13.

297 16 0
                                    

Už je to týden  co sedím v tomhle špinavém pokoji.Jím kaši nebo zbytky jídla,někdy si něco tajně vezmu ale většinou se to nepovede a já jsem bez večeře.Docela jsem zhubla...mám málo síly ale ještě týden a bude po úkolu.Jednou jsem zaslechla nějaké mumlání přes kanální šachtu která vedla od jídelny k mému "pokoji".Začala jsem se trochu bát o své rodiče kdoby se asi nebál.Ležela jsem na své kupce sena a dívala se ze zamknutého okna za kterým krásně sněžilo. Vzdychala jsem a přemýšlela.....přemýšlela....a přemýšlela...když v tom mě vyrušilo prudké otevření dveří.Otočila jsem se a ve dveřích stála Narcisa.„Pojď za mnou."Řekla a usmála se na mě.Z nechápavím úšklebkem jsem vstala a šla k ní.„Rozhodli jsme se že ti 1. trest zkončí.A chci abys vypadala...nějak.....normálně."Projela mě od hlavy k patě a pak se nejistě usmála.Vytáhla mě z pokoje a odvedla mě do koupelny.„Umyj se..převleč se a udělej si hygienu.Jak budeš přijď na oběd."Řekla a odešla.Zavřela jsem za sebou dveře od koupelny a rozhlídla.Koupelna byla ve starším stylu.Vyna ze záclonou ,záchod,umyvadlo a krásné velké zrcadlo.Hned jsem se k němu vydala a podívala se.Vzdychla jsem si když jsem se vyděla.Špinavá a nechutná!!!Až jsem se osypala.Vyslékla jsem se z toho pytle a vlezla si do vany.Postavila se a zastřela za sebou záclonu.Otočila jsem kohoutkem a začala na mě téct voda.Byla teplá a příjemná.Potom jsem chytla šampón do ruky.Jmenoval se Vůně jednorožce.Otevřela jsem šampón který začal vonět po jahodových žvýkačkách.Celá jsem se namydlila  a spláchla.Vylezla jsem ze sprchy a vydala se zpátky k zrcadlu.„To...nejsem já!"Vyjekla jsem až se mi zatajil dech.Moje tváře byly perleťově čisté a krásné.Rozčesala jsem si vlasy a dala jsem si je do volného drdolu.Nalíčila se.Dala jsem si balzám na rty řasenku a černé linky.Šla jsem k židly kde byly dlouhé zelené šaty na kterých byla černá krajka.Měla dlouhé rukávy a límec ke krku.Nasadila jsem si je na sebe.Byly dlohé nešly mi vedět nohy.Dlouhé rukávy a ještě jsem si musela povytáhnout límec.Byly překrásné.Celé zelené a na nich černá krajka.Vyšla jsem z koupelny do jídelny.Byla jsem trochu nervózní i zárověň nesvá.Vyšla jsem z rámů dveří a vešla do vnitř.„Ehm.."Zakuckala jsem schválně.Všichni tři se na mě otočili.Draco a Lucius vypadaly jako by jim někdo vrazil kudlu do zad..Narcissa se usmála a dala si ruce k sobě.„Tobě to tak sluší!"_Řekla a postavila se.Vzala mě za zápěstí.”Tady se posaď."Řekla a šla si sednout.Sedla jsem si a přisunula jsem se ke stolu.Polévka byla nejspíš rajčatová.Pomalu jsem usrkávala polívky a dívala se do plamenů v krbu.

Po dojezení polívky jsem se vydala ven na zahradu která byla krásně zasněžená.Pomalu jsem odkráčela k malému altánku kde byla stříška a tak tam nesněžilo.Bylo krásně, za chvíly končí zimní prázdniny a já se už těším jak odcut vypadnu!!Uslyšela jsem za sebou kroky.Rychle jsem se otočila.Stál tam Draco.„Co tady děláš?!"„Copak nemůžu jít na svoji zahradu!"Vyštěkne stejně na mě jak já na něho.Dívala jsem se mu jako ostříš do očí.Otočila jsem se zpátky.Draco šel vedle mě a taky se opřel.Zadívala jsem se na něho a zpátky se otočila.„Chci ti říct že máš zítra hodinu ze Sneapem a že jdeme do Prasinek."Řekl a pak se na mě otočil.„Viš co je na tobě divného!?"Vyštěkl.Vzkřížila jsem si ruce na hrudi.„Povídej."Vyzvala jsem ho z kamennou tváří.„Že ti jednou v životě něco sluší."Tohle jsem nečekala.Řekl mi to klidným hlasem a odcházel zpátky do domu.Nevím proč ale moje líčka trochu zčervenala.Okamžitě jsem se vzpamatovala.Co se to se mnou k sakru děje!!
To be continud..
Omlouvám se že dlouho nic nevyšlo ale rozhodla jsem se na hlavní stránce udělat rozvrh kde bude všechno vypsané kdy budou kapitoly knížek vycházet!❤

Nezapomeñte se juknout!!

I hate you Malfoy...! (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat