Tak abych to shrnula po schůzce jsem si šla lehnout a usla jsem.Pamatujete si to jak měl Draco zabít Brumbála?Myslela jsem si že to byl vtip ale od kdy by pán zla vtipkoval že?Takže to dal Dracovy znovu za úkol a řekl mu že to udělat musí.Samozřejmě já mu v tom mám pomáhat a tak dále...
Ráno jsem vstala brzo.Oblékla jsem se do hábitu udělala si hygienu a šla na snídani kde jsem si dala ovesné vločky z mlékem.
„Ale nevstala nám tu princeznička ňák brzo?"Podotkla Pansy natisknutá na Draca.Znechuceně jsem se na ni koukla.„Ale copak někdo nás tu ignoruje protože se mě bojí."Řekla tím svým ukňouraným hlasem..ale to přehnala.Zadívala jsem se jí do očí, moje zorničky se zmenšily a pak zase zmenšili.Nevím proč ale džbán spitím na Pansy vyletěl takže byla celá mokrá.
Lekla jsem se protožr nás bylo u stolu pár a nikdo neměl hůlku a z jiného stolu to nikdo být nemohl.
Pansy vyskočila od stolu a rozběhla se společně s tou její partou nejspíš na záchodky.Draco se jenom zamyšleně podíval na džbán a pak na mě.Já se nadechla a odešla na hodinu.
Hodina začala.Byla obrana proti černé magiy takže do třídy dorazil Snape.Měly jsme ji opět z Nebelvírem.
„Strana 157.Dneska se budeme opět zajmat o Patronovo zaklínadlo."Řekl chladně Snape a otočil se na nás.Já seděla sama v poslední lavici z bradou v dlani opřenou o stůl.
„Víte co to patronovo zaklínadlo je?"Zeptal se Snape a v tu chvíly vystřelila Hermionina ruka do vzduchu jak obvykle.
„Nikdo?"Zeptal se Snape.
„Patronovo Zaklínadlo je zaklínadlo které dokáže čaroděj vyčarovat jenom když si vzpomene na tu nejšťastnější vzpomínku.Jenom významným čarodějům se dokáže vyčarovat celý patron bez toho aby na nějakou vzpomínku si vzpoměly."Vypustila ze sebe Hermiona.„To už je po 3 slečno Grangerová co jste za moje hodiny vyrušila bez toho abych vás vyvolal.Ztrhávám Nebelvíru 15 bodů kvůli slečny Grangerové!"Vyjel Snape a ze Zmijozelu se ozval malý posměch.
„Zvedněte ruku kdo umí vyčarovat patrona."Řekl Snape a pár ruk se z Nebelvíru a Zmijozelu zvedlo kromě mě i když jsem ho uměla i bez vzpomínky.
„A co takhle slečna Máskadorová.Vím že umíte vyčarovat mocného patrona.Pojďte nám ho vykouzlit."Řekl chladně Snape a všichni se na mě koukli."Ale já se nehlásila."Odsekla jsem drze.
„Být vámi bych slečno neodporoval pokud nechcete dostat trest."Zakroutila jsem očuma a klusala si to dopředu.
Postavila jsem se dál od Snapa a otočila se směrem na žáky.Vytáhla si hůlku a dvakrát s ní mávla.„Expetro Patronum!"Řekla jsem kouzlo a z mé hůlky se po třídě rozběhl modrý vlk.Pak se zastavil a zavyl , opět se rozběhl po třídě a zastavil se u Draca který trochu napjatě přihlížel.Vlk začal na něho vrčet a vytahovat zuby do té doby dokud jsem nezamávala hůlkou a vlk se rozběhl do zdi a zmizel.
Snape se na mě ostře podíval.
„Po kom asi máte patrona slečno Máskadorová?!"Propichoval mě Snape pohledem.„Nevím nejspíš po svých rodičích pane profesore!"Řekla jsem drze a vzkřížila si ruce na hrudi.Vlka jsem měla kvůli Siriusovy.Nahrazoval mi roly otce a proto mám vlka.
*trrrr*Zazvonilo na konec hodiny.Snape se ode mě odtáhl.„Konec hodiny můžete odejít."Řekl a rychlím krokem někam odešel , nejspíš za Brumbálem.Vzala jsem si věci z lavice a odešla do společenské místnosti.
To be continued...
ČTEŠ
I hate you Malfoy...! (cz)
Fanfiction"Když se váš celý život zakládá na lži..je potom těžké uvěřit pravdě.Nemůžete se rozhodnout co by jste chtěly učinit za rozhodnutí a musíte se s tím vyrovnat jestli chcete nebo ne. Nebo.....nemusíte?„ Slova Scarllet Máskadarové o zmijozelské dívce v...