5.

556 21 3
                                    

Ráno mě probudilo raní světlo.Sedla jsem si a protáhla se.Podívala jsem se na Dracovu postel ještě spal ale neměl deku a mě došlo že mi ji dal ať mi není večer zima!Poskočila jsem a vstala.Všichni spaly kromě mě.Zašla jsem na chodbu kde byly tašky a v nich věci naše věci.Na taškách byly naše jména vzala jsem si svoji a vrátila se zpátky do ložnice. Měly tam malou koupelnu kam jsem si zašla umyla si zuby a převlékla se do bílé košily a černých kalhot do kterých jsem si tu košily zastrčila.Nakonec jsem si utáhla zmijozelskou kravatu a udělala si dva francouzké copky.Namalovala jsem si řasy a nasadila si baleríny.Vyšla jsem pomalu z koupelny.Draco se nejspíš už probouzel tak jsem na něho hodila jeho deku vzala jsem si hůlku a odešla. Vydala jsem se po chodbách na astrmovou věž ale nestihla jsem to."Slečna Máskadorová co tak pozdě?.„Zeptal se mě divně Snape." Jdu na věž.„Řeknu a ukazuji že už půjdu."Počkejte slečno popřád jste si neodpykala svůj trest.„Pověděl mi chladně já se na něho zpátky otočím"Za tres půjdete na hodinu lektvarů od profesora Křiklana která začíná v12:40 a končí v 13:40.„Řekne a já kývnu mám namířeno do velké síně kde je něco málo k snědku. Jdu po chodbě až narazím na Harryho a jeho kamarády."Ahojte.„Řeknu jim vesele."Ahoj Scarlet„Řeknou mi."Kampak máš na mířeno mi jdeme na astromovou věž nachceš jít s námi?„Zeptá se mile Hermiona."Měla jsem tam namířeno velká síň počká.„Řeknu a zasměju se."Tak fajn jdeme.„Řekne Ron a vyrážíme k astronomické věži."Já už nemůžu!„Naříká Ron když jde po schodech."Vżdyť to není tak těžký příště s náma nejdeš!„Vyjede po něm Hermiona až jme konečně na věži."Dal ti nějaký trest Snape za tu hodinu?„Jo jít odpoledne na hodinu lektvarů ke Křiklanovy."Vážně?„A já jenom kývnu."Tam by se mi nechtělo„.Řekne Ron a já ho ignoruji."Harry chtěla jsem se zeptat jestli bys mi pomohl z patronem vůbec mi to nejde.„Řeknu a kývnu rameny."Jo jasně můžeme to zkusit.Já mám například srnce Hermiona vydru a Ron....Rone co máš vlastně za patrona?„Jak to mám vedět!„Řekne Ron a Harry jenom zavrtí hlavou."Musíš říct Expetro Patronum a švihnout hůlkou.„Řekne mile Harmiona a já kývnu."Fajn"Otočím se směrem od nich."Expetro Patronum!!Zakřičím ale nic."Expetro Patronum!!„Zakřičím a začne se neěco zjevovat ale patron to nebyl jenom modré plápolající plamínky.

"Tak nic budu to ještě zkoušet.„Řekla jsem a pootočila jsem se na ně zpátky."Tak já asi půjdu musím všechno stihnout.Ahoj!„Řekla jsem a odešla.Šla jsem směrem na snídani do velké síně.Sedla jsem si ke stolu a nandala si lívance z javorovým sirupem a k tomu mléko.Dala jsem si sousto do pusy."Hmmm Mňam tak výborné lívance jsem neměla dlouho„Řekla jsem si u všech stolů sedělo plno lidí a já jediná sama u toho našeho.Nejednou jsem slyšela hlasy které přicházely od dveří."Ach ty můj Dráčku..„Hned jsem poznala o koho jde.Draco si sedl na kraj a k němu Pansy.Viděla jsem jak ke mně letí sova."Simbo!„Pohladila jsem svojí sovu která mi donesla dopis a odletěla.Po cvíly přiletěla i Dracova sova.Otevřela jsem dopis ve kterém stálo.

Milá Scarlet dostala si dopis ode mě od Narcisi. Večer přijeďte společne do Prasinek z Dracem čeká vás překvapení.

S toho dopisu mi spadla pusa.Draco vstal a odešel , neváhala jsem a šla za ním."Malfoyi!!Malfoyi počkej sakra!„A dostihla ho chytla jsem ho za rameno."Draco co to má znamenat!Ty víš o čem tvoje matka!Draco!!„Křikla jsem na něho."Tak poslouchej tady se s tebou o tom bavit nebudu.„Odsykl na mě Draco křivím pohledem. Byla jsem u zdi a tak jsem ho ze sebe sundala."Fajn!„Řekla jsem a dala pryč jeho ruku co byla na mém rameni a šla na hodinu HV hudebky.
Nesnáším hudebku to už jsem stála v učebně a hodina začala.Měla nás Minerva Mcgonakalová."Tak třído zasedněte za nějaký nástroj.„Řekla a ja se rozběhla ale na mě skončil klavír. Za chvíli za mnou přišla učitelka."Ááá..slečna Máskadorová proč pak klavír?„Protože na mě zbyl."Řekla jsem."Aha ale zkuste na něj zahrát tuhle notu.„Řekne a já ji zahraji a ona na mě kouká jako na Svatého Merlina."Panebože a vy jste na něj nikdy nehrála?"Ne.„Odpovím."Máš obrovský talent Scarlet měla by si toho využít.„Řekne mi to do očí já jenom popřemýšlím."Já nevím ale už zvoní když tak příjdu za panem ředitelem Brumbálem a dám vědět.Nashledanou."Odpovím a kráčím si to pryč."Naschle Scarlet.„Ale to už jsem někde pryč.

Po obědě jsem šla na hodinu ke Křiklanovy. Když jsem tam přišla vzala jsem si knihu a šla se postavit.Přišel tam hlavně Zmijozel a Nebelvír možná někdo z Havraspáru a jinak nikdo.Byla jsem udivená když tam přišel Draco.Nevšímala jsem si toho až přijde Křiklan.Jinak jsme celou hodinu dělaly lektver čiré smrti nebo tak něco a Harry to udělal správně a dostal lektvar štěstí.Také mě pozval Křiklan na jeho večírek na který samozřejmě půjdu ale ještě nevím s kým.

Po večeři jsme měly spát zase u kluků protože se to u nás ještě neuklidilo. My jsem ale z Dracem museli jít.

To be continued...

Co by ste říkaly kdyby byl turnaj 3 kouzelníků?Napiste do komentářů.😄

Vaše Ája005

I hate you Malfoy...! (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat