är den ända familj du har kvar. Du som tyckte att livet var svårt innan. Men sedan blir du...