Večer když jsem spala jsem se probudila.Sedla jsem si na postel a ucítila něco mokrého. Vstala jsem na zem a začala pátrat od kud to přichází. Promočilo mi to celou postel a ostatním nejspíš taky. V ložnici bylo vody po kotníky tak jsem se tam pomalu čvachtala ale byla mi zima.Voda tekla z dveří od naší malé koupelny kterou jsem měla hned vedle sebe.Pomalu jsem otevřela dveře a nakoukla dovnitř"To néee.Skara!„zaklela jsem si pro sebe.Někdo z holek nechalo puštěná umyvadla která vytekla a dostala se do ložnice voda.V tom se rozletěly dveře a rozsvítilo se světlo, stál tam Snape."Pane profesore někdo nechal puštěná umyvadla a-"Ano vím vytakla kape nám to dolů do zborovny.„Řekne přímím pohledem."Děvčata vstávejte půjdete si lehnout do klučičích ložnic bude se to tu muset do zítra uklidit.„Řekl Snape a zašel vypnout umyvadla."A proč nemůžeme spát radši v holçičích kolejích?!„Odsyknu mu do tváře."Nebudu kvůli vám budit celou školu slečno Máskadorová!„Řekne a kráčí pryč do klučičích ložnic."Konečně se aspoň můžeme klukům ukázat!„Řekne Pansy a společně z ostatníma se začne dávat sexy prádýlko.Jako WTF?Jestli chce tímhle sbalit Malfoye tak to těško.Vzala jsem si do ruky polštář a tenkou deku která jako jediná nebyla mokrá."Jestli si myslíš že takhle zbalíš Malfoye tak to seš pěkně vedle.„Řeknu Pany."Prosím tě co bi taková nula jako ty mohla vedět o balení?!„Řekne se a ostatní se zasmějou.Nemám na to náladu tak jsem ji ignorovala.Z místnosti jsem šla jako poslední všechny holky se tlačili dopředu aby si našli svého "vyvoleného" kluka.Snape nás vedl chodbou směrem do klučičích ložnic.Když jsme tam vešly tak tam bylo docela živo hrály tam polštářovou bitku někteří tam kecaly a dělaly kouzla."Divejte na ty kočky!„Řekl Blaise.Já měla na sobě hnědé kraťasy a bílé tílko. Hledala jsem míszo naspaní ale všude bylo opsazeno. Podívala jsem na Malfoye který tam seděl otočený zády té legraci a blbostí a něco si čte.Příjdu k němu."Můžu si vedle tebe lehnout?„Zeptám se ho křivým pohledem.On se otočí a podivá se na mě."A proč si nejdeš lehnout jinam!?„Zeptá se mě."Protože tu není místo nepotřebuji ani nechcu si lehnout k tobě ale vedle na zem.„Řeknu jasnou odpověď."Fajn„Kývl a otočil se.Natáhla jsem si deku a lehla si na ni.Byla zima a já radši nechtěla ležet na zemi než bez deky."TIcho tady bude.„Řekl Snape ledově zhasl zavřel a odešel. Připravovala jsem se ke spánku."Ps...hej Draco necjceš hrát flašku?„Zeptá se Blaise.Fraco neváhá a pak jsi jde k nim sednout.Já dělám že spím. Hraje Draco,Blaise,Pansy,Levandula a Charlie.Usla jsem ale né úplně. Ucítím něčí ústa na mém krku a jak jsem mi dostává pod tričko.Začala jsem otevírat oči až jsem byla ve smyslech."Hej slez ze mě!„Zakřičela jsem a začala jsem sebou hýbat.Ale nepřestal tak jsem ho nohou kopla do nosu."Auuu..„Byl to Blaise. Otočila jsem se na smějící se lidi pořád hrály flašku nejspíš to byl úkol."Úkol splněn!„Řekne zlomyslně Pansy.Celá v šoku vstanu a deku si omotám kolem těla a jdu pryč z ložnice.Zabouchnu za sebou dveřmi a jdu potichu po chodbách kde je naprostá tma.Slyším nějaké rychlé kroky tak začnu běžet a schovám se za sloup u okna."Prosím poslouchejmě vždyť šla tam tudma.„Řekl dívčí hlas."Hele proč ji vlastně hledáme?„Protože se v nám pletla do cesty a musíme s ní mluvit.„Řekne Harry,vylezu z poza sloupu."Mudloby na tebe!„Uslyším a kouzlo mě trefí."Za co...?„Zeptám se koktavě."Tady jsi!Lekli jsme se že to je Snape.„Vyvrhne Harmiona a pomůže mi vstát."Co jste potřebovali?!„"Jenom jestli nechceš jet k nám na vánoční prázdniny.„Zeptá se mě Ron a protočí očima."Jo jsně proč ne.„Pousmála jsem se a rozloučila jsem se s nima.Nevěděla jsem kam jít tak jsem se musela vrátit.
Otevřela jsem dveře od ložnice kde byla tma.Pomalu jsem se dostávala k Dracovi postely."Pš...divej jak spinká oooo."Hele tak pomalujeme mu ten obličej."Buď ticho!„Slyšela jsem u Dracovi postele.Vzala jsem svoji hůlku kterou jsem měla položenou na stole a mávnu s ní.Mám světlo a u Dracovi postele sedí Pansy Charlie Blaise a Levandule kdo jiný."Co ty tady děláš?„"Jdu spát!„Řeknu Pansy."A jestli nechcete abych zavolala profesora tak si jděte taky lehnout.„Řekla jsem a oni vstali. Natáhla jsem si deku a polštář a lehla si.Chtěla jsem usnout ale byla mi strašná zima. Potom jsem ucítila teplou a hřejivou deku.Nevím komu patřila ale hned jsem usla.
To be continud..
ČTEŠ
I hate you Malfoy...! (cz)
Fanfiction"Když se váš celý život zakládá na lži..je potom těžké uvěřit pravdě.Nemůžete se rozhodnout co by jste chtěly učinit za rozhodnutí a musíte se s tím vyrovnat jestli chcete nebo ne. Nebo.....nemusíte?„ Slova Scarllet Máskadarové o zmijozelské dívce v...