Ráno jsem vstala brzy ,bylo 4:06 a tak jsem se vydala i z mím "nemocničním" pyžamem do kuchyně.
Uvařila jsem si kávu a k tomu si dala míchanná vejce která byla výborná.Sedla jsem si a u toho přemýšlela co se změní když se vrátím zpátky do Bradavic.(je konec zimních prázdnin).
Připadala jsem si docela jinná.Nemám rodiče, nesnáším Snapa, a taky jsem nejspíš udělala jednu z největších chyb v životě když Harry a ostatní zjistili že jsem Smrtijedkou.
Dopila jsem kávu a vydala se do koupelny kde jsem si dala rychlou sprchu.Vyfoukala si vlasy a vyžehlila si je, dala si řasenku , oblékla se do bílé košile kterou jsem si zastrčila do vysokých čarných džín a nazula si šedé papuče a šla do jídelny.
Vzala jsem si mandarinku a sedla si k zapálenému krbu kde jsem si ji v klidu snědla, když v tom jsem si všimla něčeho pozoruhodného.
Nikdy jsem si nevšimla že mají u kraje pokoje klavír.Vypadal krásně a já byla zvědavá že jsem si k němu musela sednout.Na stojánlu byly nějaké noty od nějaké skladby která se mi už od samého začátku zamlouvala.
Zkusila jsem si ji zahrát i zaspívat a můžu uznat že mi to i šlo.Byla jsem ráda že jsem zlusila něco nového a zajmavého co mě naplňuje a udělá na chvíli šťastnout.Když jsem dohrála oddychla jsem si.
„Nikomu jsi neřekla že umíš hrát na klavír."Řekl něčí hlad kterého jsem se lekla až jsem práskla do kláves od klavíru.Strašně jsem se vylekala.Otočila jsem se směrem dozadu kde jsem uviděla Draca který se zakusoval do svého jablka.„A ty by si taky mohl dát znát když tu příjdeš."Vyjela jsem po Dracovy který ke mně rychlím krokem přišel.
„Je to můj dům a můžu si dělat v něm co chci."Ušklebil se na mě.„A já jsem v něm host."Vrátila to Dracovi zpátky.
Obešla jsem ho a nalila si čaj.
(Fajn takhle mě to dál nebaví psát budu to psát tak jak jsem zvyklá snad nevadí.)
Usrkávala jsem čaj a byla opřena o kuchyňskou linku.Draco si vzal jablko a zakousnul se do něho.„Za chvíli už pojedeme."Vyvrhla na nás Narcissa která přišla společně z Luciusem za námi do jídelny.„Draco máš zbalený všechny věci."Zeptá se ho Narcissa když v tom jsem uviděla jak se Draco zamračil a odložil jablko.„Nejsem malej!Nemusíte se o mě starat není mi 5!!"Zařval a ze zamračeným výrazem odešel.
----------------------------------------------------------
---------------
Prošla jsem sloupem a za mnou Draco.Lucius a Narcissa zůstali na druhé straně.Draco byl nějak nervózní a zároveň naštvaný.Když jsem šla po malých schodech do vlaku zakopla jsem o nějaký předmět.Padala jsem dolů když v tom jsem ucítila dvě silné ruce které mě chytli za paže.„Dávej pozor!"Vyjel po mě Draco a já se mu vytrhla z rukou a vešla do vlaku.Šla jsem směrem do zadní části vlaku kde jsme ze zmijozelu seděly.Dívala jsem se do kupé když v tom jsem zahlédla....Harryho.
Viděl mě a tak vyšel z kupé.Šla co jsem nejrychleji mohla ale pak jsem ucítila stisk na mé paži.„Scarllet počkej."Odtáhl mě Harry stranou ať nezavázím.
Cestou jsem si všimla jak jak si lidi o mě něco šuškají.Někdo jim něco musel říct a já věděla kdo to byl....Ginny!
Po chvíly tam přišel i Ron a Hermiona.„Co chceš!"Vyhákla jsem se Harrymu z ruky.
„Chci si s tebou promluvit."
„A o čem jako.O tom že jste mě tam nechaly.Bez přesvědčení že jsem třeba mrtvá!"
„Sirius se na tebe ptal a měly jsme o tebe starost.
Řekla Hermiona.Odvrátila jsem pohled.„Měl o tebe strašný strach a mi taky."
Vysvětlil mi Harry."Tak proč jste mě nepřišli zachránit!"„Nešlo to."
Řekl Ron.„To vám nevěřím.Stratila jsem k vám veškerou důvěru."Vyjela jsem.Pak jsem spatřila jak višla Ginny.„Ty!"
Štěkla jsem po ní ona se hned na mě otočila.„Jseš ta největší ubožačka,lhářka a podrazačka na světě!Jseš jenom UBOHÁ-"Nestihla jsem dopovědět.„Ginny do toho nenatahuj ty zmijozelská svině!!"Zařval na mě Ron.
"To by stačilo!"Vrhl se do nás Harry.
„Kdybys věděl co se mi za tu dobu stalo.Kdybys věděl jak jsem se cítila!“Odmlčela jsem.„On je zabil..mé rodiče...on co začíná na slovo S."Dívala jsem se Harrymu do očí.
„Snape?"Řekl mi šeptem já mu neodpověděla.Po chvíli se Harry podíval za mě.Stál tam Draco.Nejspíš mě hledal.Naposledy jsem se podívala na Harryho a otočila se na Draca,podívala se mu do očí a obešla ho směrem dozadu.Sedla jsem si sama úplně dozadu na sedačku kde jsem se opřela o oknoa sledovala jak se vlak rozjíždí.
Vyděla jsem Draca jak si šel sednout k Blaisovy a Pansy, podíval se na mě a pak odvrátil pohled.
Po asi 1 hodině cesty vybouchlo něco ve vlaku.Nějaký prášek nebo co.Docela jsem se lekla ale ignorovala jsem to a opřela se zpět o okno a sledovala krajinu.
To be continued...
ČTEŠ
I hate you Malfoy...! (cz)
Fanfiction"Když se váš celý život zakládá na lži..je potom těžké uvěřit pravdě.Nemůžete se rozhodnout co by jste chtěly učinit za rozhodnutí a musíte se s tím vyrovnat jestli chcete nebo ne. Nebo.....nemusíte?„ Slova Scarllet Máskadarové o zmijozelské dívce v...