(OBS⚠️; Vissa kan tycka detta kapitel är obehagligt så; VARNING, detta KOMMER att vara VÄLDIGT obehagligt [dårhus, mental, tortyr])
Ett skrik skakade om hela rummet vilket fick mig att sätta mig upp klarvaken. Från att vara i djup sömn till en sorts spänning i kroppen vilken skulle ha mig sömnlös i dagar. Jag tyckte inte det var normalt men jag kunde inte sätta fingret på det... Tills jag insåg, jag var hemma. Hos Lisette. Men mitt rum var inte sig likt. Allt var borta. Alla möbler och allt.
Jag satt upp i en säng utan madrass. Tapeten var sönder riven. Golvet hade skrapmärken. Men man kunde klart och tydligt se att det var mitt rum.
Skriket kom från en man. På nedervåningen. Jag försökte ställa mig upp för att ta reda på vad som händer där nere men... Jag är fast. Mina fötter var fastkedjade i sängen och jag insåg snabbt att jag inte kunde röra mina armar, jag hade en tvångströja på mig.
Skrik av protester och svordomar hördes från nedervåningen. Ingen röst jag kände igen. Sedan hördes en stor smäll av glas. Efteråt hördes snabba aggressiva steg i trappan. När jag tänkte på vad som skulle kunna hända nu fick jag rent ut sagt panik.
Jag började hastigt sparka och dra med benen åt alla håll så snabbt och hårt jag kunde för att komma los. Blodiga skåror började formas på mina anklar. Dörren till mitt rum svängde upp innan jag hann komma längre med min flykt plan.
Personen framför mig var i krypande position på golvet. Det var en kvinna, men hon var så olik någon eller något jag sätt. Hennes ansikte var utsträckt på ett ytterst omänskligt sätt. Nästan som i en sjuk skräck film.
Hennes ögon var uppspärrade medans ett skrämmande leende började formas på hennes röda läppar. Jag var som paralyserad. Jag kunde inte göra något annat än att bara sitta och stirra.
Hon började krypa fram mot mig och leendet verkade vara på yttersta punkt men nej, det fortsatte sprida sig rakt över hela hennes ansikte.
Ju närmare hon kom desto snabbare kröp hon. Plötsligt ställde hon sig upp. Hon ställde sig bakom mig och jag kände ett hårt grepp om mina axlar. Långa, oklippta naglar som grävde sig in i min hud och började dra mig bakåt i sängen, hårt. Det kändes som om mina fötter skulle åka av i kraften från henne. Det var helt omänskligt. Jag kunde fortfarande inte skrika, även fast jag verkligen ville.
Hon gav snart upp och tog tag i min nacke och pressade ihop all min hud. Sedan kände jag ett stick. I min nacke. Själva sticket gjorde inte så ont men det var vad hon skulle göra näst som skulle vara en smärta man inte kan stå ut med.
Jag kände ett strävt rep träs igen nålsticket. In på ena sidan av nålen och ut på andra. Skriket kom. Ett öronbedövade skrik. Jag kunde inte stå ut med smärtan. Hon tog tag i ändarna och började dra sakta fram och tillbaka. Jag sparkade och vred mig häftigt och gjorde allt för att hon skulle sluta. Hon släppte men lät repet sitta kvar i min nacke och plåga mig.
Jag fortsatte skrika så högt jag kunde ifall någon skulle höra. Hon satte sig i mitt knä och tog fram en stor spruta som hon satte mot min hals. Med samma äckliga leende, sa hon med en demonisk röst "välkommen till dårhuset."
Jag satte mig upp direkt i sängen och andades häftigt. Sängen var helt blöt av svett och då insåg jag, det var bara en dröm. En hemsk jävla mardröm.
Fast nu blev jag ännu mer förvirrad. Jag var inte hemma, eller med Taehyung. Jag var i Yoongi's säng. Han var inte här. Vänta vad hände ens igår... Det sista jag mins var att Taehyung.. SLUTADE ANDAS?! Hur fan kom jag hit?! Vad har hänt?!
•••
Det här kapitlet värkar vara kort och helt utanför historien men ni kommer förstå snart, jag lovar.
Jag har planerat ut den här boken till slutet nu, det är därför jag inte lagt ut något. Jag har en jätte bra idé för slutet så jag hoppas ni är taggade!
Jag har planerat ut den här boken och även nästa som jag redan planerat hälften utav. Men om ni skulle få välja... Vilken av medlemmarna skulle ni vilja ha en bok om? Eller vem i övrigt. Kan vara vem som helst:)
Glöm inte att rösta och kommentera❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can Live Another Day For You
Hayran Kurgu~SVENSK SERIE~ Du flyttar hem till din moster på andra sidan av Sydkorea. För du har inget annat val. Båda dina föräldrar har avlidit tragiskt och din moster är den ända familj du har kvar. Du som tyckte att livet var svårt innan. Men sedan blir du...