2.

761 27 3
                                    

Nasedla jsem jako poslední do loďky která se okamžitě sama rozjela. Seděla jsem z Blaisem a na proti mě Draco a Pansy.Pansy se k němu pomalu přisouvala a Draco se od ní odsunoval.Vypadalo to docela vtipně ale pro mě i nechuně.Až Draco neměl kam se od sunout a Pansy se k němu přisála jako klíště."Jdi o de mě Pansy!„Řekl křiklavým hlasem Draco."Ale copak můj Dráčku?Snad ti to nevadí?„Řekl a uculila se na něho. Bleis se začal smát a já jenom koukala na ně dva co to předvádí za divadlo."Nehc mě být Pansy a říkal jsem ti ať mi neříkáš Dráčku.„Řekl Draco a odsunal se od ní.To už ale Bleis nevydržel a začal se smát nahlas."Zklapni Bleisy!„Vyjel po něm Draco a postavil se."Óó..hlavně se nám tu nerozplakej ty náš Dráčku.„Řekl Bleis a uchechtl se. To už Draco nevydržel a začal se z Blaisem prát, loď se začala kymácet a ztrácet balanc."To stačí !„Vykřikla jsem a oba přestali."Nerada bych aby se ta loď s námi převrhla!„Řekla jsem a oba si sedly."Ale copak snad někdo je tu ukňouraný si namočit vlásky.„Řekla Pansy a usmála se.Opřela jsem se o tuve a podívala jsem se jí do očí."Ty radši drž hubu ať tvoje hlava neskončí bez vlasů.Nerada by si o ně přišla ne?„Zeptala jsem se Pansy z ironickým úsměvem.Ta jenom seděla a mlčela. Bleis se uchychotl a já se na něho podívala jako bych ho chtěla zabít pohledem a on přestal. Vrátila jsem svůj pohled zpátky.Draco se na mě tak díval tak jsem se muh podívala do očí.On se jenom pousmál a odvrátil pohled.Konečně narazila loďka o břeh. Povylézaly jsme z lodí a šly ke dveřím od Bradavic. Když se otevřely šly jsme všichni na večeři do velkého sálu.Před všechny jsem se tak tlačila ale marně.Sedím vedle Pansy Draca Levandule a Draca no spíž oni u já vedle nich. Jako obvykle se k nám přidaly nový studenti.Na večeři jsem si dala Mrkvový salát a okurky neměla jsem moc hlad.Po večeři jsem šla radši od stolu protože jsem nedokázala snést ty dvě.Radši jsem šla do ložnic kde jsem si zabavila nejlepší místo u koupelny.Nechtěla jsem jít spát tak jsem šla ještě do knihovny.Jela jsem po rohách knih a jednu si vytáhla.Dějiny Bradavic vytáhla jsem si ale když jsem ji vytáhla na druhé straně seděl Malfoy?Obešla jsem si to a on tam vážně byl."Malfoy v knihovně?Jo?„Řekla jsem z posměchem nikdy jsem ho v knihovně neviděla."A Máskadorová taky.?„ Řekl z nechuceně."Co to čteš?!„Zeptala jsem se."Cože čteš jak ji ulovit?„Zasmála jsem se. Draco zavřel knihu a postavil se."Přestaň mě otravovat ty snobko!„Řekl rozzuřeně."Já že jsem snobka?!To ty si snob co hledí sám na sebe!A oni koho se nezejmá!„Řekla jsem mu jesně."Já se o někoho zajmám!„Řekl šeptem a odešel z knihou pryč. Chvíly jsem v knihovně zůstala a potom šla do ložnic si lehnout.Převlékla jsem se a šla spát. Ale furt mi vrtalo hlavou že se o někoho zajmá ale je to Malfoy on se o nikoho nezajmá!Řekla jsem si a usla.

To be contiuted....

I hate you Malfoy...! (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat