V poslední době se dějí divné věci.Jen tak když někde jsem něco přeletí ve vzduchu , a někoho trefí či spadne.Děje se to ale jenom při mé přítomnosti což nechápu.Jakoby jsem uměla manipulovat věci pomocí mysli.Nechápu...!!
Dneska večer by se mělo vyhlásit turnaj 3 kouzelníků.Minulý rok jsem to nějak prošvihla kromě toho jak zemřel Cedric ale jinak jsem nebyla ani na 1. úkolu ani na 2.
Moc mě to nezajmalo.
Právě procházím chodbama směrem na hodinu kouzelných formulí , když v tom jsem uslyšela divný šepot jednich Nebelvírských holek.
„Slyšela si o Katie?Prý měla donést něco Brumbálovy ale uštklo jí to a zeď leží na ošetřovně...."Uslyšela jsem jak jedna holka říkala.
A zase...a zase jsem to slyšela.Napadla mě jen jedna věc....Draco a jeho úkol zabít Brumbála!!
Po hodině kouzelných formulí jsem se vydala na oběd za Dracem kde jsem ho uviděla jak sedí u stolu.Přišla jsem k němu z naštvaným pohledem a podívala se mu do očí.
„Vstáň musím si něco s tebou vyřídit!"Vyjela jsem po něm on se na mě podíval a ušklebil se.
„Nevidíš že obědvám Máskadarová!"Zasyčel na mě a vítězně se usmál na své přátele.
Chytla jsem ho za rukáv hábitu a odvedla ho na chodbu kde nikdo nebyl a hodila ho ke zdi.
„Tak poslouchej!!Tvůj geniální nápad vychází podle plánu že?Każdý na téhle škole určitě potřebuje vedět že chceš zabít Brumbála...a můžu ti říct že ti to vychází jako teď s tím že jsi dal Katie z Nebelvíru ten prokletý náhrdelník aby to donesla Brumbálovy a on zemřel!Ale jak si ti to nevyšlo.A nezapomeň že mám na tebe dohlížet!......Není to jen tvúj úkol Draco."
Vyjelo to ze mě.
Draco se na mě zakřiveně podíval a já se bála co z něho vyleze."To bě se to řekne co?!!Nevíš jak je to pro mě těžšký!!!NEVÍŠ!!Zkus ty zabít neviného člověka a pak něco říkat když ti to poručil sám pán zla!"
Koukal se mi přímo do očí a já viděla jak se bojí.
„Proto opakuji že to není jan tvůj úkol ."Řekla jsem klidně Dracovy do očí a podíva.la se na svoje nohy když v to jsem uviděla jak vyšlo naše slavné trio.
Ztrnula jsem na místě a na mém obličeji byla kamená tvář.Odešla jsem zpátky do velké síně kde jsem si naložila oběd.
Blížil se večer a já seděla ve společenské místnosti a pracovala na úkolech.Seděla jsem na proti krbu a ohřívala si svoje nožky.”Me jít ne večeři."Přišel Blaise a hned zase odešel. Já jsem pokroutila očima a šla do velké síně na večeři.
Sedla jsem si vedle Draca který asi o něčem přemýšlel a tak jsem ho nechtěla vyrušit.U našeho stolu seděli lidi z Kruvalu ale já je celou dobu ignorovala.
Když v tom přišel Brumbál a začal svým nudným proslovem.Všichni jsme se shromáždili kolem ohnivého poháru kromě mě já seděla u našeho stolu.
„A z Krásnohůlek je to slečna.....Delly Fleurevová."Z Krásnohůlek se ozval potlesk.„Z Kruvalu to bude......Jorge Steven."A z kruvalu se ozval hlasitý jásot."A z Bradavic to bude............."Bylo nějaké ticho až pak jsem si všimla že si Brumbál něco mumlá pod nosem."Scarllet Másladorová..."Mylela jsem že jsem přeslechla."Scarllet Másladarová!!!!"Zařval Brumbál a já se pomalu proplížila mezi davem kzerý na mě koukal.
To nemůže být možné!?Je mi teprve 15 na jaře budu mít 16.!Pomalu jsem došla k Brumbálovi."A tímto můžr turnaj 3. kouzelnílů vyhlásit za zahájené!!"
To be continud...
Jo hlavně mě pls nezabíjejte.Vím že jsem nic nevydávala ale nestíhala jsem to.Mám totiž závody dneska další a tak to nestíhám.Snad se nebudete zlobit...❤
ČTEŠ
I hate you Malfoy...! (cz)
Fanfic"Když se váš celý život zakládá na lži..je potom těžké uvěřit pravdě.Nemůžete se rozhodnout co by jste chtěly učinit za rozhodnutí a musíte se s tím vyrovnat jestli chcete nebo ne. Nebo.....nemusíte?„ Slova Scarllet Máskadarové o zmijozelské dívce v...